מלון מטיילים גשר הזיו

מלון מטיילים גשר הזיו, מרשת מלונות מטיילים, מציע לינה לזוגות ולמשפחות ביחידות אירוח הפזורות במרחבים ירוקים ופסטורליים בסגנון של כפר יווני. המלון ממוקם במרחק נסיעה קצרצרה מחוף אכזיב ומראש הנקרה, והצוות הידידותי שמח לייעץ בבחירת מסלולים ואטרקציות באזור

מלון מטיילים גשר הזיו

אתר אינטרנט: מלון מטיילים גשר הזיו

מלון מטיילים גשר הזיו, טל' 072-3384686

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

 

בקיבוץ גשר הזיו, קרוב לחוף אכזיב, נמצא מלון מטיילים גשר הזיו. המלון, שבו 28 יחידות אירוח זוגיות ומשפחתיות, מעוצב כמו כפר יווני עם מבנים בני קומה אחת או שתיים המסוידים לבן, אשר דלתותיהם צבועות בכחול.  המבנים פזורים בגן מטופח ופורח עם שפע של צל וצמחייה, פינות ישיבה, פינות מנגל, ערסלים ומתקני שעשועים לילדים – מקום נפלא לתפוס בו שלווה אחרי יום של טיולים באזור.

 

החדרים
במלון מטיילים גשר הזיו יש 28 יחידות אירוח, ובהן ארבע דירות נופש רחבות ידיים עם שני חדרי שינה, שמונה חדרים זוגיים (המתאימים לאירוח זוג או זוג+ילד) ו-16 חדרי סטודיו משפחתיים בהם יכולים להתארח עד חמישה אורחים. אווירת הכפר היווני נשמרת גם בחדרים, המעוצבים בהשראת הים הסמוך עם הרבה כחול ולבן ואלמנטים של ים המעטרים את החדר. כל החדרים ממוזגים ובכולם יש מקלחון, טלוויזיה בכבלים עם מסך LCD, מיני בר, מיקרוגל וערכת קפה. לחלק מהחדרים מרפסת ולחלקם יציאה לגינה.

 

המלון
המלון אידיאלי לאירוח של משפחות וקבוצות. בנוסף למרחבים הירוקים ולפינות הישיבה והמשחק הרבות, אורחי המלון נהנים בעונת הקיץ מכניסה ללא תשלום לבריכת הקיבוץ הנמצאת במרחק הליכה מהמלון ובעונת החורף מכניסה ללא תשלום לבריכה בקאנטרי עברון.
בחדר האוכל של המלון מוגשות ארוחות בוקר עשירות במזנון עם סלטים, לחמים ומאפים טריים, ביצים ועוד. קבוצות יכולות לשכור את חדר האוכל לארוחות משותפות.
כמו בכל מלונות מטיילים, גם במלון מטיילים גשר הזיו תמצאו שפע של מידע על מסלולי טיול ואטרקציות באזור וצוות המלון ישמח לייעץ בבחירת מסלולים, אתרים ומסעדות.
במלון מארחים גם חיות מחמד, ללא תוספת תשלום.

המיקום
המלון ממוקם בקיבוץ גשר הזיו, במרחק כקילומטר מחוף אכזיב, אחד מהחופים היפים בארץ, ובו בריכות טבעיות ולגונות, לצד אטרקציות כמו שייט בסירות טורנדו ופעילויות ספורט ימי נוספות. במרחק נסיעה קצרצרה מהמלון מגיעים לאתרי טיול כמו אתר ראש הנקרה, נחל בצת, פארק אדמית ומערת קשת. המלון מהווה בסיס מצוין לטיולים בכל אזור הגליל המערבי, כך שאפשר לצאת ממנו לאתרים נוספים כמו פארק גורן, מבצר המונפורט, מבצר יחיעם,  נחל כזיב, עכו ועוד. בקרבת מקום יש אטרקציות כמו חוות סוסים, מרכזי מבקרים וסדנאות, ויש גם שפע של מסעדות במרחק נסיעה קצרה.

כתבות מישראל

סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי
סופשבוע בשדה בוקר: גן עדן מדברי

שדה בוקר ומדרשת בן גוריון מציעים כל מה שצריך לסופשבוע מדברי גדוש בנופים, טבע, הרפתקאות ואפילו קצת היסטוריה. הצעה לסופשבוע קצר עם תצפיות נוף, טיולים רגליים, טיםוס קירות, ספארי לילה, אוכל טוב והמון יעלים

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו