מסע מרתק לאזורים הכי אותנטיים בפיליפינים – 10 ימים

טיולי השטח עם טוריסמו פילפינו – מתמקדים בחוויה המקומית, הפיליפינית והחיבור לטבע. תכירו את ציידי הראשים, תטעמו מהקפה המיוחד של קלינגה, תחוו את הרפטינג בנהר, תלונו בבתים עתיקים ועוד…

מסע מרתק לאזורים הכי אותנטיים בפיליפינים – 10 ימים

מסע מרתק בקלינגה, הקורדיליירה ובאזורים הכי אותנטיים בפיליפינים – 10 ימים

טיול מבית טוריסימו פיליפינו
 
טיסה פנימה והחוצה משדות התעופה הקרובים ביותר לטיול בצפון ובכך נחסכות לכם שעות רבות של נסיעה צפונה.

משדה התעופה בצפון, תיאספו ע״י נציגי החברה לנסיעה בדרכים צדדיות ברכבי ה-4×4, לתחילת ההרפתקה שלכם בצפון הפיליפינים.

במהלך הטיול תבקרו במקום המפורסם ביותר בצפון הפיליפינים, בנאווי, שם תמצאו את טראסות האורז שזכו לכינוי ״הפלא השמיני של העולם״, את סגאדה הציורית עם הארונות התלויים ומערכת המערות האינסופית, את הכפר בטאד והטראסות המעוצבות כאמפי עוצר נשימה. טיול זה יביא אתכם לתוך הפרובינציה, לראות אותה ממש מבפנים כמו שרק בטיולי השטח עם טוריסמו פילפינו אפשר לראות, תראו את ציידי הראשים, תטעמו מהקפה המיוחד של קלינגה, תחוו את הרפטינג בנהר הצ׳יקו (אם תרצו בכך) ותלונו בבתים עתיקים. הטיולים מתמקדים בחוויה המקומית, הפיליפינית והחיבור לטבע.

לטיולים של 1-4 מטיילים נשתמש ברכבי שטח מסוג: Toyota Fortuner או Mitsubishi Montero או דומיהם, תלוי בזמינות הרכבים באותו הזמן, ובטיולים של 4-6 אנשים נשתמש ברכב מסוג לנד רובר דפנדר (Land Rover Defender) – אם זמין, אם לא זמין נשתמש בשני ג׳יפים חדישים ולקבוצות של 8 אנשים נשתמש ב-3 ג׳יפים.
● נהיגה עצמית או עם נהג לבחירתכם.

*** לקבוצות הגדולות מ-8 אנשים הסידור שונה והצעה תתקבל עפ״י בקשה.

מה להביא:
תיק גב קטן, בקבוק מים, נעלי הליכה מתאימות וגם סנדלי שורש בנוסף אם יש לכם, כמובן נעלי בית ללילות, בגדים קלים ואווריריים לייבוש מהיר, בגד ים, מעיל או פליז ללילה (יתכן שיהיו לילות קרים במיוחד), כובע, מיכל מים למילוי חוזר, מצלמה, עפרונות/עטים לחלק לילדים בכפרים השונים אם תרצו וגפרורים לחלוקה לאלו שתרצו להצטלם איתם (מחווה נעימה בפרובינציות רחוקות)..


לפרטים נוספים והרשמה>>

מסלול הטיול:

יום 1 / הגעה למנילה
איסוף משדה התעופה אל מלונכם שבמקאטי.

יום 2 / טיול יום למפלי פגסנחאן / המשך לפמפנגה
(ארוחת בוקר וצהריים)

פגסנחאן – מפלי פגסנחאן המפורסמים! (דרום מנילה)

מפל פגסאנחאן ממוקם בתוך לגונה, והוא המתוייר ביותר באיזור דרום מנילה. זהו האתר בו צולם הסרט "אפוקליפסה עכשיו" עם מרלון ברנדו. שדות אורז עצומים ומטעי קוקוסים נראים לאורך הדרך.

שייט על סירות

בנקודה מסויימת נעבור לסירות אשר נקראות "בנגקה", אשר דומה לקאנו ומשם נמשיך לעבר המפל. מרגע תחילת השייט, תוכלו להינות מצמחיה ירוקה ובשרנית בצידי הדרך אשר גדלה לאורך מצוקים המיתמרים לשחקים. בסופו של המשט לאורך הנהר נגיע למפל הגדול, שם תועברו לרפסודה על מנת שתוכלו להינות מכניסה תחת המפל ומאחוריו אל עבר מערה נסתרת.

בחזרה לנקודת ההתחלה המשיט שנקרא "בנגקרו" יחתור בזריזות ובמיומנות מדהימה, וייראה לכם כאיילה המנווטת דרכה בין סלעים ומכשולים בדרכה אל היעד.


מה להביא עמכם?
1. שקית אטומה למים, לחפצים אישיים, מצלמה וחפצים רגישים למים
2. קרם הגנה (השייט אורך כ-45 דקות)
3. כובע
4. בגדים להחלפה (גם בגדים תחתונים, השייט בסירות קאנו קטנות)

* במידה ותהיו מעוניינים גם בכניסה תחת מפלי פגסנחאן, יש צורך להשאיר את החפצים האישיים אצל איש הסירה או לחלופין, לאטום בשקית פלסטיק באיכות טובה ולקחת אתכם).

** חשוב!! טיפים לאנשי הצוות במפלים חשובים, אך לעיתים הצוות המקומי יבקש יותר, חשוב לתת על פי הרגשתכם ולומר להם שהטיפ ינתן בסוף השייט.

לאחר יום הטיול, תמשיכו בנסיעה מעט ארוכה (כ-5 שעות) לעבר פמפנגה ללינה), על מנת למנוע השכמה מוקדמת מדי ביום שלמחרת – כדאי!!.

יום 3 / טיול להר הגעש פינאטובו
(ארוחת בוקר וצהריים)

"הענק שהתעורר" בשנת 1991, לאחר יותר מארבעה עשורים שהיה רדום. בחודש יוני 1991, הר הפינאטובו התפרץ בצורה כ"כ חזקה, שיותר מ-5 מליארד מטרים רבועים של אפר ולבה נפלטו מהלוע והגיעו לגובה של יותר מ-30 קילומטרים מעל פסגת הר הגעש. בהתפרצות זו נהרגו כ-847 אנשים, 184 נפצעו ו23 נעדרים. ויותר ממליון איש הועתקו מבתיהם. מאות מליוני דולרים של נדל"ן ורכוש קבורים תחת ההריסות.

כיום, המקום הוא אטרקציה תיירותית מהידועות בפיליפינים, אלפי מטיילים פוקדים את המקום בכל שנה ובמהלך הביקור בהר הגעש, המטיילים מבקרים גם בכפרי האייטאס, ילידי המקום. הביקור בהר הגעש הוא מדהים, אמנם דורש הליכה לא קלה ולא קצרה אבל בהחלט אפשרית ושווה.
הביקור בהר הגעש הפינאטובו, הוא חוויה של פעם בחיים, שמשלבת כשעה וחצי של נסיעה ברכב שטח לכל כיוון וכשעתיים(הליכה בקצב מהיר) הליכה לכל כיוון עד לוע הר הגעש.
יש להיות בכושר טוב, המסלול מתאים למטיילים שאוהבים ומורגלים בהליכות ארוכות.
** ישנה מגבלת גיל: בני 60 ומעלה לא יוכלו לקחת טיול זה בגלל הוראה חדשה.

 

לו"ז:
בשעה 5 בבוקר, יציאה עם ארוחת בוקר ארוזה לעבר הר הגעש פינאטובו.
בערך בשעה 6:30 בבוקר, הגעה לסנטה ג׳וליאנה, נעבור דרך מספר עיירות בדרך עד להגעה למתחם הר הגעש.
בשעה 6:40 בבוקר, עלייה על רכבי שטח ותחילת נסיעה לכיוון הר הגעש.
8:15 בבוקר, הגעה לנקודת ההתחלה, שם יורדים מרכבי השטח ומתחילים ללכת לכיוון לוע הר הגעש
10:30 בבוקר, שעת הגעה משוערת להגעה ללוע הר הגעש, שם תוכלו לשבת ולנוח מההליכה הארוכה, לאכול את ארוחת הצהריים.
12:30, שעת ארוחת צהריים משוערת.
13:30, שעה משוערת להליכה חזרה לכיוון הג'יפים.
15:30, שעת הגעה משוערת לג'יפים.
17:00"צ, שעת הגעה משוערת לכפר האייטאס, זהו כפר של ילידי המקום, שם תהיה לכם הזדמנות להיפגש עם אנשי הכפר, לשוחח איתם וגם לשתף אותם בממתקים ומאכלים שיסופקו לכם מבעוד מועד.

18:00 בערב, שעת תחילת נסיעה לכיוון מנילה.
20:30 בערב, שעת הגעה משוערת למנילה/מלון.

** ניתן להוסיף טיול טרקטורונים משולב עם טיול בהר הגעש הפינאטובו – חויה מדהימה!

יום 4 / טיסה לצפון הפיליפינים -.
(ארוחת בוקר, צהריים וערב)

הגעה בטיסה ומעבר לפרובינציית קלינגה בשעות הצהריים.
לאחר ארוחת צהריים מאוחרת בקלינגה, מעבר ללינה בכפר האירוח אוויצ׳ון,

נטוס לעיר התוססת בצפון לוזון, טוגיגראו, המקום שבאופן קבוע נרשם כמקום החם ביותר בפיליפינים. מיד האיסוף בשדה התעופה טוגיגראו נסיעה לקלינגה, הפרובינציה שרק נפתחה לעולם בשנים האחרונות לאחר הסכמי השלום בין השבטים בפרובינציה.
לאחר ארוחת צהריים טובה, נסיעה אל עבר כפר האירוח אוויצ׳ון. הכפר הוקם ע״י משפחה קלינגאית מיוחדת, אשר רצו לשמר את התרבות בפרובינציה ולהציג לקהל המטיילים מעט מההיסטוריה.
בהגעה, מנוחה קצרה, שיחה עם המארחים על כוס קפה קלינגאי.
לאחר מנוחה קצרה, תצפו במופע פולקלור מרשים לאור מדורה ומוזיקה שבטית.

יום 5 / טולגאו – יעד מומלץ מאוד בקלינגה.
(ארוחת בוקר, צהריים וערב)

ניסע עד לכפר טולגאו (Tulgao), שם בכניסה לכפר, נתחיל את ההליכה בשביל עד הכפר. הכפר. מנוחה קצרה וגם כוס קפה אם בא לכם, ונרד למטה למפל ולמעיינות החמים הצמודים לטבילה מרענת. במפלים תוכלו לשהות מעט ועלייה לעבר הכפר ומשם נסיעה ללינה פשוטה בטינגלאיאן. באותו הכפר ניכנס לבית הספר הקטנטן אשר מרכז את כל תלמידי הכפר בכיתה קטנה מאוד. נסייר בכפר וגם נלון שם.
*** למעוניינים לשלב ראפטינג ביום זה, ניתן, אך לא תמיד הזרימה חזקה (במיוחד בחודשים מחוץ לעונה – ללא תוספת מחיר – יתכן שינוי של המסלול כתוצאה משינוי הלו״ז).

יום 6 / בוסקלאן – סגאדה
(ארוחת בוקר, צהריים וערב)
נעזוב לאחר ארוחת בוקר לבוסקלאן (Buscalan) ונבקר אישה – ילידה שהיא מקעקעת מסורתית ונחשבת למקעקעת האחרונה של הפרובינציה. הטיפוס לכפר מעט מאומץ, אך תוכלו לעצור להתרעננות במפלים בדרך לכפר.
לאחר ארוחת צהריים ננהג לסגאדה (Sagada), העיר הציורית והמקסימה בצפון לצ'ק אין ללינה שלנו באכסניה פרטית מרווחת ללינה. במידה ויהיה מספיק זמן לפני השקיעה, נעשה סיבוב דרך כמה נקודות מעניינות בסגאדה- הכנסייה, בית הקברות ועמק ההד.
ביום זה נלון בעיירה סגאדה.

יום 7 / סגאדה – בנאווי
(ארוחת בוקר, צהריים וערב)

נבקר בהרים ועמקים מיוערים בעצי אורן ובאיזורים שעדיין שומרים מסורות: נדבר עם מקומיים ונבקר באתרים המקומיים בסגאדה כמו סדנאת האריגה והחימר המסורתיות. ישנה אפשרות לבחור בין ביקור במערות המדהימות שבסגאדה, מערכת מערות בה מטיילים, הולכים, זוחלים וגם טובלים, או ביקור במפלי בומוד אוק שנחשבים לאטרקציה פופולארית בסביבה.
בסיום יום זה, נסיעה לעבר העיירה בנאווי ללינה.

יום 8 / הכפר בטאד
(ארוחת בוקר, צהריים וערב)

לאחר ארוחת בוקר, הליכה לעבר הכפר בטאד, הנסיעה לעבר הכפר אורכת כשעה ומשם הליכה של כ-45 דקות. בהגעה, נתרועע עם המקומיים ונקבל הצצה אל דרך החיים העתיקה שלהם שייצרה מה שחלק מהאנשים קוראים לו הפלא השמיני של העולם. נטפס אל עבר התצפית על הטראסות, תצפית מרשימה של מעין אמפיתאטרון של טראסות, או הליכה אל עבר מפל טאפיה המרשים והעוצמתי אשר מעבר להר.

במהלך הביקור בכפר בטאד, נטייל אל עבר מפלי טאפיה החבויים וההגעה אליהם נעשית באמצעות טרק אל הצד השני של נקודת התצפית על הכפר והטראסות, גובהו של המפל המרשים כ-30 מטרים ומולו בריכה עצומה בה גם תוכלו להינות משחייה קצרה (רצוי לא להתקרב למפל).

לאחר הטיול במפל, חזרה אל בטאד אל עבר הגסטהאוס שלכם, שם תהיה לכם ההזדמנות לפגוש את המקומיים, תיירים ממדינות שונות ובגדול להתנתק מהחיים בחוץ. הגסטהאוס ממוקם אל מול עמק הטראסות והנוף הנשקף ממנו מדהים ביופיו.

יום 9 / טיול לכפר בנגאאן – קוואיאן
(ארוחת בוקר, צהריים).

לאחר הביקור בבטאד, נסיעה אל עבר הכפר בנגאאן הממוקם מרחק של כ-45 דקות הליכה וכ-15 דקות נסיעה, שם תסיירו כשעתיים-שלוש, ההליכה קלילה והביקור באיזור מעניין. לאחר הטיול בבנגאאן, נסיעה לעיירה קוואיאן (נסיעה של כ-4 שעות,אשר בקירבת שדה התעופה) ללינה. נגיע לעיירה בשעות הערב.

יום 10 / טיסה למנילה – איים/יעד הבא
(ארוחת בוקר)

בבוקרו של יום זה, נסיעה קצרה לעבר שדה התעופה ומשם טיסה למנילה


מחירי הטיול:

 8     6         4      2       מספר מטיילים
1550 1580 1598 2620 מחיר ב-$ לאדם


 8       6           4        2 מספר מטיילים
1490 1510 1535 2520 מחיר ב-$ לאדם

הכללות:
● איסופים פרטיים בין שדות התעופה השונים למלון במנילה.
● טיול ג׳יפים פרטי בצפון הפיליפינים עפ״י המסלול המתואר.
● נסיעה חזרה מהכפר בטאד בג׳יפני מקומי.
● נסיעה לעיירה קוואיאן בוואן חדיש – פרטי.
● לינה במקומות מסויימים בצפון בגסטהאוסים פשוטים ובסיסיים, עם שירותים ומקלחות מאוד פשוטים, לעיתים ללא מים חמים (חימום מים בדליים) – ניתן לראות פירוט לינה מדוייק בטבלה למטה.


 

פירוט לינה במהלך הטיול:
יעד שם מקום הלינה רמת לינה
מנילה Manila Peninsula / City Garden Grand 5 כוכבים / 4 כוכבים
פמפנגה Widus Hotel 4 כוכבים
אוויצון Awichon Eco Village לינה כפרית פשוטה וקסומה
טולגאו Tulgao Village לינה כפרית פשוטה וקסומה
סגאדה St. Joseph Guesthouse גסטאהוס – חדרים פרטיים
בנאווי Banaue Hotel המלון הטוב בעיירה
הכפר בטאד Hillside Inn Guesthouse גסטהאוס – לינה כפרית פשוטה

● 3 ארוחות ביום במהלך הטיול – אוכל מקומי בפרובינציית קלינגה וארוחות מערביות יותר בסגאדה ובבנאווי – סידור ארוחות כמצויין בלו״ז תחת כל יום.

לא כולל:
● טיסת פנים מנילה-טוגיגראו – תירכש בסמוך לטיסה. (מחירים נעים בין המחירים 40-80$ לאדם).
– בהזמנה סמוכה למועד הטיסה יתכן והמחירים יהיו גבוהים יותר
● טיסת פנים קוואיאן-מנילה לשני נוסעים – תירכש בסמוך לטיסה. (מחירים נעים בין המחירים 40-80$ לאדם)
– בהזמנה סמוכה למועד הטיסה יתכן והמחירים יהיו גבוהים יותר.
● ארוחת ערב בלילה ההגעה למנילה.
● ארוחת ערב בלילה שלפני הטיסה למנילה.

● במקרים בו נחוייב לשנות את הלו״ז בעקבות מז״א או גורם עליון. צוות המשרד במנילה יעשה כל שביכולתו לתאם/לשנות/לטייב את הלו״ז ולהביאכם למסלול חלופי במסגרת המגבלות ביעד.

לפרטים נוספים והרשמה>>