מסע לסין העצומה – 10 ימים

טיול מרתק ביעדים הכי מרשימים בסין –
נבקר בייג'ינג, בירתה המרתקת, נתרשם מההיסטוריה העשירה שלה. נטייל בטרסות האורז היפות של לונגשנג ונשוט על גבי רפסודת במבוק בנהר יולונג. נקנח בשנגחאי המרשימה שמשלבת ישן וחדש

מסע לסין העצומה – 10 ימים

מסע לסין
חבילות לנוסע העצמאי
בייג'ינג – גווילין – שנגחאי – 10 יום

סגורה בין אוקיינוס למדבריות, בין רמות מלח לג'ונגלים, עיצבה סין דרך חיים מנותקת מן העולם החיצון. אחרי יותר ממאה שנות זעזועים, מאבקים ותמורות קיצוניות, חוזרת היום סין ותופסת מחדש את מעמדה כאחת מן המעצמות המעצבות את עולמנו. המפגש של אנשי המערב עם עצמתה של התרבות, עם הארץ רחבת-הידיים והעשירה במראות, עם המוני הסינים הגודשים את עריה וכפריה – הוא הלם תרבות שהופך עד מהרה לחוויה מסקרנת ומרתקת.

על קצה המזלג:
בייג'ינג – בירת סין ב-600 השנים האחרונות מציעה למבקרים בה שלל אטרקציות ואתרים הנעים על רצף הזמן שבין המסורתי והקיסרי ועד למודרני והמערבי.
לונגשנג – טרסות אורז היפה במיוחד של לונגשנג, מהעתיקות בסין, הכולל 66 קמ"ר של טרסות אינסופיות ויפות להפליא.
יאנגשאו – העיר המקסימה שוכנת על גדות הנהר הלי המפורסם בסין ובעולם כולו בנופים עוצרי נשימה ובלתי נשכחים.
שאנגחאי – מהערים הגדולות והמפותחות ביותר בסין, וחיים בה מעל ל-20 מיליון בני אדם משלבת בתוכה חדש וישן, מודרני ועתיק ומציעה למבקרים בה אתרים רבים ומעניינים לביקור.

עונות מומלצות: חודשים מרץ – מאי / ספטמבר – נובמבר
עונות אפשריות: חודשים יוני- אוגוסט
ניתן לבצע את המסע ללא תנועה בשבת

לפרטים נוספים והרשמה>>

תכנית הטיול

יום 1, הגעה לבייג'ינג, סיור חוטונגים
ניפגש עם המדריך הנהג והרכב המלווה אותנו במהלך המסע בשדה התעופה. בהתאם לשעת הנחיתה נתחיל את סיורנו בבייג'ינג. נטפס לגבעת הפחם שבמרכז העיר ונערוך תצפית על העיר. ניסע אל אחת משכונות המגורים העתיקות של בייג'ינג ונערוך סיור חוטונגים (המבנה המשפחתי המסורתי בסין) בריקשות אופניים ונתענג בכוס קפה באחד מעשרות בתי הקפה המפוזרים לגדותיו של האגם. בערב נשוטט להנאתנו בין עשרות הדוכנים בשוק האוכל הלילי המציע מבחר מטעמים שונים ומשונים שרק קראנו עליהם בספרים ולא האמנו שמגיעים בסופו של יום אל צלחת האוכל הסינית.
לינה:בייג'ינג

יום 2, בייג'ינג – כיכר טיאן אן מן, העיר האסורה, מקדש לאמה סארי
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור במקדש השמיים, מקום מופלא אליו מגיעים המקומיים בכדי לשיר, לרקוד, לתרגל טאי צ'י ועוד. נמשיך לכיכר טיאן-אן-מן שפירושו "שער השלום השמימי" ניסע אל העיר האסורה, מרכז השלטון הפוליטי בימי הקיסרות, אשר שימש את שושלת מינג וצ'ינג, ואשר היה מחוץ לתחום עבור בני העם במשך כ- 600 שנים. נבקר במקדש הבודהיסטי הטיבטי הגדול ביותר בבייג'ינג – מקדש לאמה סארי. זהו מקדש שונה ומיוחד ביותר ובו נלמד על הבודהיזם הטיבטי ואופיו השונה שיתר אתרי ומקדשי בייג'ינג. המקדש בנויי בצורה מיוחדת ובו חצרות ופסלים מעניינים ביותר. בערב נצא לבלות ברובע סאנליטון.
לינה בייג'ינג

יום 3 , בייג'ינג – החומה הגדולה
יום זה יוקדש במלאו לסיור בחומה הגדולה של סין. החומה הינה אחד הסמלים של סין ואחד הפרויקטים הגדולים שנעשו על פני כדור הארץ. בדרך חזרה ניסע לביקור בארמון הקיץ של הקיסרים ונסייר בין סמטאותיו ואתריו. נמשיך אל שווקי הפשפשים והמשי.
לינה בייג'ינג

יום 4, בייג'ינג, מקדש השמיים – גווילין – לונגשאנג
נצא בטיסה אל גווילין במחוז גואנשי השוכנת לצידו של נהר לי המפורסם בינות מצוקי גיר מרשימים כאילו נלקחו מהציורים הסינים הקלאסיים. עם הנחיתה נצא בנסיעה אל לונגשאנג. נתרשם ממטעי התה הרבים המאפיינים את סין ונעצור במפעל ליצור תה ללמוד על תהליך יצור התה הירוק. עם ההגעה לטרסות האורז נצא להליכה רגלית באזור הטרסות הציוריות. נבקר בכפרי שבטי המיעוטים היאו והואנג לו. את הלילה נעשה בבתי המקומיים בכפר פינג-אן הנמצא במעלה ההר.
לינה לונגשאנג

יום 5, לונגשאנג- יאנגשואו
נקום בשעת בוקר מוקדמת בכדי לראות כיצד קרני השמש הראשונות נופלות על ים הטרסות מסביב. נמשיך בנסיעה אל יאנגשואו, עיירת תרמילאים קטנה בה חוויית הנוף ישירה הרבה יותר. העיירה הציורית שהפכה לאתר עליה לרגל של תרמילאים ומטיילים בכל העולם ובה סמטאות ציוריות, בתי קפה ושוק תוסס של מזון, מזכרות עתיקות ועוד. נבקר בכפרי שבטי המיעוטים היאו והואנג לו. נטייל באזור הכפרי של יאנגשו באמצעות אופניים בכפרים הסמוכים. בערב, נצפה במופע מדהים פרי חזונו של הבימאי המוערך ז'אנג יי-מו שביים את טקס הפתיחה של האולימפיאדה כמו גם סרטים פורצי דרך בקולנוע הסיני בפרט והאסייתי בכלל.
לינה יאנגשואו

יום 6, יאנגשואו
עם בוקר נטייל בפארק של יאנגשואו ונשתתף בשיעור של טי צ'י. נמשיך בשיט רפסודות במבוק על נהר יולונג, בין צוקים מעוגלים ומוריקים המשווים למקום אוירה של ציור סיני. נסייר בעיר העתיקה פולי בעלת היסטוריה של יותר מאלף שנה, נחזור חזרה אל יאנגשו ונגיע אל גבעת הירח לתצפית על הסביבה.
לינה יאנגשואו

יום 7, יאנגשו – גוויילין – שאנגחאי
לאחר ארוחת הבוקר ניסע חזרה אל גווילין. עם ההגעה לעיר נבקר במערת נטפים מרהיבה ולאחר מכן נמשיך אל גבעת חדק הפיל – אחד מסמליה של העיר. מרחוק מראה הגבעה מזכיר באמת פיל השותה ממי הנהר. בתום הסיור העברה לשדה התעופה וטיסה אל שאנגחאי.
לינה שאנגחאי

יום 8, שאנגחאי
נתחיל את היום בביקור בגנים הבוטנים ובעיר העתיקה של שנגחאי. לאחר מכן נבקר במוזיאון שנגחאי עם אוצרות מההיסטוריה והתרבות הסינית. נבקר בכיכר העם וברחוב ננגינג – רחוב הסחר המרכזי והתוסס של העיר. נסייר באזור הבונד של שנגחאי – טיילת ארוכה עם דוכנים רבים, רוכלים ואמנים ומעבר לנהר נשקפים גורדי השחקים של אזור פודונג. בחזית הטיילת ניצבים מבנים קולוניאליסטים קלאסים, עדים לעברה הקוסמופוליטי של העיר. נסיים את הערב במופע אקרובטי מרהיב בתיאטרון שנגחאי.
לינה שאנגחאי

יום 9, ז'וז'ואנג – סוג'וו – שאנגחאי
ניסע אל אחת מעיירת המים העתיקות שהצליחו לשמר את האופי והארכיטקטורה המסורתית לאורך הדלתא של נהר היאנגצה, האורך בנהרות סין. עיירות קסומות אלו עומדות היום כקונטרס אל מול המודרניזציה והתמערבות ובהן ניתן לחוות את סין של הימים ההם. נסייר בעיירה המקסימה בין תעלות מים וגשרי אבן עגולים ונשוט בין תעלותיה. נמשיך בנסיעה אל העיר סוג'וו ונבקר במוזיאון המקומי המכיל כ-15,000 פריטים של אמנות סינית מסורתית. בערב נחזור חזרה אל שנגחאי.
לינה שאנגחאי

יום 10, שאנגחאי – (בייג'ינג) – טיסות ארצה
בהתאם לשעות הטיסה נשלים את הסיורים. נתצפת על הנוף המקסים של שנחאי ממגדל הטלוויזיה הידוע גם בכינוי "מגדל פנינת המזרח", שהפך להיות סמלה של העיר שנגחאי. נמשיך ונסייר בשדרות המפורסמות של שנגחאי ובשוק המקומי. העברה לשדה התעופה.

טיסות

– ניתן להזמין טיסות עצמאית בהתאם להנחיות שלנו.
– למעוניינים בהצעת מחיר נשמח לסייע
– מחירי טיסות בודדים משתנים בהתאם למחלקות הפנויות ביום הטיסה הרלוונטי.

מסלול המסע נבנה בהתאם לשעות הגעת הטיסות המתאימות למסלול זה.
הזמנות יעשו ע"פ התאריכים שייבחרו על ידכם
מסלול המסע עשוי להשתנות בשל אילוצי זמנים, שעות אור, מזג אוויר, תקלות מכאניות והחלטות בשטח.
הסטנדרטים של חברת Xtrip מחייבים אותנו לשמור על כללים שיבטיחו חוויה מושלמת ובטוחה, כרוכות בכך עלויות רבות המשפיעות על מחיר המסע.

המחיר כולל

  • לינה בבתי מלון ברמת 3 / 4 / 5 כוכבים לפי בחירתכם או הטובים בנמצא
  • כלכלה על בסיס לינה וארוחת בוקר
  • העברות וסיורים ברכב ממוזג כולל נהג מקומי בהתאם לכמות המשתתפים
  • אטרקציות מקומיות: שייט, אופניים

כניסות לאתרים כמפורט בתכניתמופע יאנגשאו, מופע בשנגחאי טיסות פנים: בייג'ינג – גווילין – שאנגחאי (מבוסס על מחיר של 415$)
הדרכה: מדריכים מקומיים דוברי אנגלית בסיורים

המחיר אינו כולל

  • טיסות בינלאומיות
  • ביטוח נסיעות ומטען
  • שתייה והוצאות אישיות
  • אשרת כניסה לסין- כל מטייל מחויב באשרת כניסה
  • תשר לנותני השירותים המקומיים (מדריך מקומי, נהג, מלצרים, סבלים וכו')
  • כל מה שאינו כתוב תחת הסעיף המחיר כולל

ביטוח
כל משתתף מחויב בביטוח רפואי המתאים לסוג ואופי המסע כתנאי ליציאה למסע. מומלץ לרכוש את הביטוח החל מ 90 יום לפני היציאה.