מלון בוטיק ארט גלרי חיפה

ארט גלרי בחיפה הוא מלון המציע את השילוב האטרקטיבי בין תיירות לאמנות. המלון מעוצב בצורה ייחודית, בסגנון באוהאוס, וכולל בחלקים השונים שלו מגוון יצירות אמנות ישראליות. אם מוסיפים לכך חדרים נוחים לאירוח ומיקום מוצלח לחקור את חיפה, מבינים מדוע מדובר באופציית לינה בעלת יתרונות רבים.

מלון בוטיק ארט גלרי חיפה

מלון בוטיק ארט גלרי חיפה, טל' 072-3923663

להגדלה ודפדוף לחצו על התמונות:

חדרים

מלון ארט גלרי בחיפה מציע 40 חדרים, בכל אחד מהם יש אינטרנט אלחוטי ללא תשלום. החלוקה היא למספר סוגי חדרים: חדר הסטנדרט (16 מ"ר) מתאים ליחיד או לזוג וכולל מערכת מיזוג אוויר, מקרר, אמבטיה או מקלחת, רצפת פרקט, פינה לשתייה חמה, טלוויזיית LCD בכבלים ועוד. שימו לב שאין אפשרות להזמין שני חדרים עם דלת מקשרת ביניהם.

חדר הסופריור, ששטחו אף הוא 16 מ"ר, כולל את אותן תשתיות לצד פינוקים אחרים (כמו שימוש חופשי בחלוק רחצה). חדרי הקלאסיק (20 מ"ר) המעוצבים מתאימים גם להרכבים גדולים יותר, של זוג עם ילד או שלושה מבוגרים.

האופציה הרביעית והיוקרתית מכולן היא "סוויטה גלרי" (26 מ"ר). החדרים האלה מרווחים ומפוארים יותר, כאשר הם כוללים למשל יצירות אמנות מקוריות של האמנית אסיה לשם על הקירות. כמו כן יש כאן סלון וחדר שינה, מתקן ג'קוזי, שתי טלוויזיות רב ערוציות, מערכת שמע ועוד.

מתקני המלון

מלבד יצירות אמנות וגלריות, יש במלון ארט גלרי תשתיות מגוונות עבור האורחים. המלון כולל ספא בו ניתן לקבל טיפולים 24 שעות ביממה (את הטיפולים אפשר להזמין לחדרים), מרפסת שיזוף, חדר כושר, בר, שתי עמדות אינטרנט בהן ניתן להשתמש ללא תשלום, ספרייה, מסך פלזמה, פינת ישיבה, פינת שתייה חמה הפועלת בכל שעות היממה. הקבלה של המלון מאוישת בכל שעות היממה.

מבחינה קולינרית המלון מקיים שיתוף פעולה עם מסעדה כשרה הצמודה לו. השהות במלון כוללת ארוחות בוקר. עבור אנשי עסקים המגיעים למלון עומדת האפשרות לשכור חדרי ישיבות.

לכל החדרים ניתן להכניס חיות מחמד, מה שלא מובן מאליו. מנגד יש לציין שאין במלון מעלית שבת וגם לא חדרים המונגשים לבעלי מוגבלויות פיזיות.

מיקום

מלון ארט גלרי נמצא בשכונת הדר הכרמל, הנמצאת כשלעצמה בלב אזור העסקים המרכזי בחיפה. במרחק של כחמש דקות הליכה נמצאים מוזיאון המדע ובית הכנסת הגדול. לגנים הבהאים ניתן להגיע ברכב או בהליכה בת כ-25 דקות. בסמוך למלון יש תחבורה ציבורית שניתן להיעזר בה לצורך הגעה למוקדי העניין השונים של חיפה והכרמל.

יצירת קשר

כתובת: הרצל 61, חיפה

טלפון: 072-3923663

אתר אנטרנט: http://www.hotelgallery.co.il/

דואר אלקטרוני: gallery@hotelgallery.co.il

כתבות מחיפה

חיפה הפחות מוכרת: העיר התחתית ושוק הפשפשים
חיפה הפחות מוכרת: העיר התחתית ושוק הפשפשים

חיפה מספקת הפתעות רבות גם למי שחושבים שהם מכירים אותה היטב. כך, בכל מקרה, גילתה חיפאית לשעבר בסיור מרתק באזור שבצעירותה נחשב מפוקפק והיום הוא אחד המעניינים בעיר - הנמל, העיר התחתית ושוק הפשפשים. ואחרי יום של מבנים ...

יפן בישראל: מוזיאון טיקוטין חוגג 60
יפן בישראל: מוזיאון טיקוטין חוגג 60

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, הנמצא בחיפה, חוגג השנה 60, מספר המסמל ביפן התחלה חדשה. את המאורע יציינו תערוכות חדשות, לצד פעילויות תרבותיות וחינוכיות מגוונות. ויש גם מתנה ייחודית למבקרים

חיפה של מטה – טיול בין הדר לעיר התחתית
חיפה של מטה – טיול בין הדר לעיר התחתית

הכרמל אמנם ירוק יותר, אבל האקשן האמיתי נמצא דווקא בשכונות שבמורד ההר. טיול בחיפה, בין שכונת הדר לנמל, עובר דרך שווקים פתוחים ומקורים, בתי קפה אלטרנטיביים, אמנות רחוב מלאת צבע, סמטאות תלולות ובתי אבן בסגנונות אקלקטיים. ואפילו בלילה, ...