תפריט עמוד

צימרים מומלצים בדרום

רוצים להתנתק מהכל? לא חייבים לקנות כרטיס טיסה, אפשר פשוט לנסוע לדרום. את מרחבי המדבר הפתוחים, הרוגע והשלווה, השקיעות המהפנטות ושמי הלילה המנוקדים באינספור כוכבים לא תמצאו בשום מקום אחר. הוסיפו לזה את הצימרים המצוינים בדרום ותקבלו מתכון מנצח לחופשה מושלמת

בעיצומו של הקיץ, עם חיפוש בלתי נגמר אחר פתרונות לוגיסטיים לילדים שבחופש, עמידה בתורים באטרקציות השונות, חיפושים נואשים אחרי חניה ליד הים ואם החלטתם לנפוש בחו"ל – הבלגן בשדות התעופה… עכשיו כל מה שאתם רוצים זה קצת שקט. לבלות במקום שאין בו רעש, תורים, פקקים, לחות בלתי נסבלת ו"אמא תקני לי". הבשורה המשמחת היא שלא צריך לנסוע עד קצה העולם בשביל להגיע למקום כזה. כל מה שצריך זה להיכנס לרכב ולנסוע דרומה, למדבר.

יעלים במכתש רמון. להתעורר בבוקר למראות כאלה, היש טוב מזה?

יעלים במכתש רמון. להתעורר בבוקר למראות כאלה, היש טוב מזה? | צילומים: שאטרסטוק

למרות שבקיץ רבים נוסעים צפונה, לגליל, למעשה הנגב הוא מקום מפלט מושלם גם בעונה החמה. מזג האוויר בקיץ יבש – הקלה עצומה מהלחות של מישור החוף והשפלה, ובלילות אפילו קריר (כן, כן, גם באוגוסט כדאי לארוז חולצה עם שרוולים ארוכים), הנופים והמרחבים הפתוחים הם בדיוק מה שצריך אחרי ימים של התרוצצויות בקניונים סגורים, ומעל הכל – שקט ושלווה, בלי גדודים מטיילים, בלי הכאוס הרגיל של הקיץ.

עין עבדת. נווה מדבר שמתאים גם לטיול קצר בקיץ

עין עבדת. נווה מדבר שמתאים גם לטיול קצר בקיץ

את הימים אפשר לבלות באטרקציות מוצלות או ממוזגות, בשעות הנעימות של אחר הצהריים והערב אפשר לצאת לטיולים רגליים, ובלילה פשוט לשבת במרפסת של הצימר או ליד המדורה וליהנות משמיים זרועי כוכבים, מהסוג שלעולם לא תראו באזורים המיושבים בצפיפות.

בלילות הקיץ אפשר ליהנות בנגב מתצפית על שמים זרועי כוכבים

בלילות הקיץ אפשר ליהנות בנגב מתצפית על שמים זרועי כוכבים

איפה לנים? המלצות לצימרים בדרום

הנה המלצות לכמה צימרים בדרום שבכל אחד מהם תוכלו ליהנות מחופשה מדברית מושלמת בכל עונה של השנה, גם בקיץ:

וילת נופש בלב החווארים – וילה מושלמת לחופשה משפחתית בהרכב מורחב ביישוב עידן שבערבה, מול נוף מדברי שנשקף מכל כיוון. הווילה בנויה משני מפלסים ויש בה ארבעה חדרי שינה, שני חדרי רחצה, מטבח מאובזר ופינת אוכל משפחתית. בחצר תמצאו פינות ישיבה, פינת אוכל מקורה, עמדת גריל גז, מדשאה עם שער כדורגל ומסך טלוויזיה גדול, מושלם לצפייה משותפת בערבים, תחת כיפת השמיים. האורחים נהנים מכניסה חופשית לבריכת המושב, שנמצאת במרחק הליכה קצרצרה.

וילת נופש בלב החווארים. מתחם חיצוני מטופח עם פינת אוכל גדולה

וילת נופש בלב החווארים, אידיאלית לחופשה משפחתית | צילומי הצימרים והווילות באדיבות אתר weekend

חוות נחל הרועה – אם אתם רוצים לצאת לחופשה רומנטית, חוות בודדים ברמת הנגב היא המקום המושלם בשבילכם. יש פה שתי סוויטות אבן מבודדות, המיועדות לזוגות. הסוויטות האקולוגיות בנויות בעבודת יד מחומרים טבעיים והן משתלבות היטב בסביבה המדברית. בכל אחת מהן יש ג'קוזי ספא, מרפסת המשקיפה למרחבי המדבר ובריכה פרטית (מחוממת בחורף). אפשר לשבת במים הנעימים ולהשקיף אל הנוף המהפנט – היש רומנטי מזה?

חוות נחל הרועה. גולת הכותרת היא הבריכה הפרטית שמשקיפה לנוף המדברי

חוות נחל הרועה. בריכה פרטית שמשקיפה לנוף המדברי

נוף צוקים – מתחם צימרים ביישוב צוקים בערבה, עם 12 בקתות אבן הפזורות במרחבי הנוף המדברי. הבקתות מעוצבות בטוב טעם עם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים. בכל בקתה יש ג'קוזי במרפסת ופינת מדורה, לבילוי לילי תחת הכוכבים. במתחם יש בריכת שכשוך מרעננת ומבנה מרכזי עם פינות ישיבה, מטבח מאובזר ומרפסת שצופה למפגש הנחלים עשוש וצופר.

נוף צוקים. בקתות אבן שמשתלבות בסביבה המדברית

נוף צוקים. בקתות האבן משתלבות בסביבה המדברית

סהרה – צימרים בערבה – מתחם צימרים במושב עידן שבערבה מציע סוויטות המתאימות לזוגות ולמשפחות מול הנוף של הרי אדום. בסוויטות המשפחתיות יש מיטת אפריון, ג'קוזי זוגי וקומת גלריה לילדים. יש גם סוויטות מפוארות במיוחד בעיצוב מרוקאי. בחצר יש מדשאה רחבה שהילדים יכולים להתרוצץ בה, בריכה לעונת הקיץ, פינת זולה עם מזרנים וכריות, מנגל וטאבון לאפיית פיצות.

הבריכה של סהרה - צימרים בערבה, מקום בילוי מושלם בקיץ

הבריכה של סהרה – צימרים בערבה, מקום בילוי מושלם בקיץ

מקום בלב – מתחם הצימרים במושב עין יהב הוא מקום נהדר לחופשה משפחתית. יש בו בקתות עץ, חדרי אירוח וצימרים משפחתיים, כולם מאובזרים בכל מה שצריך, מוקפים בצמחייה ועצים מצלים. בחצר יש מטבח גדול עם פינת בישול ומנגל. האורחים נהנים מכניסה חופשית לבריכת השחייה של המושב.

חדר השינה בבקתות העץ של מקום בלב

חדר השינה בבקתות העץ של מקום בלב

וילה קדם – וילה מפוארת במצפה רמון המתאימה לאירוח של עד 15 אורחים. בווילה יש חמישה חדרי שינה, שני חדרי רחצה, סלון מרווח ומטבח מאובזר. חשבו כאן על כל הפרטים: מרמקולים במקלחת, דרך מכונת אספרסו במטבח ועד ערסל מרגיע בחצר. עוד בחצר הווילה – בריכת שחייה המוקפת בדק עץ עם פינות ישיבה וריהוט גן, מטבח חיצוני עם מנגל וג'קוזי ספא שמתאים לעד עשרה אנשים.

החצר המפנקת והמאובזרת של וילה קדם

החצר המפנקת והמאובזרת של וילה קדם

תהילת המדבר – וילת נופש יוקרתית במצפה רמון, המתאימה למשפחה גדולה או כמה זוגות. בווילה יש חמישה חדרי שינה, ארבעה חדרי רחצה, סלון, מטבח מאובזר וחדר כושר ממוזג. בחצר הנהדרת תמצאו בריכה (מחוממת בחורף), מיטות שיזוף, פינות ישיבה ועמדת גריל גז. אפשר לבלות את כל החופשה בלי לצאת מהווילה, אבל כדאי בכל זאת לבדוק כמה מהאטרקציות הנהדרות בסביבה…

תהילת המדבר. וילה יוקרתית ומעוצבת בקפידה במצפה רמון

פינת ישיבה מול הנוף בווילה תהילת המדבר

 

מה אפשר לעשות בדרום?

חשבתם שהדרום שומם וריק? ההיפך הוא הנכון! למעשה, יש כל כך הרבה מה לעשות ולראות בנגב ובערבה, עד שאנחנו בטוחים שאחרי חופשה ראשונה בצימר או וילה בדרום, רוב הסיכויים שתתחילו לתכנן את החופשה הדרומית הבאה… הנה כמה הצעות לטיולים ואטרקציות בדרום:

אזור הנגב: שמורת עין עבדת (טיול משפחתי מקסים, גם בקיץ), גן לאומי עבדת, אחוזת קבר בן גוריון, צריף בן גוריון (נהדר למשפחות), נחל חווארים (טיול שמתאים במיוחד לליל ירח מלא), המכתש הגדול, פארק ירוחם, חוות האלפקות (מושלם לילדים חובבי חיות), מרכז מבקרים רמון,  מסלולי טיול במכתש רמון. רובע הבשמים במצפה רמון מלא חיים ואקשן, בעיקר בסופי שבוע, בהחלט שווה להגיע לכאן במהלך היום לסיור בין החנויות והסדנאות ולחזור בלילה, כשהמסעדות והפאב שוקקי חיים.

• אזור הערבה: פארק תמנע – בקיץ מומלץ להצטרף לסיור זריחה או סיור שקיעה וכן לסיורי עששיות בפארק, חי-בר יטבתה, מרכז ויידור – חלון לחקלאות, סדנאות בכפר האמנים צוקים, חוות האנטילופות, פארק ספיר, נסיעה בדרך השלום.

 

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהר הנגב

סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי
סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי

שדה בוקר ומדרשת בן גוריון מציעים כל מה שצריך לסופשבוע מדברי גדוש בנופים, טבע, הרפתקאות ואפילו קצת היסטוריה. הצעה לסופשבוע קצר עם תצפיות נוף, טיולים רגליים, טיפוס קירות, ספארי לילה, אוכל טוב והמון יעלים

מבוא לנדודים 53: השביעי בספטמבר
מבוא לנדודים 53: השביעי בספטמבר

נסענו בנוף מטורף של שלושה הרים חרוטיים שליוו את נחל סרפד. שורות של אבנים פילסו חלקות חקלאיות והעידו על נוכחות אנושית בצפיפות היסטורית. שפע של מאגורות נחפרו בסלעי הקירטון ותעלות חפורות הזינו אותן במים. השעה מתאחרת, השמש שוקעת, ...

מבוא לנדודים 52: עזוז – על גמלים, אנשים ואבנים
מבוא לנדודים 52: עזוז – על גמלים, אנשים ואבנים

רונן רז נודד בעקבות חלום ילדות – להקים חווה לטיולי גמלים. בחאן בארותיים שבאזור עזוז הוא פוגש את עופר וגלי שהגשימו את חלומו בעשר אצבעותיהם, מטייל במדבר עם הג'יפ ופוגש גמלים צעירים, עדויות מרשימות לנוכחות הנבטים – מערכות ...