מלון בוטיק מנדלי סטריט הוטל

המלון ברחוב מנדלי הוא אחד המיוחדים בנוף של תל אביב. מלון הבוטיק, הממוקם ברחוב מנדלי, נמצא במרחק נגיעה מחוף הים, ובמרחק קצר מבתי הקפה, הגלריות וכל מה שהופך את תל אביב לעיר התוססת שלא נחה לרגע. במרחק לא גדול תמצאו אינספור מקומות נהדרים: סמטאות יפו העתיקה ושוק הפשפשים השוקק, נמל תל אביב, הגלריות של רחוב גורדון, המסעדות ומקומות הבילוי של רחוב דיזינגוף, שוק הכרמל, מתחם הבימה, שדרות רוטשילד ועוד ועוד.

מלון בוטיק מנדלי סטריט הוטל

מלון בוטיק מנדלי סטריט הוטל,תל אביב
טל' 072-3923646

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

המלון ברחוב מנדלי החל את דרכו כמלון משפחתי בסוף שנות ה-60, כיום הוא מנוהל על ידי הדור השלישי של אותה משפחה. בשנים האחרונות המלון עבר תהליך של שיפוץ מקיף, ולשירות האישי והנעים התווסף עיצוב עכשווי ורענן.

החדרים

במלון מנדלי תמצאו 66 חדרים בגדלים שונים – חדרי סטנדרט, סופיריור, דה לוקס, לופט וסוויטות – כולם מעוצבים בעיצוב בהיר ונעים לעין, עם רמת אבזור גבוהה. בחדרים יש רצפת עץ אלון, חדרי הרחצה המפנקים מצוידים במקלחונים רחבי ידיים, חלוקי רחצה ותמרוקים איכותיים, המצעים עשויים מכותנה אורגנית, יש אפשרות בחירה בסוג הכרית (פוך או היפו-אלרגני), מיני בר מצויד, טלוויזיה רב ערוצית, כספת אישית ועוד. בחלק מהחדרים יש מכונת אספרסו.

מה במלון?

סעיף האוכל במלון ברחוב מנדלי ראוי לציון מיוחד. במלון ממוקמת מסעדת משייה עטורת השבחים, שנחשבת לאחת המסעדות הטובות בארץ. במטבח המסעדה, תחת ידיו של השף המוכשר יוסי שטרית מתבשלות מנות בסגנון תל אביב עדכני, עם פרשנות אישית ועכשווית. האורחים מארוחת בוקר במסעדה (כלולה במחיר) ואפשר לסעוד כאן בצהריים ובערב.

המלון מציע אינטרנט אלחוטי ללא תשלום בכל אזוריו, שירותי קונסיירז' 24 שעות ביממה, חדר כושר, חדר טיפולי ספא, חדר ישיבות, שירותי כביסה וניקוי יבש ועוד. בקרבת מקום יש חניה (בתשלום).

יצירת קשר

כתובת: מנדלי 5, תל אביב, 6390705

טלפון: 072-3923646

אתר אינטרנט: www.mendelistreethotel.co.il

דואר אלקטרוני: reception@mendelistreethotel.com

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...