מזה שנים רבות נחשבת ישראל למובילה טכנולוגית, אך עם זאת מעולם לא נחשבה למובילה בתחום השיווק. יתרה מכך, שיווק נחשב במשך שנים לעקב אכילס של חברות ישראליות הפועלות בשווקים בינלאומיים. לפיכך חברות הייטק ישראליות פעלו בעיקר מול חברות אחרות (business to business) ולא פנו בדרך כלל לצרכני קצה. כל זה היה נכון עד שבא האינטרנט ושינה את הכל. חברות אינטרנט ישראליות התחילו לקום ולפנות ללקוח הסופי בארצות הברית, באירופה ובשאר השווקים הגלובליים, ולעשות זאת בצורה מקצועית וחדשנית ביותר. האינטרנט שינה גם את עולם השיווק והפרסום, והפך אותו להרבה יותר מפולח, אנליטי, ואנרגטי – תכונות שאנחנו הישראלים בדרך כלל טובים בהם. ובאמת, היום אפשר להצביע על חברות אינטרנט ישראליות מצליחות שפונות לשוק הבינלאומי, כשכל או חלק ממערך השיווק שלהן מנוהל מישראל. בין השאר, ניתן לציין את Conduit – אולי חברת האינטרנט הגדולה בישראל כיום, עם מאות מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם, 888 – חברה מובילה בתחום האונליין גיימינג, וחברות רבות מעולם ה-financial trading. תופעה זו יצרה ביקוש מוגבר לכוח אדם בתחום, אנשים שיהיו מסוגלים להתמודד בשווקים גלובליים, רב לשוניים ורב תרבותיים. אולם עד כה, לא נפתחו מסלולי הכשרה סדורים ואיכותיים לתת מענה לצורך הגובר בעובדים בתחום. חברת Seperia, המספקת שירותי שיווק באינטרנט למותגי אינטרנט מובילים בשוק הבינלאומי, החליטה להרים את הכפפה. באמצעות קורס חדש שפתחה לציבור, החברה מאפשרת לאנשים ללמוד את תחום הפרסום הממומן בשיטת PPC, שהיא השיטה המובילה ביותר בפרסום באינטרנט היום. בשיטה זו מנוהלים קמפיינים בהיקפים של עשרות מיליארדי דולרים בשנה בגוגל, בפייסבוק ובשאר פלטפורמות הפרסום המרכזיות. Seperia משתמשת במערך ההדרכה הפנימי שגובש בחברה לעובדים חדשים, ועבר שנים של מחזורי תלמידים, חלקם כיום בכירים בתעשיית האונליין מרקטניג. במסגרת Seperia College החברה מציעה קורס PPC (Pay Per Click) חדש המיועד למעוניינים לפתח קריירה בשיווק באינטרנט, לעובדים מקצועיים בתעשייה, ולאלו שמעוניינים בהסבה מקצועית. הקורס, הראשון מסוגו, ממוקד כולו בשיווק ופרסום במודל ה -PPC, ומעניק כלים פרקטיים להפוך למקצוען בתחום. וזאת, במטרה להכשיר את הדור הבא של מובילי דרך בתעשיית האונליין מרקטינג ולתת מענה לביקושים ההולכים וגדלים לכוח אדם מיומן ומקצועי. |
יותר ויותר חברות אינטרנט ישראליות פונות לשוק הבינלאומי. כעת נפתח קורס ראשון מסוגו, בפרסום באינטרנט, שמאפשר לתלמידים ללמוד איך לשחק במגרש של הגדולים פורסם 3.8.11 |
Array
(
)