תפריט עמוד

אקו טיולי שטח

חפש חברת נסיעות

אנו מזמינים אתכם ליהנות מעשרות שנים של ידע וניסיון בתכנון טיולים למגוון יעדים גדול ברחבי העולם – טיולי עומק, טיולי ספארי, טיולי משפחות, טיולי צילום, טיולי הליכה, טיולי ג'יפים, טיולי שייט, טיולי רכבות, טיולי קרנבלים ופסטיבלים, טיולי לקבוצות סגורות, טיולים בארץ ישראל, טיולי בראש צעיר, טיולי תרבות ומוסיקה

אקו טיולי שטח

אקו טיולי שטח היא מהחברות הוותיקות והאיכותיות בארץ בטיולי עומק לכל קצוות הגלובוס. מאז הקמתה בשנת 1996 ועד היום אנו ממשיכים להטביע את חותמנו המיוחד על עולם הטיולים הישראלי עם הטיולים היצירתיים שלנו. דרכנו פשוטה – הקפדה על תכנון מסלולים מקוריים ויצירתיים מתוך הידע והניסיון שצברנו, קבוצות קטנות שבאות במגע בלתי אמצעי עם אנשים, תרבויות וטבע, בצניעות וברגישות, מבלי להשאיר עקבות בשטח ומבלי לשנות את חיי המקום. אנו ממשיכים לגלות יעדים חדשים, ולהחזיר אלפי מטיילים מרוצים.

קבוצת אקו – טיולי שטח

הקבוצה כוללת היום 4 חברות/מחלקות:

•אקו טיולי שטח – טיולים עומק יצירתיים בקבוצות קטנות למאות יעדים ברחבי העולם
•אקו טיולי שייט ורכבות – טיולי שייט וטיולי רכבות
•אקו ADVENTURE – טיולי ג'יפים, טיולי אופניים וטיולי טרקים והליכה
•אקו 'לטייל עם חברים' – טיולים בהתאמה לקבוצות סגורות הומוגניות.

צוות המדריכים של אקו

מדריכי "אקו" הם צוות של אנשים מוכשרים ומובילים בתחומם, ותיקים וצעירים, בעלי נפש סקרנית ומידה של הרפתקנות. שמות ותיקים וידועים בצד חדשים ומבטיחים. כולם אנשים ששהו תקופות ארוכות בארצות היעד שלהם, ומכירים היטב את השטח בו הם מטיילים, החל מן התרבות המקומית, דרך מסלולי הטיול בערים ובחיק הטבע, החוויות הגסטרונומיות ולאן לצאת לבלות. חלקם הגדול דוברים את שפת המקום. רבים מהמדריכים מצאו ב"אקו" את הבית שלהם ועובדים אתנו באופן בלעדי או בעדיפות ראשונה. אנשי הצוות והמדריכים שלנו מחויבים קודם כל אליכם, המטיילים. יחדיו אנו פועלים לייצר טיול שמשלב הנאה מחוויית טיול מקורי יחד עם הרחבת אופקים ונגיעה בחיי המקום.

לקריאה אודות המדריכים שלנו – לחצו כאן

הצלחתה של אקו טיולי שטח והמובילות שלה

ההצלחה נובעים מאהבה לטיולים והקפדה על הערכים החשובים לנו ביותר:

מקצועיות באה לידי ביטוי בהיכרות מעמיקה עם היעדים אליהם אנחנו מטיילים, בתכנון וביצוע טיולים עם הקפדה על כל פרט פרט.

הוגנות אין אצלנו פשרות על טיב המסלול ותנאיו. כמו כן אנו גאים בהקפדה על איכות המדריכים שלנו – שהם הטובים והמנוסים ביותר. בטיול עמנו, תקבלו ערך מלא למחיר, גם אם הוא גבוה מעט לעיתים.

חדשנות אנו מקפידים לקבל משובים ממטיילינו ומדריכינו, לעקוב אחרי צרכי המטיילים, לעדכן ולחדש את המסלולים בכל עונה מחדש.

מטיילים מרוצים כיום חברת "אקו – טיולי שטח" היא שם דבר ומילה נרדפת לטיולים יצירתיים, איכותיים עם מיטב המדריכים. בהתאם לכך – רוב מטיילינו שבים וחוזרים לטייל אתנו כי הם לא מוכנים לוותר על הטוב והאיכותי ביותר.

 

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.