תפריט עמוד

קיאק ימי באלסקה

אלסקה היא המדינה הגדולה והמסקרנת ביותר בארצות הברית. פה אפשר לפגוש פיורדים ומפלי מים, קרחונים אימתניים ובעלי חיים מיוחדים כמו דובי קוטב, לווייתנים ואיילים. סוף העולם שמאלה (צילום ועריכה: מיקי אלקלס)

אם תמיד חלמתם לבקר במקום שכוח אל, עם אוצרות טבע מיוחדים ונופים מהממים, סעו לאלסקה! כל מה שחלמתם ועוד הרבה יותר מחכה לכם בארץ הקרח הענקית. 

חודשי הקיץ, יולי-אוגוסט, הם הזמן הטוב ביותר לביקור באלסקה. זה לא שחם שם בחודשים אלו, אבל זה הזמן בו מזג האוויר הוא הנוח ביותר ויש אור יום 24 שעות ביממה. ההגעה הנוחה ביותר היא טיסה מאחת הערים הגדולות בארצות הברית אל אנקורג', העיר הגדולה ביותר באלסקה. לחלופין אפשר להגיע אל אלסקה בשיט מארצות הברית, שיוצא מסן פרנסיסקו או סיאטל וגם מוונקובר שבקנדה. 

אחת האטרקציות המומלצות למטיילים באלסקה היא שיט. השיט המרשים מלווה בנופים עוצרי נשימה, קרחונים עצומים הטובלים במי הים, כלבי ים שרובצים עליהם למנוחה, צלילי התנפצות קרחונים וגושי קרח ענקיים שניתקים מהקרחונים ונופלים למים. ישנם סוגים שונים של שיט, אבל מי שמעוניין בחוויה אמיתית מומלץ שיבחר בשיט קיאקים. הכי קרוב לקרח. 

ביקור באלסקה שונה מכל הטיולים שהכרתם עד היום והוא רצוף בחוויות מרתקות ובמראות בלתי נשכחים. אחת התופעות הייחודיות ביותר היא "הזוהר הצפוני". אם במקרה הרמתם את הראש וראיתם פסים ירוקים וזוהרים מתפתלים בשמים, תדעו שהייתם עדים לאחד מתופעות הטבע הנפלאות ביותר. ולא, זה לא היה עב"מ… 

מיקי אלקלס חזר מביקור באלסקה ומביא תמונות ורשמים משיט קיאקים בארץ הקרח הקסומה.

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר




    תגובות פייסבוק