מלון אחוזת יסמין – ראש פינה

"מלון בוטיק" הוא מונח שמעלה באופן כמעט אוטומטי מחשבות על חופשה מוצלחת וייחודית. כאשר מוסיפים למשוואה את ראש פינה בפרט ואזור הצפון בכלל, הציפיות עולות עוד יותר. מלון אחוזת יסמין בראש פינה הוא אחד ממקומות האירוח המוצלחים ביותר שיש לאזור להציע – המקום בו ציפיות מהחופשה הגלילית צפויות להתגשם במלואן.

מלון אחוזת יסמין – ראש פינה

מלון אחוזת היסמין, טל' 072-3923667

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות:

המלון

אחוזת יסמין מתאימה לאירוח של זוגות ומשפחות (למעשה, חלק מהימים מותאמים מראש להרכבים מוגדרים). העיצוב כאן הוא כפרי במהותו. המבנה עשוי מאבן ויש שימוש נרחב בחומרים טבעיים. ניכר שבמלון הבוטיק אחוזת יסמין נעשתה מחשבה על הפרטים הקטנים ביותר: החצר המעוצבת המשקיפה לנופים הגליליים, העיצוב של המתחם והסוויטות, התשתיות המוצעות לאורחים, הפינוקים שהם מקבלים במהלך שהותם ועוד. אפשר להבין בהקשר הזה את גישת המלון, לפיה "הנדיבות והשפע הם לא רק סיסמא, הם דרך חיים".

הלובי המעוצב כולל ספות מרווחות, קמין רומנטי, שולחן אבירים סביבו יכולים לשבת עד 14 סועדים, פינת שתייה חמה ועוד. יש כאן תערוכה מתחלפת של ציורים שניתן לרכוש. בחצר השלווה נמצאת בריכה באורך של חמישה על עשרה מטרים ובעומק של 1.6 מטרים. הבריכה פועלת בחודשי הקיץ והטיפול בה מבוסס בעיקר על מלחים ופחות על כלור. עוד תמצאו כאן מתחם ספא הכולל סאונה (עשויה מבנה בוץ עם עיטורי קרמיקה ופסיפס) וג'קוזי ספא. ניתן לעבור כאן טיפולי ספא מגוונים, למשל עיסוי שבדי המשלב אבנים חמות, טיפול רקמות עדין או עיסוי לנשים במהלך תקופת ההריון.

ראוי להזכיר את ארוחת הבוקר העשירה של מלון בוטיק אחוזת יסמין, המוגשת בלובי בשעה שהאורחים מעוניינים בה. התפריט כולל לחם שיפון טרי הנאפה בתנור אבן, מטבלים בעבודת יד, ירקות טריים, חביתות בהתאם לבקשת האורחים, שקשוקה, פנקייקים, קפה משובח, תה מצמחים הגדלים בגינת המקום ועוד. בהזמנה מראש ניתן להרכיב תפריט מיוחד עבור טבעונים, צמחוניים או רגישים לגלוטן. ארוחת הבוקר כלולה במחיר השהות במלון.

הסוויטות

במלון אחוזת יסמין יש בסך הכל חמש סוויטות. יש ביניהן מספר קווי שוני אבל נקודות דמיון רבות: השימוש בגוונים נקיים ורכים, רצפת הפרקט, גופי התאורה המיוחדים, יצירות האמנות הפזורות בחדרים, החלונות הגדולים ועוד. ברמת האבזור כוללות הסוויטות מיטה זוגית, ג'קוזי עגול, חדר רחצה רחב ידיים ומאובזר (כולל פינוקים כמו חלוקי רחצה או סבוני יוקרה), טלוויזיה עם חיבור לכבלים ומכשיר DVD ועוד. פינת הקפה עשירה וכוללת מכונת אספרסו, קפסולות קפה ותה בטעמים מגוונים, פירות, עוגיות ביתיות, בקבוק יין שהגיע היישר מיקבי רמת הגולן, שתייה קרה ועוד. בחדרים וגם במרחב המשותף יש אינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

הסוויטות "נרקיס" ו"לילך", המיועדות לזוגות או למשפחות בנות חמש נפשות, כוללות יציאה לחצר המשקיפה לבריכה. בקומת הלובי המרכזי תמצאו את סוויטת "לילך" (מתאימה לזוג ולמשפחה עם ילד), בעוד שבקומה העליונה שתי סוויטות העונות לשם "יסמין" ו"מרווה". סוויטות אלה, המתאימות להרכב של זוג או משפחה של עד חמש נפשות, כוללות מרפסת פרטית וג'קוזי הצופה לכל היופי הנמצא סביב.

המלון מציע אפשרות להזמין את כלל הסוויטות על ידי משפחה או קבוצת חברים ביום מוגדר. כמו כן, בחופשות משפחתיות יכולים האורחים לגדר את הבריכה.

יצירת קשר

כתובת: הורד 39, ראש פינה

טלפון: 072-3923667

אתר אינטרנט: http://www.jasminehouse.co.il

דואר אלקטרוני: jasmine.mansion@gmail.com

כתבות מגליל עליון ועמק החולה

צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות
צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות

הסמטאות של צפת מתמלאות בימים אלה בנגנים חדשים וותיקים, נגנים אשר גומעים קילומטרים רבים בסמטאות העיר ועושים שמח. אולם פסטיבל הכלייזמרים, לדברי המדריך, "הוא לא רק קשור לנגינה. יש בו מסר של פשטות. כולנו מוזמנים להגיע, לפשוט מעלינו ...

מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה
מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה

סמטה מוצלת מובילה אל הבית המוקף בבוסתן המשתלב בגינת ירק ועשבי תיבול שהשף קוטף ומלקט מהם היישר למטבח. נוף פנורמי גלילי והחרמון באופק. בבית שני חדרי אוכל מרווחים. החללים והקירות משמשים רקע לאוסף חפצי אמנות וטעם משובח. השף ...

מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין
מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין

"בעיצומו של קיץ, בחום יולי אוגוסט עליתי מהגליל התחתון אל הגליל העליון. הובלתי את הקרוואן בכביש הצר המטפס דרך הכפר ראמה, חלפתי על פני בית ג'אן וחרשים, ונכנסתי אל פקיעין". רונן רז חונה בגליל העליון, מכיר שכנים יהודים ...