מלון בוטיק וספא וילה גליליי

פנינה בגליל העליון השוכנת על פסגת ההר ומשקיפה על נופים קסומים. זוהי הכניסה שלכם לחופשה מענגת שלא תישכח, נדירה ואיכותית, במלון ספא בצפון בעל קסם מיוחד, המתגלה בכל יום מחדש.

מלון בוטיק וספא וילה גליליי

מלון בוטיק וספא וילה גליליי, טל' 072-3923661

פנינה בגליל העליון השוכנת על פסגת ההר ומשקיפה על נופים קסומים. זוהי הכניסה שלכם לחופשה מענגת שלא תישכח, נדירה ואיכותית, במלון ספא בצפון בעל קסם מיוחד, המתגלה בכל יום מחדש.

וילה גליליי – פיסת היסטוריה
על פסגת הר כנען, במקום הגבוה ביותר בצפת (940 מ') שוכן מלון קסום בשם "וילה גליליי", המשקיף על נוף עוצר נשימה – הר מירון ממערב, הכנרת ממזרח וביניהם שיפולי השכונות הציוריות ובתי העיר צפת. הרעיון להקים מלון ספא ובוטיק בסגנון "הוטל דה-שארם" קלאסי-צרפתי, במבנה עתיק בן 100 שנה, היה של הזוג רחל ובני סיון, שהיו מבין הראשונים שהביאו את מלונאות הבוטיק לישראל על ידי הקמת מלון בוטיק וספא בצפון הארץ.

שירותי המלון – מלון בוטיק שיש בו הכל
אנו מזמינים אתכם ליהנות בחופשתכם משירותי המלון אשר משלימים את חוויית הנופש לחבילה שלמה ויוקרתית.

לובי ובר – לובי המלון מציע ישיבה נעימה ומזמין לקרוא ספר או רק להאזין למוזיקה וליהנות מתפריט הבר.

במלון מגישים ארוחות בוקר עשירה ובנוסף ניתן להזמין סעודת שבת בימי שישי בערב.

ספא ביריה – ספא בצפון מציעה חמישה חדרי טיפולים ביניהם שלושה חדרי טיפולים זוגיים הכוללים שתי מיטות טיפולים וג'קוזי או אמבט זוגי אשר מאפשר לשלב פינוק של אמבט חלב להשלמת הפינוק וליצירת חווית ספא ייחודית.

תפריט טיפולי הספא מגוון ומכיל את כל סוגי הטיפולים החל מקלאסיים ועד לטיפולים מיוחדים כגון איורוודה, פילינג, עטיפת אצות, טיפול אבנים חמות, טיפולי ספא זוגי ועוד.
החדרים
את 21 החדרים עיצבנו בהשראת נופי ילדותינו בצרפת, על מנת ליצור עבורכם חוויית אירוח נעימה למנוחה ושהות. בדרך אל החדר תגלו עוד מאוסף הרהיטים והפריטים הייחודיים של המלון. כל פינה קטנה עוצבה באהבה גדולה – והעין לא שבעה. בעת ההזמנה, תוכלו לבחור בין מגוון סוגי החדרים שלנו. כל החדרים במלון הבוטיק וילה גליליי חודשו לאחרונה ומעניקים אווירה נעימה ושלווה לחוויה מושלמת.

במלון כמה סוגי חדרים:
החדרים הקלאסיים, מגיעים אל ההנאה והחופש
בחדר הקלאסי תמצאו את כל מה שצריך כדי להרגיש חופש ומנוחה.

חדרי הסופיריור, נכנסים לחוויה של אינטימיות ונוחות
בחדר הסופיריור תיהנו מחלונות רחבים וגדולים, הפונים לנוף הגלילי, ומפינת ישבה נעימה ונוחה.

חדרי הדלאקס, נהנים מפינוק ורגיעה
חדרי הדלאקס הם חדרים גדולים ומרווחים עם חלונות רחבים הנפתחים לנוף ההררי ופינת ישיבה מעוצבת ונוחה.

סוויטות הפנטהאוז, חלום של פאר ויוקרה
חדרי הפנטהאוז פותחים לכם עולם קסום של נופש ופינוק במרומי "וילה גליליי". החדרים גדולים ומרווחים עם מרפסות ענקיות הכוללות , מיטות שיזוף ופינות ישיבה מול הנוף הנהדר.

כתבות מגליל עליון ועמק החולה

צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות
צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות

הסמטאות של צפת מתמלאות בימים אלה בנגנים חדשים וותיקים, נגנים אשר גומעים קילומטרים רבים בסמטאות העיר ועושים שמח. אולם פסטיבל הכלייזמרים, לדברי המדריך, "הוא לא רק קשור לנגינה. יש בו מסר של פשטות. כולנו מוזמנים להגיע, לפשוט מעלינו ...

מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה
מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה

סמטה מוצלת מובילה אל הבית המוקף בבוסתן המשתלב בגינת ירק ועשבי תיבול שהשף קוטף ומלקט מהם היישר למטבח. נוף פנורמי גלילי והחרמון באופק. בבית שני חדרי אוכל מרווחים. החללים והקירות משמשים רקע לאוסף חפצי אמנות וטעם משובח. השף ...

מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין
מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין

"בעיצומו של קיץ, בחום יולי אוגוסט עליתי מהגליל התחתון אל הגליל העליון. הובלתי את הקרוואן בכביש הצר המטפס דרך הכפר ראמה, חלפתי על פני בית ג'אן וחרשים, ונכנסתי אל פקיעין". רונן רז חונה בגליל העליון, מכיר שכנים יהודים ...