קמבודיה – הסוד והקסם – 4 ימים

טיול בממלכת החמר – קמבודיה – ביקור במקדשיה המרהיבים של העיר סיאם ריפ, שייט באגם טונלה-סאפ בין הכפרים הצפים, סיור אופניים בעקבות מקדש "אל טה נאי" בסבך הג'ונגל, טיול ג'יפים בפארק הלאומי -פנום קולן ועוד..

קמבודיה  – הסוד והקסם – 4 ימים

טיול לקמבודיה
חבילות לנוסע העצמאי

4 ימים בסיאם ריפ

קמבודיה – עיניים מסתכלות מכל כיוון – עיניים של ילדים מחייכים שמתחבאים במבוכה מאחורי עצי דקל, עיניים של חקלאים מופתעים שמרימים את הראש משדות אורז מוצפים, עיניים חכמות של נזירים שמעניקים ברכה לנסיעה רחוקה, ועשרות עיניים בנות מאות שנים חקוקות בסלע בתוך ג'ונגל עבות שמכסה את העבר. כשנטשו מלכי הקמר את עירם אנגקור-תום לפני כ-750 שנים, הם הותירו בה חומות ושערים מפוסלים בדמויות אדם, מקדשי ענק, שהנודע בהם הוא אנגקור וואט. העיר נבלעה במעבה הג'ונגל ומאז שהגיעו אליה לראשונה האירופאים, לא חדלה מלהצית את דמיונו של העולם המערבי.

עונות מומלצות: נובמבר – מרץ
עונות אפשריות: אוקטובר – אפריל
ניתן לבצע את המסע ללא תנועה בשבת

לפרטים נוספים והרשמה>>

מסלול הטיול

יום 1, הגעה לסיאם ריפ – הכפרים הצפים – סיאם ריפ,
עם ההגעה אל סיאם ריפ נפגוש את המדריך המקומי והנהג ,העיירה החביבה סמוכה לעתיקות אנגקור בה מכלול המקדשים המרהיב ביותר באסיה שנבלע במעמקי הג'ונגל לפני 750 שנים. לאחר התארגנות קצרה ניסע אל בית המלון לקבלת חדרים ומנוחה קצרה. אחר ניסע אל אגם טונלה-סאפ, מקור המים של סיאם ריפ וכנראה גם מקור עוצמתה בעבר. נצא לשייט בין הכפרים הצפים ונבקר במסעה מקומית, חוות תנינים ,פגודה ונתצפת על השקיעה המרהיבה באגם. בתום הביקור העברה לבית המלון בסיאם ריפ.
לינה: סיאם ריפ

יום 2, סיאם ריפ – ממלכת החמר,
לאחר ארוחת הבוקר נפקוד את מקדש פרה קאן הנחשב למקדש הטבע היפה ביותר בקמבודיה, שילוב של עצים בצורות שונות הצומחים מתוך אבני המקדשים . לאחר מכן נמשיך בסיור אופניים בסבך הג'ונגל הקמבודי ונבקר במקדש קטן ומיוחד טה נאי. אחר הצהריים נבקר בטוק טוק בשער הדרומי של אנגקור טום, בירת אנגקור עד המאה ה-15. נמשיך אל מקדש באיון המרשים במיוחד על פסלי הפנים הענקיים הפונים לכל עבר, נראה את מקדש באפון, את ארמון המלך, במת הפילים וטרסת המלך המצורע.
לינה: סיאם ריפ

יום 3, סיאם ריפ – סיור ג'יפים בפארק ,
נצא בג'יפ אל הפארק הלאומי פנום קולן, בו נמצא ההר הקדוש ביותר בקמבודיה והינו מוקד עליה פעיל למאמינים בודהיסטים. בפארק שוכן בודהה ענקי שוכב במקדש שנחצבה בסלע, נמשיך ברגל להתרעננות במפלים היפים והצלולים . בסיור נשלב גם נסיעה בקטנועים בינות הג'ונגל ונראה סיתותים באבן של בעלי חיים שונים. אחה"צ ניסע חזרה אל מלוננו בסיאם ריפ.
לינה: סיאם ריפ

יום 4 סיאם ריפ
נתחיל את יומנו בסיור טרקטורונים בכפרים שבסביבה ונראה את בני המקום בעבודות השדה בגידול קני הסוכר ושדות האורז ניתן. נמשיך בתשלום נוסף (ראו בנפרד) להיפרד מקמבודיה בפעילות אקסטרים של אומגות בין עצי היער. אחר הצהריים העברה לשדה התעופה.
לינה: סיאם ריפ

טיסות
– ניתן להזמין טיסות עצמאית בהתאם להנחיות שלנו.
– למעוניינים בהצעת מחיר נשמח לסייע
– מחירי טיסות בודדים משתנים בהתאם למחלקות הפנויות ביום הטיסה הרלוונטי.

מסלול המסע נבנה בהתאם לשעות הגעת הטיסות המתאימות למסלול זה.
הזמנות יעשו ע"פ התאריכים שייבחרו על ידכם
מסלול המסע עשוי להשתנות בשל אילוצי זמנים, שעות אור, מזג אוויר, תקלות מכאניות והחלטות בשטח.
הסטנדרטים של חברת Xtrip מחייבים אותנו לשמור על כללים שיבטיחו חוויה מושלמת ובטוחה, כרוכות בכך עלויות רבות המשפיעות על מחיר המסע.

מחיר המסע כולל:

לינה בבתי מלון ברמת 3 /4 כוכבים לפי בחירתכם או הטובים בנמצא
כלכלה על בסיס לינה וארוחת בוקר
מדריכים מקומיים צמודים דוברי אנגלית
פעילויות וסיורים כמופיע במסלול
מים מינרלים ברכב
כניסות לאתרים
העברות וסיורים ברכב פרטי ממוזג
שייט כמפורט

המחיר אינו כולל:

טיסות בינלאומיות
תשר לנותני השירותים לחו"ל (מדריך מקומי, נהג, מלצרים, סבלים וכו')
ביטוח נסיעות ומטען
שתייה והוצאות אישיות
אשרת כניסה לקמבודיה – 30$ מונפקת באינטרנט
ביטוח
כל משתתף מחויב בביטוח רפואי המתאים לסוג ואופי המסע כתנאי ליציאה למסע. מומלץ לרכוש את הביטוח החל מ 90 יום לפני היציאה.