בית הארחה מצפה רמון

בבירת תיירות המדבר,על שפת מכתש רמון,באחד מאתרי הנוף המרהיבים בארץ שוכנת אכסניית מצפה רמון המציעה לאורחיה חיבור לטבע ולחיות הבר שכולו קסם ורוגע.

בית הארחה מצפה רמון

בית ההארחה מצפה רמון
אכסניית מצפה רמון, שבלב ליבו של מדבר הנגב, שוכן על צוקים גבוהים המשקיפים על נופיו המהפנט של מכתש רמון – המכתש הטבעי הגדול ביותר בעולם. בית ההארחה מציע לאורחיו ליהנות מחדרי אירוח נוחים, מתקנים באיכות גבוהה, ארוחת בוקר עשירה הכלולה במחיר ואינטרנט אלחוטי חינם. מיקומו של בית ההארחה מאפשר גישה מהירה ונוחה לפעילויות המדבריות של מכתש רמון והסביבה, וכן למתקנים של העיירה השלווה מצפה רמון. בבית ההארחה מצפה רמון תוכלו לחוות את הקסם, הרוגע והנוף עוצר הנשימה של הטבע המדברי.

לפרטים נוספים והזמנות>>

שירותי אירוח
חדרים:
בית ההארחה מצפה רמון מכיל 45 חדרי אירוח, אשר כולם ממוזגים ובעלי מקלחת ושירותים. כמו כן, החדרים מאובזרים בטלוויזיה, מקרר מטיילים וערכות תה וקפה.
בית ההארחה מציע הן חדרים פרטיים והן חדרים בסגנון מעונות, כאשר כל אלו מתוחזקים מדי יום.

ארוחות:
בית ההארחה מצפה רמון מציע לאורחיו ארוחת בוקר ישראלית כשרה, עשירה ומגוונת הכלולה במחיר, הכוללת מבחר סלטים, פירות ודגנים, כמו גם לחם ומגוון של מנות מבושלות חמות.
לבית ההארחה שני חדרי אוכל, אשר יכולים להכיל עד 200 אנשים. ניתן לארגן בתיאום מראש ארוחות נוספות, וכן ארוחות צהריים. כל הארוחות הינן כשרות.

לפרטים נוספים והזמנות>>

 

מתקנים ושירותים נוספים:
בית כנסת וספר תורה.
שירותי אינטרנט – עמדת אינטרנט וכרטיסי אינטרנט בתשלום.
מזנון.
מגרש חניה חיצוני.
מכונות אוטומטיות.
ציוד אורקולי משוכלל בתשלום.

סמינרים וכנסים:
באכסנייה מגוון כיתות ואולמות המאובזרים בציוד ציוד אורקולי ועזרי לימוד.
קיימת אפשרות לארגון ימי עיון וכנסים מוסדיים ומשפחתיים.

 

כתבות מהר הנגב

מבוא לנדודים 53: השביעי בספטמבר
מבוא לנדודים 53: השביעי בספטמבר

נסענו בנוף מטורף של שלושה הרים חרוטיים שליוו את נחל סרפד. שורות של אבנים פילסו חלקות חקלאיות והעידו על נוכחות אנושית בצפיפות היסטורית. שפע של מאגורות נחפרו בסלעי הקירטון ותעלות חפורות הזינו אותן במים. השעה מתאחרת, השמש שוקעת, ...

מבוא לנדודים 52: עזוז – על גמלים, אנשים ואבנים
מבוא לנדודים 52: עזוז – על גמלים, אנשים ואבנים

רונן רז נודד בעקבות חלום ילדות – להקים חווה לטיולי גמלים. בחאן בארותיים שבאזור עזוז הוא פוגש את עופר וגלי שהגשימו את חלומו בעשר אצבעותיהם, מטייל במדבר עם הג'יפ ופוגש גמלים צעירים, עדויות מרשימות לנוכחות הנבטים – מערכות ...

מבוא לנדודים 40: דרך איש במדבר
מבוא לנדודים 40: דרך איש במדבר

רונן רז נודד עם הקרוואן לפארן כדי לטייל עם גדעון במדבר: מדובר בטייל מושבע וחוקר נלהב בכל אמותיו, גידיו ונשמתו. בשנות התשעים גדעון עבר קורס מדריכי מדבר שהשתלב היטב עם אהבתו לצבור ידע ולהעביר אותו הלאה. הידע הנרחב ...