קייקי מעיין הגושרים

מה יותר נעים מלהעביר את חודשי הקיץ החמים בשיט במים הקרירים של החצבני. חברת קייקי הגושרים נוסדה בשנת 1993 בקיבוץ הגושרים. מאז שטו רבבות בסירות רפטינג במימי הנחל הקרירים. כיום נקראת החברה קייקי מעין הגושרים, והיא פועלת במרחב שבין הקיבוצים מעין ברוך והגושרים. אפשר לצאת כאן לשיט בקייקים המיועדים לשני אנשים או בסירות רפטינג.

קייקי מעיין הגושרים

קייקי מעיין הגושרים טל' 072-3927028

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

 

אצלנו בקייקי מעיין הגושרים ישנם שני מסלולים – משפחתי ואתגרי.

מסלול משפחתי: המסלול מתחיל בסמוך לקיבוץ הגושרים. אורכו של המסלול כחמישה קילומטרים והוא אורך כשעה וחצי. המסלול מתאים לבני חמש ומעלה. רוב הזמן הסירה שטה בקצב רגוע והילדים יכולים לתרגל את השטת הסירה בעצמם. מדי פעם יש מפל שמוסיף לאדרנלין המשפחתי.

מסלול אתגרי: המסלול מתחיל בסמוך לחניון מעין. אורכו כשישה קילומטרים והוא אורך כשעה וחצי-שעתיים. המסלול מתאים לבני עשר ומעלה.

כל המשתתפים בשיט, המשפחתי והאתגרי, מקבלים חגורות הצלה (ישנן חגורות במידות שונות) בנקודות היציאה.

 

קמפינג בחניון מעין הגושרים

בסמוך לנקודת ההתחלה של המסלול האתגרי נמצא אתר הקמפינג חניון קייקי הגושרים. זהו אתר קמפינג נעים במיוחד. יש כאן מרבדי דשא, אזורים מוצלים ופלגי מים קרירים שאפשר לטבול בהם את הרגליים ולחפש בהם דגיגונים. במתחם יש שירותים ומקלחות עם מים חמים, תאורת לילה ומספר נקודות חשמל, מקררים משותפים, ברזיות לשטיפת כלים ומזנון. האתר מטופח ונקי. לא הרחק מכאן יש מרכז קניות שתוכלו להצטייד בו בכל מה שתצטרכו, ובסמוך ישנם כמה מסלולי טיולים בטבע ומוזיאון האדם הקדמון במעין ברוך. נעים מאוד להעביר כאן כמה ימים נינוחים ובמחירים נוחים.

 

מידע מעשי

פתוח: אתר הקייקים פתוח בכל יום, 15:30-9:30

מגבלות: השיט אינו מתאים לנשים בהריון.

תשלום: 95 שקל לאדם במסלול משפחתי, 115 שקל לאדם במסלול אתגרי. שימו לב – ישנן הנחות וחבילות עם אטרציות נוספות, כולל לינה בחניון, לרוכשים באתר.

טלפון: 072-3927028

אינטרנט: https://www.kayak.co.il

פייסבוק: www.facebook.com/kayakhagoshrim

 

 

כתבות מגליל עליון ועמק החולה

צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות
צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות

הסמטאות של צפת מתמלאות בימים אלה בנגנים חדשים וותיקים, נגנים אשר גומעים קילומטרים רבים בסמטאות העיר ועושים שמח. אולם פסטיבל הכלייזמרים, לדברי המדריך, "הוא לא רק קשור לנגינה. יש בו מסר של פשטות. כולנו מוזמנים להגיע, לפשוט מעלינו ...

מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה
מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה

סמטה מוצלת מובילה אל הבית המוקף בבוסתן המשתלב בגינת ירק ועשבי תיבול שהשף קוטף ומלקט מהם היישר למטבח. נוף פנורמי גלילי והחרמון באופק. בבית שני חדרי אוכל מרווחים. החללים והקירות משמשים רקע לאוסף חפצי אמנות וטעם משובח. השף ...

מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין
מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין

"בעיצומו של קיץ, בחום יולי אוגוסט עליתי מהגליל התחתון אל הגליל העליון. הובלתי את הקרוואן בכביש הצר המטפס דרך הכפר ראמה, חלפתי על פני בית ג'אן וחרשים, ונכנסתי אל פקיעין". רונן רז חונה בגליל העליון, מכיר שכנים יהודים ...