מלון בוטיק יהלים בערד

יהלים הוא מלון בוטיק בערד הנחשב לאחת הבחירות המומלצות יותר באזור הנגב. זה מתחיל כמובן עם המיקום, כאשר המלון משקיף לנופים הקסומים של דרום ים המלח, עבר הירדן ומדבר יהודה. הוא מאפשר גישה נוחה לרבות מהאטרקציות של אזור הנגב, הנמצאות במרחק נסיעה קצר: ים המלח, מצדה, נחל צאלים, נחל קינה, תל ערד והאתרים השונים של ערד.

מלון בוטיק יהלים בערד

מלון יהלים, טל' 072-3923657

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות:

המלון
מלון בוטיק יהלים נועד להעניק לאורחים חוויה מדברית במלוא מובן המילה. העיצוב כאן הוא חמים והתשתיות התיירותיות מספקות: באולם המרכזי יש פינת מידע ובה מפות של האזור וספרי מטיילים באמצעותם תוכלו ללמוד הוא מציע. עוד תמצאו כאן פינות ישיבה, פינת שתייה חמה ופינת שתייה קרה לשימוש האורחים.

האירוח במלון הבוטיק יהלים מבוסס על לינה וארוחת בוקר משובחת, שלצורך הכנתה נעשה שימוש ברכיבים מקומיים טריים. הטבעוניים שבחבורה ישמחו לשמוע שיש כאן עבורם מגוון רחב של אופציות. ברמת הפינוק הגופני ניתן לקבל בתשלום נוסף עיסויים וטיפולים אלטרנטיביים מכל הסוגים (רפלקסולוגיה לדוגמא).
יהלים הוא מלון משפחתי המאופיין בירידה לפרטים הקטנים ביותר. הוא מציע מספר סוגי חדרים אשר המכנה המשותף ביניהם הוא אחד: רמת האירוח הגבוהה שהם מציעים.

החדרים
במלון בוטיק יהלים מספר סוגי חדרים. החדרים הקלאסיים – חמישה במספר – כוללים בתוכם מיטה זוגית, אמבטיית זרמים, טלוויזיה בלוויין, מקרר ופינת קפה. העיצוב כאן נועד להשתלב עם הסביבה המדברית, בין השאר עקב השימוש בגוונים בהירים. כל היחידות משקיפות לנופי הנגב או לגינה, כאשר ישנן יחידות זוגיות וישנן משפחתיות.
ארבעת חדרי הדלקס מציעים עיצוב מדברי אבל גם יוקרתי יותר. החדרים נחשבים למאובזרים במיוחד וכוללים ג'קוזי רחב ידיים (בחלק מהמקרים בתוך החדר ובאחרים מחוצה לו), מקלחת עם ראש גשם, מרפסת המשקיפה למדבר, טלוויזיה בלוויין עם מכשיר DVD, פינת קפה ובה מכונת אספרסו ועוד.

יהלים טופ
לאחרונה נפתח בקומה העליונה של המלון מפלס יהלים טופ, בו שלוש יחידות אירוח. הסוויטה המשפחתית כוללת שני חדרים, באחד מהם מיטה זוגית ענקית. ביחידה אמבטיה זוגי וחדר רחצה נוסף, פינת ישיבה, טלוויזיה, פינת קפה ועוד.
סוויטת בת שבע מתאימה לזוגות הרומנטיים שביניכם. זוהי סוויטת כלולות ובה המיטה ענקית, המקלחת מרווחת ויש מרפסת גג שהאטרקציה העיקרית בה – מעבר לנוף הפנורמי – היא אמבטיית ג'קוזי ענקית. הזוגות יכולים להזמין, בתוספת תשלום, חבילת פינוקים.
סוויטת הגינה קרויה כך בשל העובדה ששני חדריה פונים לגינה המעוצבת בהשראת המדבר. כל אחד מהחדרים כולל מיטה זוגית, חדר רחצה עם אמבטיה (אחד מהחדרים מכיל מקלחת זוגית), פינת ישיבה עם ספה אותה ניתן לפתוח למיטה, טלוויזיה בכבלים, מכונת קפה, תמרוקים הזמינים לשימוש חופשי של האורחים ועוד.

יצירת קשר
כתובת: רחוב מואב 72, ערד
טלפון: 072-3923657
אתר אינטרנט: http://yehelim.com/
דואר אלקטרוני: contacts@yehelim.com

כתבות מנגב צפוני ומערבי

פריחת הכלניות: טיול בנגב הצפוני
פריחת הכלניות: טיול בנגב הצפוני

למרות הטלטלה שעברה על האזור, גם בחורף הזה הכלניות פורחות בשיא הדרן ועסקים קטנים מתחילים להיפתח מחדש. טיילנו בין יערות למרבדי פריחה, בין אמנים לבשלנים וגילינו כמה מרגוע יש כאן ללב ולנשמה. השנה, יותר מתמיד כדאי לטייל באזורים ...

מבוא לנדודים 56: החווה של דנדן ולילך
מבוא לנדודים 56: החווה של דנדן ולילך

בין נתיבות ואופקים פניתי אל דרך עפר שחצתה את המישור, התכנסה אל בין נחל גרר ויובלו נחל פטיש. הגעתי אל חוות בולוטין של דנדן ולילך, החבוקה בין שני קניוני הלס. דנדן הגיח מתוך כרם זיתים על גבי טרקטורון. ...

מבוא לנדודים 55: החולות בין עזה לעזוז
מבוא לנדודים 55: החולות בין עזה לעזוז

מדבר החולות המתחיל בדרך מעזוז אל עזה, נמצא גם בצפון סיני ובמצרים, והלאה אל לוב אלג'יר ומרוקו. חולות עגור נוגעים בחולות חלוצה שמשתלבים עם חולות נחל סכר, ותרבות של עמים שלמים, סוחרים חקלאים ורועים, מכוסה בשמיכת החול הגדולה. ...