תפריט עמוד

האקווריום של קיייפטאון

אחת האטרקציות המושכות ביותר בקייפטאון היא אקווריום שני האוקיינוסים הייחודי. אייל ברטוב חזר מביקור בעולם התת ימי (צילום ועריכה: אייל ברטוב)

בקצה הדרומי של יבשת אפריקה נפגשים שני אוקיינוסים – האטלנטי וההודי. אקווריום שני האוקיינוסים שהוקם באחד ממקומות הבילוי הכי נעימים ונחשבים בקייפטאון, על רציף ויקטוריה ואלברט בלב בעיר, נחשב כיום לאחת האטרקציות המושכות בעיר. שם אפשר להבין טוב יותר מבכל מקום אחר את המגוון העצום של בעלי החיים הימיים שטובלים במי הימים שמקיפים את העיר.

יותר מ-3,000 בעלי חיים ימיים, כולל כרישים, דגי ענק, צבים ופינגווינים חיים באקווריום הגדול, שמשמש למעשה כשמורה תת ימית לכל דבר. ביקור במקום אינו חוויה שכוללת התבוננות בלבד. המבקרים מוזמנים לקחת חלק פעיל הרבה יותר בחוויה. בין היתר הם מוזמנים ולחוות הרפתקאות שפעם היו מנת חלקם רק של חובבי סיכונים והרפתקנים נועזים במיוחד. אחת מהאטרקציות היא צלילה בחברת הכרישים בבריכה שמכילה שני מיליון ליטרים מים. אלה המעוניינים לצלול עם הכרישים נדרשים להוכיח הכשרה בסיסית מוקדמת בצלילה ועוברים לפני הביקור הכשרה קצרה נוספת.

האקווריום מעורב גם במחקר פעיל. בין היתר עוסקים כאן בדרכים לשימורם של הכרישים ודגי השמש ובפעילויות לשימורו של האוקיינוס. אתר אינטרנט

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר




    תגובות פייסבוק