תפריט עמוד
אתר הנופש בורה בורה נואי, ובקיצור "נואי", נמצא באחד המקומות היפים בעולם. באמצע הדרך בין ניו זילנד, יפן, הוואי וצ'ילה – בלב האוקיינוס השקט. אלא שהדרך אל האושר ארוכה וקשה, ובעיקר יקרה. צריך לעלות על טיסה ללוס אנג'לס, ומשם על טיסת המשך לפפאטה (Papeete) בירת טהיטי, שהוא האי הגדול ביותר בפולינזיה הצרפתית. בסך הכל 24 שעות נטו במטוסים, תמורת כ-5,500 דולר לאדם. אם תסתפקו במחלקת תיירים, תחסכו כמחצית מהסכום.

את הלילה הראשון תיאלצו להעביר בפפאטה, הודות לטריק של משרד התיירות המקומי, שסידר שהנחיתות יהיו בשעות שאין בהן טיסות המשך לאיים. למחרת תעלו על טיסה לבורה בורה. כעבור שעה, שבמהלכה האף שלכם יהיה מרוח על השמשה והפה ייפער מעצמו לנוכח פלא הבריאה, תנחתו בגן עדן שנמצא במקום הכי נידח בגלובוס.

להכיר את הדגים בשמם הפרטי
בשדה התעופה הקטן ימתינו לכם נציגים מחויכים של המלון עם שרשרת מפרחי סחלב. לכל אורח מוצמד מארח אישי, ומהרגע הזה התפקיד שלכם הוא לחייך. מונית סירה תיקח אתכם לפתח המלון, מכיוון הים, כמובן.

הסוויטה כוללת מבואה, סלון, חדר שינה עם מיטת אפיריון אינדונזית עטויה בבד לבן, חדר אמבטיה בגודל של דירת מגורים, פינת עבודה עם כל החיבורים לטכנולוגיה ומרפסת ענקית שממנה יש ירידה למים. בסלון ובאמבטיה יש רצפת זכוכית שתאפשר לכם לצפות בדגים. המקום הכי שווה הוא המרפסת, שבה אפשר לשבת ולטבול רגליים במים הקרירים ולהכיר את הדגים בשמם הפרטי.

האירוח במלון דואג גם לפרטים הכי קטנים. לדוגמה, ליד הירידה הפרטית למים תגלו שיש גם מקלחת חיצונית, כדי להישטף ממי הים. בארון הבגדים ימתינו לכם משקפת צלילה וסנפירים (איך הם ידעו את מידת הנעליים שלי לכל הרוחות?) ולצדם מעילי גשם ומטרייה גדולה, על כל מטר שלא יבוא. בחדר תמתין לכם שמפניה מיקב פומרי ומגש פירות טרופיים שחותכים בשבילכם מדי יום. את הסבונים והשמפו תרצו לקחת הביתה.

נקודת התורפה היא האוכל. בכל טהיטי לא תמצאו אוכל טעים. כיאה לתיירים תזמינו ארוחת בוקר לסוויטה הפרטית תמורת 160 דולר. האוכל יגיע בסירת קאנו ויוגש על ידי מארחת לבושה בלבוש מסורתי. האוכל עצמו יהיה סטנדרטי.

יש במלון שלוש מסעדות, אבל הכי מומלץ לקחת סירה (בחינם) לאי הראשי, לקנות במכולת באגט טרי, גבינות צרפתיות ויין. תשלמו רבע מחיר, ותעשו פיקניק במרפסת מתחת למיליוני כוכבים.
אם אתם מהזן ההיפראקטיבי, תוכלו לטייל באי הראשי שהיקפו 36 קילומטרים, אבל למען האמת האטרקציה העיקרית היא החדר, והסיבה היחידה לצאת ממנו היא לצלילה בלגונה שמסביב לבקתה.
אתר אינטרנט

חתונה בטהיטי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.