תפריט עמוד

מרוקו באביב – בין האטלס לסהרה

שתפו:

טיול אביבי במרוקו מציע שילוב מדהים של פסגות האטלס המושלגות עם הדיונות האדומות של הסהרה. ובין לבין, לא פוסחים על הערים האימפריאליות, עם הכיכרות והשווקים הססגוניים שכמו יצאו מסיפורי אלף לילה ולילה

פורסם 7.6.14

מרוקו מדהימה ביופייה האקזוטי, ובתקופת האביב היא מרתקת כפליים: מצד אחד, פסגות האטלס המושלגות, ומנגד – דיונות החול האינסופיות של הסהרה. הטבע המפעים הוא רק צד אחד של הטיול במרוקו, מרתק לא פחות הוא הביקור בקסבות עתיקות ובערים ססגוניות עם כיכרות ושווקים שכמו יצאו מתוך סיפורי אלף לילה ולילה. מי שחשב שמרוקו היא יעד מדברי וצחיח, יופתע מכמות המים הרבה שנתקלים בה במהלך הטיול.

בדרך לקסבה. להתחבר למרוקו האמיתית

הטיולים של MEDRAFT למרוקו מאפשרים ליהנות מכל הטוב שהמדינה המדהימה הזאת מציעה: הטיול משלב ביקור בערים החשובות, כמו רבאט, פס ומרקש, יחד עם נסיעה בג'יפים בטבע הפראי – ברכס האטלס ובמדבר הסהרה, בדרכים נופיות ובמעברי הרים מרשימים. צד נוסף של הטיול הוא המפגש עם הברברים, תושביה הקדומים של מרוקו.

הטיול כולל מפגשים עם בני השבטים המקומיים

צד מרגש במיוחד בטיול הוא המפגש עם החיים היהודיים. גם מי שאין לו שורשים מרוקאים, ירגיש חיבור חזק ועוצמתי למורשת של יהדות מרוקו. קשה שלא להתרגש עד דמעות בביקור בבתי כנסת ובבתי קברות יהודיים, שם לומדים על החיים המורכבים של הקהילה היהודית במרוקו.


נסיעת שטח מרתקת לאורך הערוץ של קניון דאדס

הטיול חוויתי מאוד, ולא קל לבודד מקומות או מראות מסוימים מתוך המכלול. ובכל זאת, כשלחצנו על גלעד תלם, מדריך ראשי ב-MEDRAFT, הוא הצביע על שתי חוויות עוצמתיות במיוחד: הביקור במרקש והדיונות האדומות של הסהרה.

תבלינים בשוק של מרקש. חוויה לכל החושים

"מרקש היא עיר מדהימה ביופייה, וביקור בשוק שלה הוא חוויה שקשה לתאר במילים", אומר תלם. הוא מספר על ערבים קסומים בכיכר המרכזית, עם דוכני אוכל, מרקידי נחשים, נגנים, רקדנים, מספרי סיפורים ועוד עוד. הדיונות של הסהרה מציעות יופי מסוג אחר: "הג'יפים מטפסים על דיונה אדומה, וכשהם מגיעים למקום ממנו אי אפשר להמשיך לנסוע, אנחנו מתחילים לטפס ברגל לראש הדיונה. המראה של דיונה אדומה בשעת זריחה או שקיעה, כשהמדבר שמשתרע למטה הוא משהו שאי אפשר לשכוח".

כתבה פרסומית

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

שתפו: