וילה Le reve

וילת אירוח יוקרתית בקיסריה, עם בריכה ענקית, מטבח מקצועי, חדרים מפנקים וחצר יפה ומרווחת. המקום מתאים לאירוח של משפחות וקבוצות וכן לאירועים משפחתיים, ימי גיבוש, סדנאות ועוד

וילה Le reve

וילה Le reve, טל'  072-3938747

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות

 

כשמחפשים מקום יוקרתי באמצע הדרך בין תל אביב לחיפה, השם קיסריה עולה באופן טבעי. הוסיפו לזה את הפינוקים שלא נגמרים בווילה לה רווה ותגלו מקום מושלם לנופש ולאירועים משפחתיים – ימי הולדת, שבת חתן וכדומה – או אירועים עסקיים, דוגמת ימי גיבוש, סדנאות הרצאות.

הווילה
הווילה בנויה במפלס אחד ויש בה חמישה חדרי שינה, בכל אחד מהם תמצאו מיטה זוגית נוחה וטלוויזיה K4 ברשת סלקום), חדרי רחצה יוקרתיים, שני מטבחים מקצועיים מאובזרים במכשירים איכותיים, בהם תנורי אפייה טורבו, כיריים גז, חשמל ואינדוקציה ומקרר עם שתי דלתות. אפשר להירגע ולבלות בסלון המרווח ולאכול ארוחות משותפות לצד שולחן האוכל המתאים לעד 20 אנשים.

החצר
בחצר הווילה יש בריכה ענקית, מגודרת בזכוכית, עם ג'קוזי פנימי וסביבה פזורות מיטות שיזוף ופינות ישיבה. אם תרצו לבשל ולאכול בחוץ, תגלו פינת ברביקיו גדולה עם כל הכלים הנדרשים ומאחוריה עמדה להכנת אוכל עם מקרר וכיור. אחרי הבילוי בחצר אפשר להתפנק בסאונה יבשה ורטובה או לרדת לקומת המרתף, שם יש בר ושולחן סנוקר.

הווילה מתאימה למשפחות, זוגות, קבוצות וגם למגזר הדתי – בית כנסת נמצא במרחק הליכה קצר. ניתן לקיים בווילה מגוון רחב של אירועים פרטיים ועסקיים, ימי גיבוש, סדנאות, ערבי גיבוש, חגיגות משפחתיות ועוד, והכל באווירה קסומה המאפשרת פרטיות מוחלטת.

הסביבה

אם החלטתם לצאת לטיולים בסביבה, הגולף ונמל קיסריה נמצאים במרחק קצרצר, תוכלו לטייל לאורך טיילת החומות החדשה או להרחיק קצת יותר לטיול בנחל תנינים, נחל אלכסנדר ויער חדרה. הכרמל, על שלל מסלולי הטיול ונקודות התצפית והפיקניק, נמצא אף הוא במרחק קצר מהווילה.