טיול פרטי מקיף לאוגנדה

מסע אקטיבי אל הפנינה של אפריקה – אוגנדה
ספארי רגלי ורכיבת אופניים בשמורת אגם מבורו, 3 ימי טרק רגלי בהרי הרוונזורי, ספארי בשמורת קווין אליזבת, מסע רגלי בחיפוש אחר שימפנזים, שיט בתעלת קזינגה, רכיבת אופניים באגמי הלוע ורעוד…

טיול פרטי מקיף לאוגנדה

חבילות לנוסע העצמאי

מסע לפנינה של אפריקה – אוגנדה 11 יום

 

זהו מסע ייחודי אל לבה של אוגנדה, בו נגלה מדוע כינה וינסטון צ'רצ'יל את אוגנדה "הפנינה של אפריקה", בספרו "המסע שלי לאפריקה". נסייר רגלית באגם מבורו וננסה לאתר את מגוון היונקים ואת שפע מיני העופות החיים בו. נמשיך בנסיעה מזרחה אל שמורת הטבע המפורסמת "קווין אליזבת", נלך רגלית בתוך יער הגשם הסבוך על מנת לאתר את "אחינו השימפנזים" בדרך אנו עשויים לצפות גם במיני קופים רבים וכן פילים ואנטילופות. ניפרד משמורת הטבע בשיט על תעלת קזינגה המחברת את אגמי אדוארד וג'ורג' ובה ניתן לראות מיני בעלי חיים רבים כגון: תנינים, היפופוטמים, אנטילופות, פילים ועוד. נצא לטרק רגלי של ארבעה ימים בסביבה של נופים עוצרי נשימה ברכס הרי הרוונזורי שזכה לכינוי "הרי הירח" מפי המקומיים בשל פסגותיו הלבנות והירח ששוקע לתוכן. ברכס הרים אלו כמה מהפסגות הגבוהות ביבשת, וכן מפלים, אגמים וקרחונים שיוצרים את אחד מהאזורים ההרריים היפים ביבשת. ניסע צפונה אל אגמי הלוע ונצא לטיול אופניים בין האגמים, מטעי הקפה והתה וכפרי המקום. נמשיך בנסיעה צפונה אל העיר ג'ינג'ה שידועה בעיקר בזכות היותה "מקור הנילוס" בשל מיקומה על גדת אגם ויקטוריה. למחרת בבוקר נצא למסע רפטינג מסעיר על מימי הנילוס הגועשים.

עונות מומלצות: חודשים יוני – ספטמבר / דצמבר – פברואר
עונות אפשריות: ניתן לטייל בה כל השנה
האקלים הוא טרופי והטמפרטורות נוחות ברוב ימות השנה.
ניתן לבצע את המסע ללא תנועה בשבת

לפרטים נוספים והרשמה >>

מסלול הטיול:

יום 1, אנטבה –אגמי הלוע
המראה מת"א דרך אדיס, נחיתה באנטבה בשעות הצהריים, פגישה עם המדריך ונסיעה לפורט פורטל.
לינה: פורט פורטל

יום 2, טיול אופניים באגמי הלוע , מראש העולם לכביש קססה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיול אופניים בדרכי עפר דרך סדרה של אגמים עם נופים יפים המשתרעים למרחקי אינסוף ולכל אשר תביטו יהיה ירוק ועוד ירוק וקצת כחול של המים. נחלוף בין אגמי הלוע, כפרי האזור ומטעי בננות. ארוחת צהריים בלודג' מקומי. לעת ערב נגיע אל העיר קססה למרגלות הרי הרוונזורי.
לינה: קססה

ימים 3-6, טרק ברוונזורי
נצא למסע רגלי של ארבעה ימים בשמורת הרוונזורי. לכל אורך הטרק נהיה מוקפים בנופים קסומים ובצמחית ג'ונגל עשירה אנדמית וייחודית. הטחב והאזוב יוצרים תמונות נוף ייחודיות של נופים עוצרי נשימה, עצים שלמים ויערות עוטים ״פרווה״ שמשנה את כל צורת העץ. ברכס הרים אלו כמה מהפסגות הגבוהות ביבשת, וכן מפלים, יערות גשם, אגמים וקרחונים שיוצרים את אחד מהאזורים ההרריים היפים ביבשת. את הלילות נעשה במחנות קבע בנקודות שונות ברכס וביום האחרון נחזור חזרה אל העיר קססה.
לינה בימים 3-5: מחנות קבע/בקתות הרים
לינה ביום 6: קססה

יום 7, שמורת קווין אליזאבט
לאחר ארוחת בוקר מוקדמת נצא לספארי רכוב בשמורת קווין אליזבט במהלכו ניתן לראות: פילים, אריות, אוכלי עשב ועוד, לאחר מכן נמשיך לסיור בצוק הבבונים המרהיב. ארוחת צהריים אל מול נוף מרהיב ולאחריה נצא בשיט על תעלת קזינגה שהינה ערוץ מים טבעי שמחבר בין שני אגמים גדולה ובה שוכנים תנינים, היפופוטמים ועופות מים רבים.
לינה: שמורת קווין אליזאבט

יום 8, קווין אליזאבט – שימפנזים – אגם מבורו
לאחר ארוחת בוקר מוקדמת ניסע כשעה אל יער גשם פראי ונצא אל אחד משיאי הטיול, מפגש עם "אחינו השימפנזים" בסביבתם הטבעית. מכל קופי האדם השימפנזים הם הקרובים אלינו ביותר. מספר להקות של קופי שימפנזה עברו תהליך הרגלה המאפשר להתקרב אליהם עד למרחק של מספר מטרים ולהתבונן בפעילותם מקרוב, לאחר מכן ניסע אל אגם מבורו – שמורה ייחודית ומגוונת שבתחומה אגם גדול. בדרך נעצור לצהרים במסעדת מקומית בעיר מבררה, עם ההגעה לשמורת הטבע נצא לספארי אופניים בחיפוש אחר בעלי החיים השוכנים בה.
לינה: אגם מבורו


יום 9, אגם מבורו – ג'ינג'ה
לאחר ארוחת בוקר מוקדמת נצא בנסיעה ארוכה אל העיר ג'ינג'ה השוכנת לאורך נהר הנילוס המפורסם, בדרך נעצור בקו המשווה ונבדוק את התיאוריה של ירידת המים משני צדי הקו. לאחר ההגעה אל העיר העברה ללודג' מקסים המשקיף על נהר הנילוס.
לינה: ג'ינג'ה

יום 10, רפטינג – נסיעה לאנטבה
לאחר ארוחת הבוקר נפגוש את מדריכי הרפטינג לתדרוך ונצא לרפטינג על הנילוס הלבן המפורסם (לרכי הלב שבינינו ישנה אופציה שנקראת הסירה הבטוחה ובה המדריך נמצא יותר בשליטה ומובטח שלא מתהפכים ולא נופלים למים) לאחר הרפטינג נחזור חזרה אל הלודג' לארוחת ערב ולינה.
לינה: ג'ינג'ה

יום 11 ג'ינגה – אנטבה – ת"א
בוקר ליומנו האחרון באוגנדה. נתעורר לציוץ הציפורים והנוף היפה של נהר הנילוס. נצא לטיול אופניים לאורך הנילוס ולאחר מכן נתחיל בנסיעה לכיוון אנטבה. עם ההגעה העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה לישראל.

מחיר הטיסות

– ניתן להזמין טיסות עצמאית בהתאם להנחיות שלנו.
– למעוניינים בהצעת מחיר נשמח לסייע
– מחירי טיסות בודדים משתנים בהתאם למחלקות הפנויות ביום הטיסה הרלוונטי.

מסלול המסע נבנה בהתאם לשעות הגעת הטיסות המתאימות למסלול זה.
הזמנות יעשו ע"פ התאריכים שייבחרו על ידכם
מסלול המסע עשוי להשתנות בשל אילוצי זמנים, שעות אור, מזג אוויר, תקלות מכאניות והחלטות בשטח.
הסטנדרטים שלנו מחייבים אותנו לשמור על כללים שיבטיחו חוויה מושלמת ובטוחה, כרוכות בכך עלויות רבות המשפיעות על מחיר המסע.

המחיר כולל:
– לינה בבתי מלון, בלודג'ים ובקמפינגים כמפורט לעיל או דומים להם ברמתם
– העברות וסיורים ברכב ממוזג כולל נהג מקומי בהתאם לכמות המשתתפים
– כלכלה מלאה כולל הפסקות ריענון הכוללים מים, פירות וחטיפים בימי האופניים וההליכה הרגלית
– אטרקציות, פעילויות וסיורים כמצוין בתוכנית: שייט בתעלת קזינגה, טרק שימפנזים, אופניים, רפטינג, ספארי…
– מים במהלך כל המסע
– דמי כניסה לשמורות הטבע
– מדריכים מקומיים דוברי אנגלית

המחיר אינו כולל:
– טיסות בינלאומיות
– ביטוח נסיעות ומטען
– שתייה והוצאות אישיות
– אשרת כניסה- כל מטייל מחויב באשרת כניסה
– תשר לנותני השירותים המקומיים (מדריך מקומי, נהג, מלצרים, סבלים וכו')

ביטוח
כל משתתף מחויב בביטוח רפואי המתאים לסוג ואופי המסע כתנאי ליציאה למסע. מומלץ לרכוש את הביטוח החל מ 90 יום לפני היציאה.

טיול לאוגנדה