תפריט עמוד

מלון בוטיק בתל אביב – לצאת מהשגרה בנסיעה קצרה

שתפו:

לא חייבים לטוס לאתר נופש אקסקלוסיבי בסוף העולם כדי לנקות את הראש ולהיטען בכוחות מחודשים. חופשה במלון בוטיק בתל אביב תעניק לכם את הפינוקים והשקט שאתם מחפשים, בשילוב עם כל הטוב שהעיר הגדולה מציעה

פורסם 25.7.16

אחת ה"מחלות" של שגרת החיים במאה ה-21 היא העומס, המתח והלחץ ששוחקים אותנו ללא הפסקה. רובנו עובדים מסביב לשעון, נמצאים במצב מתמיד של "מולטי-טאסקינג" וחיים עם רשימה של מטלות שרק הולכת ומתארכת. כולנו צריכים, מדי פעם, לצאת מהשגרה הזו, על מנת לקחת נשימה.

על מנת להתמודד היטב עם שגרה כזו לוחצת, אחת ההמלצות היעילות היא פשוט לצאת לחופש. זה לא חייב להיות חופשה גרנדיוזית באתר נופש אקסקלוסיבי במרחק עשרים שעות טיסה. מדי פעם, קפיצה קטנה למלון בוטיק איכותי – יכולה לאפשר לכם לחוות רגע קל של עצירה מהמתח של חיי היום יום, להסדיר את הנשימה, לחזור להיות בקשר עם עצמכם, ליהנות, ואפילו, חלילה, להתבטל קצת – ולחזור אל תוך המרוץ יומיים או שלושה לאחר מכן – טעונים לחלוטין ובכוחות מחודשים.


חדר בדה נורמן, מלון בוטיק בתל אביב

מלון בוטיק בתל אביב – לפנק, לפנק, לפנק
בניגוד לבחירות אחרות של מקום לינה במהלך החופשה שלכם, מלון בוטיק מציע שירותים אקסקלוסיביים, והוא מתאים בדיוק עבור מי שצריך פינה מושלמת של שקט לחופשה קצרה של שלווה. מלונות בוטיק שונים מציעים שירותים שונים, אבל בדרך כלל איכות השירותים – בתוך החדר, והשירותים שמסביב – הם ברמה גבוהה. במלון בוטיק תוכלו לצפות לקבל:

• חדר מרוהט לנוחות מירבית, עם מיטות מפוארות, טלוויזיה גדולה, חדר אמבטיה מרווח, ועוד.
• אירוח אינטימי, עם מספר קטן של חדרים ומספר מצומצם של אורחים בכל עת – הצוות העומד לרשותכם שם דגש על יחס אישי בקשר עם כל נופש ונופש.
• שירות חדרים זמין ואיכותי, שיציע שירותים ופינוקים שיהפכו את השהייה שלכם במלון לנינוחה במיוחד.
• מרחבים ציבוריים שלווים ומפנקים, כמו ספא, הוט טאב, סאונה, ג'קוזי, לובי נינוח ומפואר וכדומה.
• הקפדה על הפרטים הקטנים – החל מעיצוב החדר, דרך המנות שיוגשו לכם בכל ארוחה וכלה בשירות שתקבלו מכל איש צוות.


חוף תל אביבי בשקיעה | צילום: שאטרסטוק

חופשה רגועה במלון בוטיק בתל אביב – יש דבר כזה!
העיר תל אביב מציעה שפע של בילויים, במגוון של איכויות, מה שמבטיח שכל נופש יוכל למצוא לעצמו דרכים נעימות לבלות מחוץ למלון. תל אביב מציעה חופי ים מאובזרים ומרהיבים, מסעדות ובתי אוכל בכל סגנון, רחובות וסמטאות שכיף לטייל בהם, טיולים היסטוריים בעקבות גיבורים מעברה (הלא כל כך רחוק) של תל אביב, מועדוני לילה ודיסקוטקים רועשים. בקיצור – ממש הכל מהכל.

השילוב בין איכויות העיר והשלווה שתמצאו במלון הבוטיק שלכם בתל אביב, יאפשרו לכם לקבוע את המינונים בין הרפתקה לנינוחות, לחופשה שתהיה מושלמת ותאפשר יציאה נפלאה מן השגרה לקראת חזרה בכוחות מחודשים.

בתמונה הפותחת: בריכת גג בדה נורמן, מלון בוטיק תל אביבי

* תוכן שיווקי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

שתפו: