הסוויטות של עין חרוד – חוויית נופש למרגלות הגלבוע

שתפו:

באירוח הכפרי של קיבוץ עין חרוד איחוד, בין גלבוע לתבור, פתחו 6 סוויטות חדשות . הסוויטות, בגודל של 50 מטר מרובע, open space ג'קוזי ע נ ק עם חלון שהוא קיר זכוכית דרכו אפשר לראות את נוף העמק הפרוס

הסוויטות של עין חרוד – חוויית נופש למרגלות הגלבוע
 
 
 באירוח הכפרי של קיבוץ עין חרוד איחוד, בין הגלבוע לתבור, פתחו 6 סוויטות חדשות . מדובר -6 סוויטות בגודל של 50 מטר מרובע, open space ג'קוזי ענק עם חלון שפונה לנוף, למעשה כל הקיר המפריד בין הג'קוזי לנוף הוא קיר זכוכית דרכו אפשר לראות את נוף העמק הפרוס: רכס הרי הגלבוע, מרבדי הדשא של עמק חרוד ובריכות הדגים של קיבוצי האזור. 
 
  
  
הסוויטות מעוצבות ומרווחות במיוחד: תקרה גבוהה בשילוב קורות עץ, ג'קוזי מלבני ענק הפונה אל הנוף, בנייה בשילוב עץ ואבן, טלוויזיית פלסמה, מכשיר DVD, מטבחון מצוייד וקיר הסוויטה שכולו חלון אל הנוף, משרים אוירה רומנטית וייחודית. 

לכל סוויטה מרפסת פרטית אשר משקיפה אל הנוף המרהיב, עליה סוככת פרגולה יפהפייה ולצידה גינה פורחת ומטופחת וערוגת עשבי תבלין. בסוויטה יחכו לכם: סלסלת פירות העונה ופירות יבשים, בקבוק יין איכותי, עוגיות תוצרת בית, חלוקי רחצה נעימים ונעלי בית נוחות.

 
 
  
ניתן להזמין אל הסוויטה, בתיאום מראש, חבילות פינוק וליהנות ממגוון מסאז'ים: מסאז' שוודי, מסאז' תאילנדי, שיאצו, רפלקסולוגיה, איזון בטכניקת אלכסנדר, פרחי באך, מגנטים, פירמידה, עיסוי אנרגטי חוויתי, עיסוי שמנים, עיסוי סיני בלבוש, צ'י קונג, טיפול במים, טיפול פנים, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי לבעיות גב ועוד מגוון רחב של טיפולים.
 

חשוב לציין בעת ההזמנה: הגעתי דרך אתר מסע אחר!

 
 
חווית הנופש בעין חרוד אינה מסתיימת בלינה בסוויטות היוקרתיות ובג'קוזי המפנק אלא ממשיכה במגוון האטרקציות שיש לאזור להציע. כאורחי "עין חרוד- חווית נופש למרגלות הגלבוע", תזכו להנחה בכניסה לפארקים וגנים לאומיים ובאטרקציות המקומיות: 
גן השלושה- הסחנה ופארק לאומי מעיין חרוד. במרחק קצר מעין חרוד ישנם מסלולי הליכה מעניינים ונקודות תצפית יפות. בנוסף תוכלו לצאת עצמאית לטיולים רגליים באזור הפורח, לטיולי רכיבה על סוסים, ג'יפים או טרקטורונים.
 

כתבות מהגליל התחתון

מבוא לנדודים 47: ערבים רוקדים
מבוא לנדודים 47: ערבים רוקדים

צעדים ספורים מובילים מבית הקרוואן שלי בחצרה של עדינה אל המצפור של הר כמון, הגבוה בהרי הגליל התחתון. במבט דרומה אני צופה אל בקעת סכנין. נוף ירוק של חורש ים תיכוני עוטף את הבקעה ואת הגבעות התמירות שבה. ...

מבוא לנדודים 46: גליל תחתון – חלק ראשון
מבוא לנדודים 46: גליל תחתון – חלק ראשון

בשלהי האביב הגיע רונן רז עם הג'יפ והקרוואן אל היישוב כמון השוכן על הפסגה הגבוהה ביותר של רכסי הגליל התחתון. "הגעתי עם כוונה להכיר את הגליל התחתון על הרכסים והבקעות שביניהם", הוא מספר. בדרך בין הנופים והכפרים חיפש ...

נצרת וציפורי – טיול גלילי רב קסם
נצרת וציפורי – טיול גלילי רב קסם

נצרת מספקת למטיילים בה אינספור חוויות, מפגשים מרתקים, טעמים נהדרים ומקומות לינה ייחודיים. ואחרי הטיול העירוני, אפשר לקפוץ למושב ציפורי הסמוך, ולהירגע עם יין מיקב בוטיק, שמני זית איכותיים מבית בד אורגני או טיול סוסים על גבעות ירוקות. ...

שתפו: