מלון בוטיק גורדוניה

היצע המלונות של ירושלים מגוון ומרשים. גם בקרבת מקום לבירת ישראל תוכלו למצוא מספר אופציות מצוינות ללינה, לעיתים ברמת היוקרה הגבוהה ביותר שיש. מלון גורדוניה, הממוקם במעלה החמישה – מרחק של כעשר דקות מירושלים – נחשב לאחת הבחירות המוצלחות. הוא משלב בין לוקיישן אידיאלי המשקיף לנופים עוצרי נשימה, סוויטות מפנקות וכל הפינוקים הנדרשים לאירוח איכותי.

מלון בוטיק גורדוניה

מלון בוטיק גורדוניה, קיבוץ מעלה החמישה,ירושלים
טל' 072-3923628

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

על המלון

21 הסוויטות של מלון גורדוניה שבמעלה החמישה מציבות רף גבוה במיוחד, כזה שלא תמצאו בהרבה מלונות אחרים. הסוויטות, שטובלות בחורש טבעי ומשקיפות לנוף המרהיב של הרי ירושלים, מרוחקות זו מזו כך האורחים נהנים מפרטיות מרבית.

הסוויטות מרווחות ומאובזרות בפינוקים מיוחדים, כמו מצעים מפנקים  מסאטן 100% כותנה, אמבט פרי סטנדינג בחדר הרחצה המרווח ותמרוקים של .L'occitane

 

הדובדבן שבקצפת נמצא מחוץ לחדר:

דק פרטי עם בריכה מחוממת והוט טאב, שיבטיחו לכם שעות של טבילה מהנה מול הנוף. גם השירות האישי מרקיע שחקים, כשעוד לפני שהאורחים מגיעים,הצוות מברר את ההעדפות המוזיקליות שלהם ומידת הטמפרטורה בה ירצו שהחדר יחכה להם.

במלון נפתח ספא חדש ואינטימי, הספא מציע טיפולים איכותיים הנעשים על ידי אנשי מקצוע מנוסים. בספא שני חדרי טיפול: חדר טיפולים ליחיד וחדר טיפולים זוגי, שניהם מעוצבים ועדכניים, בכל חדר מקלחת פרטית לנוחיותכם המלאה. במתחם הספא תהינו מסאונה יבשה ומג'קוזי הצופים לנוף קסום.

אבל אם בכל זאת תרצו לצאת ולפגוש אורחים נוספים, תמצאו סלון עם פינות ישיבה, בר וכיבוד מתחלף שכולל: בהתאם לשעה, ארוחות בוקר וערב חלביות, פירות, כיבוד קל, שתייה קלה וחמה ויין.

.

פרטי יצירת קשר

מעלה החמישה, ישראל

טלפון: 072-3923628

www.gordoniahotel.com

traklin@gordoniahotel.com