תפריט עמוד

אוסטריה עם ילדים

אוסטריה מציעה נופים שכמו יצאו מתוך גלויה ולצדם שפע של פעילויות לכל המשפחה. מכל אלה אפשר ליהנות אם מתמקמים בכפר נופש או במלון דירות בחבל טירול או באזור זלצבורג ויוצאים לטיולי כוכב בטבע הירוק

תארו לעצמכם שאתם רוכבים על אופניים מסביב לאגם אלפיני עם מי טורקיז צלולים, המוקף רכסי הרים ועצים ירוקים. אפשר לטייל עם הילדים באוויר הצח, לשחק גולף במגרש מטופח, להתנסות בדיג באגם או להתנסות בטיפוס הרים אתגרי בהדרכת מדריך מוסמך. ואחרי כל הפעילות הזאת, הרשו לעצמכם להתפנק בספא משוכלל עם בריכות נפלאות ומגוון טיפולים.

החלום הזה יכול להפוך בקלות למציאות באוסטריה, שמציעה כמה וכמה אפשרויות נהדרות לחופשות משפחתיות. אוסטריה משופעת בטבע יפהפה, עם פסגות מרשימות, יערות ואגמים, יש בה עיירות מקסימות וכפרים קטנים שכמו יצאו מסיפורי אגדות, ובנוסף על כל אלה, יש כאן מגוון מרשים של פעילויות לכל המשפחה – ממגלשות אלפיניות ורכבלים, דרך מכרות מלח וקרח ועד לפארקי שעשועים ופארקי חבלים. בדומה למדינות אירופאיות אחרות, דוגמת צרפת, הולנד ובלגיה, גם באוסטריה משפחות יכולות להתמקם בכפר נופש בלב הטבע הירוק, וליהנות מכל היתרונות של המקום: דירות או וילות מרווחות, עם שפע של מקום לכולם, מטבח מאובזר שאפשר לבשל בו את האוכל שילדים אוהבים ושלל פעילויות מהנות בתוך הכפר ובסביבתו. מעבר לכך, אפשר לצאת בכל יום לטיול כוכב למקום אחר באזור.


הנופים ההרריים של חבל טירול מזמינים לצאת לטיולי הליכה במסלולים נפלאים

חבל טירול: נופים ללא הפסקה
אז היכן כדאי לשהות במהלך חופשה באוסטריה? פופולריים במיוחד הם חבל טירול ואזור זלצבורג, שמשלבים אתרי טבע עוצרי נשימה, פעילויות אתגריות מהנות וערים עתיקות. לאלה יש להוסיף את הפסטיבלים הנהדרים שמתקיימים באזור בתקופת הקיץ, שהמפורסם מכולם היא פסטיבל זלצבורג, מפסטיבלי המוזיקה הקלאסית החשובים בעולם.

כדאי להתמקם בעיירה הציורית אקזמס (Axams), הנמצאת באזור הררי, מוקפת בנופים שיגרמו לכם לפצוח בשיר. העיירה קרובה מאוד לאינסברוק, רק 15 ק"מ, בירת מחוז טירול ובעצמה יעד ראוי מאוד לביקור, עם שפע של בניינים מרשימים מהתקופה הגותית ומתקופת הבארוק. באקזמס אפשר ללון בדירות נופש מאובזרות המשמשות את גולשי הסקי בחורף, ובקיץ – משפחות שבאות ליהנות מכל הטוב שהאזור מציע. את זמנכם כאן תוכלו לבלות בטיולי כרכרות, טיולים רגליים עצמאיים או בלוויית מדריך, טיפוס הרים, רפטינג, עלייה ברכבלי סקי לפסגות ההרים, שבקיץ מתכסות במרבדי פרחים, ואפילו סקי קיץ על אחד מקרחוני העד.


אינסברוק, בירת חבל טירול. ההרים ממסגרים את העיר היפה

עיירה נוספת המתאימה לטיולי כוכב בטירול היא פוגן (Fugen), השוכנת בעמק מוקף הרים וקרחונים. בחורף העיירה משמשת בסיס לחופשות סקי ומוכרת לגולשים רבים, בקיץ אפשר לצאת מכאן לטיולי שטח, לרכיבה על אופניים, לרפטינג או לעלייה ברכבלי סקי לראש ההר, ואפשר גם להישאר בעיירה וליהנות מספא מפואר, בריכה ומגלשת מים. קרבתה של פוגן לאינסברוק ולעיירת הסקי המהוללת מאיירהופן מבטיחה חופשה בלתי נשכחת. בלב העיירה נמצא מלון דירות חביב ולא יקר, Fugner Hoff, המציע דירות בגדלים שונים – מכאלה המתאימות לזוג ועד דירות של ארבעה חדרים גדולות במיוחד המתאימות לעד עשרה אנשים.

אזר טירול מציע מגוון גדול של אטרקציות לכל המשפחה, ובהן מכרה הכסף Silberbergwerk, מהגדולים באירופה, מערות קרח, גני חיות כמו Alpenzoo Innsbruck Tyrol, מגלשות הרים אלפיניות, פארקי חבלים כמו פארק Hornpark ופארקי הרפתקאות ושעשועים, כמו פארק Timok Fieberbrunn, פארק  Marchen ועוד.

זלצבורג והסביבה
אחת הערים היפות באוסטריה, ויש אומרים בכל אירופה, היא זלצבורג (Salzburg), הנמצאת במרחק קצר מהגבול עם גרמניה. העיר נמצאת למרגלות האלפים, ופסגת ההר Untersberg מיתמרת לגובה של 1,972 מטר מעל בתי העיר. העיר העתיקה של זלצבורג הוכרזה כאתר מורשת עולמית, והיא מתהדרת באדריכלות בארוק מפוארת ובמספר רב במיוחד של מוזיאונים – לא פחות מ-34, יותר אפילו מאשר בווינה, בירת אוסטריה! במהלך טיול בעיר, אל תחמיצו ביקור בבית שבו מוצרט נולד וגדל.


זלצבורג. אחת הערים היפות באוסטריה, ויש האומרים באירופה כולה

מכל אלה אפשר ליהנות אם מתמקמים בעיירה היפה אננברג (Annaberg), כ-60 ק"מ מדרום לזלצבורג. על אף המיקום המרכזי, העיירה עצמה שקטה ונעימה מאוד, מקום נפלא לנשום אוויר הרים צלול ולהירגע. בעיירה יש כפר נופש בעל אותו שם – Annaberg , ובו וילות מקסימות, ברמה של 4 כוכבים, הפזורות בנוף של שדות ויערות עם מבט פנורמי אל ההרים. בכל וילה יש מרפסת, פינת ישיבה, טלוויזיה בסלון, פינת אוכל ומטבח מאובזר ונוח. בכפר הנופש עצמו יש בריכה מקורה, סאונה, חדר משחקים לילדים, גינה ועוד. בקיץ מוצעות כאן פעילויות מיוחדות לילדים.


כפר הנופש אננברג. וילות מרווחות בנופים של יערות והרים

אזור זלצבורג מזמן עשרות עיירות השוכנות בנופים שכמו יצאו מתוך גלויה. כך, למשל, העיירה Rauris, השוכנת בשטחו של פארק לאומי למרגלות הר Schonblick. העיירה ידועה בזכות מכרות הזהב העתיקים שבקרבתה, וכבר בימי קדם הרומאים יצרו כאן מטבעות זהב. זהו מקום מושלם למנוחה ובסיס נהדר למסלולי טיול מגוונים בטבע ושלל פעילויות אתגר דוגמת רכיבה באופני הרים, קאנו, רפטינג, מצנחי רחיפה, טיפוס הרים ועוד. כ-200 מ' ממרכז העיירה וכ-300 מ' מהרכבל המוביל לפסגת ההר, נמצא אתר נופש יוקרתי, Schonblick שמו, עם דירות חדישות ואקסקלוסיביות, בריכות שחייה פנימית וחיצונית, חדר כושר, סאונה, חמאם ושלל אפשרויות נוספות למנוחה והנאה אחרי יום של טיול בהרים.

סרטון: מדרגות לגן עדן

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מזלצבורג

טיול באוסטריה: לגלות את מחוז שטיירמארק
טיול באוסטריה: לגלות את מחוז שטיירמארק

מחוז שטיירמארק, במרכז אוסטריה, מציע אינספור הרפתקאות ואטרקציות בלב הטבע היפהפה. אופיר יהושפט, שליחת מסע אחר אונליין לשטיירמארק, טיילה ברגל ביער ולאורך נהר, טיפסה ברכבלים לנקודות תצפית מופלאות, גלשה באומגות, חצתה גשרי חבלים, הלכה על קרחון ולא הפסיקה ...

טיול בזלצבורג והסביבה: כמה ירוק, ככה מתוק
טיול בזלצבורג והסביבה: כמה ירוק, ככה מתוק

זלצבורג נמצאת במיקום אידיאלי, מוקפת בהרים, יערות ואגמים. בעיר תוכלו לאכול שוקולד מצוין (כאן נולד כדורון השוקולד מוצרט, על שם בן העיר המפורסם) ולטייל ליד הנהר ובין ארמונות וגנים. ומחוץ לעיר, בסביבה הקרובה, מחכות הרפתקאות אתגריות והמון ירוק. ...

זלצבורג: עשרת הגדולים
זלצבורג: עשרת הגדולים

עם ארמונות ומבצרים, גנים יפים, עיר עתיקה שנעים לטייל בה, מסורת מפוארת של מוזיקה קלאסית ובתי קפה מענגים, לזלצבורג יש המון מה להציע למבקרים בה. הנה עשרה דברים שכדאי לראות ולעשות בזלצבורג