מלון דריסקו

מלון דריסקו תל אביב שוכן במושבה האמריקאית-גרמנית, ומשלב בין היסטוריה מרתקת, עיצוב יוקרתי וארוח מפנק. המלון כולל שני מבנים, באחד מהם שכן "מלון ירושלים", שהיה המלון הראשון מחוץ לחומות יפו. המלון נמצא במרחק הליכה מאזורי בילוי ותרבות תל אביביים – נווה צדק, שדרות רוטשילד, יפו העתיקה וחוף הים – והוא מקום נהדר לחופשה זוגית בסגנון אורבני ומפנק.

מלון דריסקו

מלון דריסקו, טל' 072-3940278

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

קצת היסטוריה

המושבה האמריקאית הנמצאת בגבול יפו -תל אביב נוסדה בשנת 1866 בידי קבוצה של 40 משפחות אמריקאיות שהגיעו לארץ הקודש בעקבותיו של ג'ורג' אדמס, אשר כינה את עצמו נביא וייסד את כנסיית המשיח. שניים מהמתיישבים, האחים דריסקו, הקימו במושבה את מלון "גראנד הוטל", ששכן במבנה בן שלוש קומות. זמן קצר לאחר מכן, בשל מחלות, סכסוכים וקשיים כלכליים, ננטשה המושבה ותושביה חזרו למולדתם. ב-1870 ארנסט הרדג רכש את מבנה המלון ושינה את שמו ל"מלון ירושלים". המלון היה אבן שואבת לתיירים בני התקופה, ביניהם הסופר האמריקאי מרק טווין שאף הזכיר אותו בספרו "מסע תענוגות בארץ הקודש", ופמליית הקיסר וילהלם השני בזמן ביקורו בארץ ישראל. המלון פעל עד ימי מלחמת העולם השנייה ואז ננטש.

לאחר עשרות שנים שבהם עמד הבניין נטוש ועזוב, הוא נקנה על ידי קבוצת יזמנים ועבר עבודות שימור ושיפוץ נרחבות, שארכו העשור ואשר כללו שחזור של ציורי הקיר המקוריים. קומת הקרקע, שהוגדרה בדרגת שימור מחמיר, שוחזרה בדקדקנות וכיום נמצא בה הלובי של המלון. המלון שוכן בשני מבנים היסטוריים: מבנה מלון ירושלים העשוי אבן, ומבנה נורטון הסמוך, העשוי עץ ואשר ששימש בעבר כמשכנה של מסעדת "קרן" של השף חיים כהן (והמכונה כיום וילה דריסקו). במלון דריסקו, שנפתח לקהל ב-2018, יש מסעדת שף וספא.

החדרים

במלון יש 42 חדרים וסוויטות בגדלים שונים. כמה מהחדרים שוכנים בעליית הגג של המלון ולכמה מהם טרסה פרטית או מרפסת. מכל החדרים נשקף הנוף האורבני של תל אביב-יפו ומחלקם רואים את הים. כל החדרים כוללים מיטה זוגית מפנקת, חדר רחצה מפואר, מכונת נספרסו, מיניבר, טלוויזיה חכמה ואינטרנט אלחוטי מהיר. סוויטת הגן, סוויטת סר הרדג וסוויטת דריסקו מתאימות לאירוח של שלושה אורחים.

מסעדת זאדה

מסעדת זאדה שוכנת במבנה הראשי של המלון המסעדה מתאפיינת בעידון, ביצירתיות, בהגשה מוקפדת ובהשפעה ים תיכונית-עות'מאנית-עכשווית. מוגשות בה ארוחות בוקר וארוחות ערב. במקום פועל בר.

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...