הפרדוקס ההיברידי

 היא חוסכת דלק בעיקר כשהיא נוסעת לאט, והכי הרבה היא חוסכת דלק כשהיא עומדת בפקקים. עכשיו, אני אולי לא מבין שום דבר במכוניות — אבל האם לא כל הרעיון, שלא לדבר על הקסם, שעומד מאחורי הקונספט של המכונית הוא נסיעה מהירה בכבישים פתוחים ואינסופיים, כשהשיער מתבדר ברוח ומהרמקולים בוקע רוקנ'רול? הרי זה כל העניין, לא? …
מכונית שחוסכת דלק כשהיא עומדת זה קצת פספוס. זה לא רק פספוס, זה גם גורם לך להרגיש סוג של קונפליקט פנימי בכל פעם שאתה לוחץ את דוושת הגז אל רצפת המכונית: מצד אחד אתה מת להאיץ, מצד שני אתה מתחיל לזהם.
אבל למה להיות קטנוני? נורא נהניתי לשבת לימינו של מר גלעד ולהחליף בשבילו דיסקים במערכת האודיו הלא־רעה של ההיברידית החדשה. נהניתי גם מהעובדה שזו הפעם הראשונה בחיי שאני יושב במכונית שמסובבת ראשים. גברים שאלו אותנו שאלות טכניות, ובחורות ממש התחילו לדבר איתנו בצומת, התאמינו? מילא איתו — הוא גבר חסון ונאה במיטב שנותיו, שבעיניו בת צחוק תמידית, אבל איתי? נשים הן כל כך שטחיות, אני אומר לכם. כל מה שצריך כדי לתפוס את תשומת לבן זו מכונית ב־180 אלף שקל ונהג צמוד.
[דרור פויר]

שתפו: