תפריט עמוד

ליאור אביב – מדריך מוסמך לפירנצה

חפש חברת נסיעות

ליאור אביב – מדריך טיולים ומרצה בפירנצה בעברית, אנגלית ואיטלקית

ליאור אביב – מדריך מוסמך לפירנצה

 ליאור אביב
מדריך טיולים מורשה ומוסמך בפירנצה בעבריתאנגלית ואיטלקית

ליאור הגיע לפירנצה לפני למעלה מעשר שנים כדי להמשיך את לימודי תולדות האמנות ועל מנת לממש את התשוקה שלו לעיר והאמנות שלה. בנתיים הוא אוחז כבר בתואר השני וממשיך לקראת השלישי. על מנת שיוכל לחלוק את התשוקה והאהבה שלו לעיר וליופי שלה, הוא הוסמך כנדרש בחוק כמדריך טיולים בפירנצה. כמדריך מורשה ומוסמך בפירנצה הוא שמח להעניק סיורים מודרכים למי שמבקש לחלוק ולהשתתף איתו בהכרות של העיר על רבדיה השונים, היופי, הסודות והאמנות שלה, לרבות ביקור במוזיאונים המפורסמים בעולם – דוגמת האופיצי והאקדמיה
   

הסיורים
הסיורים משלבים בתוכם גם התייחסות למידע ולהיסטוריה של העיר וזאת כדי להכניס את הדברים להקשרם, אך לא רק. המטרה העיקרית במהלך הסיורים ודרכם היא לחוות את הדברים עצמם ולהזכיר לנו לחזור ולהשתמש בכלים שונים שלרוב נמצאים כבר בנו. כל זאת מתאפשר דרך התבוננות ישירה ביצירות האמנות, בביקור במבנים ובמוזיאונים השונים ו/או בחוצות העיר.
בזכות הניסיון והרקע אותו צבר ליאור במרוצת השנים, הוא בונה בתיאום אתכם מראש את הסיורים הפרטיים. אלה מותאמים וממוקדים עד כמה שניתן בתחומי העניין והרצונות שלכם. הכוונה היא שכל אחד מחברי הקבוצה, בין אם זו קבוצה של אדם אחד, זוג, משפחה עם ילדים, קבוצה הומוגנית או הטרוגנית, יוכל לקחת את החוויות והתובנות האישיות שלו/ה וליישם אותן גם בהמשך הדרך במקומות נוספים.

לפרטים נוספים על סיורים לחצו כאן>>
  

מפגשי האמנות
מעבר להדרכות השונות ובנוסף להן, ליאור החליט להעניק למבקרים בפירנצה חוויה אמנותית נוספת (גם כאן תוך תיאום מראש). במפגשי האמנות הנערכים במקום פיורנטיני טיפוסי, הוא עוסק בנושא ממוקד (אותו תוכלו לבחור מראש) בליווי מצגת המביאה יצירות מפירנצה ומחוצה לה. המפגש עצמו מתקיים בשילוב עם ארוחת צהריים קלה או בשעות הערב בליווי אפריטיב. חלק מהנושאים המוצעים מפורטים בקישור מטה.

להרצאות בעברית, אנגלית ו/או איטלקית >>


 

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.