תפריט עמוד

לאן ניסע בפסח – הצעות לחופשה משפחתית

שתפו:

האביב הוא תקופה נהדרת לחופשה משפחתית בחו"ל. בין אם נוסעים לעיר מרתקת ומלאת עניין או אל הטבע הירוק והמלבלב, ההנאה מובטחת. ומה עושים אם קר וגשום? גם לזה יש לנו המלצות בשבילכם

פורסם 2.3.14

בפסח אצלנו על פי רוב חמים ונעים, הילדים בחופשה ארוכה (מאוד) וממש מתבקש לצאת לחופשה משפחתית אביבית בחו"ל. לפני שאתם אורזים מזוודה כדאי לקחת בחשבון שביעדים אירופיים רבים עדיין יש סיכוי לא רע לגשם ואף לשלג בתקופה זו של השנה. אבל זכרו – אין מזג אוויר רע, יש רק לבוש לא מתאים. לכן הקפידו להצטייד בהתאם: התלבשו בשיטת השכבות ואל תשכחו מעיל גשם ומטריה. בחרנו כאן כמה יעדים שמתאימים במיוחד למשפחות, כאלה שמזג האוויר בהם באביב נוח יחסית, יש בהם עניין מיוחד בתקופה זו של השנה או מגוון גדול מספיק של אטרקציות מקורות וסגורות, שיכולות להוות אלטרנטיבה טובה ליום גשום. 


בדרך לבילוי משפחתי בחו"ל. האביב מזמין לראות עולם

1. טבע ושעשועים

הולנד: פרחים מקיר לקיר
הולנד, עם המרחבים הירוקים, שבילי האופניים, האטרקציות המשפחתיות הרבות מספור שמרוכזות במרחק נסיעה קצרה יחסית זו מזו וכפרי הנופש היא אחד מיעדי הטיול המשפחתיים האהובים ביותר. באביב, כשהולנד מתכסה במרבדים עצומים של צבעונים, היא יפה במיוחד, והמראה המרהיב של הפריחה מהווה פיצוי הולם גם אם יורד גשם וקר. אם יש אתר שאין להחמיצו בחופשה אביבית בהולנד הרי שאלו גני קוקנהוף, גני הפרחים הגדולים בעולם, שפתוחים רק חודשיים בשנה – מאמצע מרץ לאמצע מאי (התאריך המדויק משתנה משנה לשנה) – מציגים מיליוני פרחים המסודרים בערוגות צבעוניות ומקסימות, המוקפות במדשאות ובעצים. מלבד גני קוקנהוף, בהולנד חוגגים את האביב בשלל אירועים – ממצעד הפרחים, דרך חגיגות אמנות ועד ליום המלך (בעבר, יום המלכה) שנחגג ב-27 באפריל. בנוסף, בתקופת האביב שדות הצבעונים פורחים, והמראה מדהים בצבעוניותו.


הולנד מציעה המון אטרקציות משפחתיות נהדרות בכל ימות השנה: כפרי דייגים ציוריים כמו וולנדם ומרקן, מוזיאונים פתוחים כמו זאנסה סכאנס, הדולפינריום של הרדוויק, העיר המיניאטורית מדורדם ופארק אפטלינג הקסום, שהוא אחד מפארקי השעשועים המובילים באירופה. וזה עוד לפני שהזכרנו את אמסטרדם, על התעלות, המוזיאונים ושפע האטרקציות שבה. על טיול בהולנד עם ילדים תוכלו לקרוא בכתבה הבאה >>


גני קוקנהוף, אחת האטרקציות המרהיבות בהולנד, נפתחים כל שנה באביב ונסגרים מחדש כעבור חודשיים
 
טיפ: הלינה בכפרי נופש היא אחת מהאפשרויות החביבות על משפחות המטיילות בהולנד, בשל הדירות המרווחות והמאובזרות, מרחבי הטבע והנופים הפסטורליים. באביב, כשיש סיכוי גבוה לגשם, כדאי לבחור בכפר נופש גדוש באטרקציות, כמו פארק מים מחומם ומקורה או זירת החלקה על הקרח, כדי שאפשר יהיה לבלות בו גם ביום גשום. אפשרות נוספת היא ללון בדירת נופש באמסטרדם וממנה לצאת לטיולי יום ברחבי הולנד, כשבימים גשומים אפשר לבקר במקומות מקורים שמתאים לכל המשפחה,  כמו מוזיאון נמו, המוזיאון הטרופי ובית אנה פרנק.

איטליה: מי אמר פסטה ולא קיבל?
איטליה היא יעד נוסף שחביב במיוחד על משפחות, בשל מזג האוויר הנעים, הנופים היפים, האטרקציות המשפחתיות המגוונות והאוכל האיטלקי שילדים מאוד אוהבים. אזור צפון איטליה פופולרי במיוחד בקרב משפחות. יש בו נופים מרהיבים של אגמים צלולים, הרים שפסגותיהם עדיין מושלגות באביב, פריחה אביבית נהדרת, יערות ירוקים ועיירות ציוריות. בצפון-מזרח איטליה נמצא אזור הרי הדולומיטים, שבו פסגות מרשימות ומשוננות. זהו אזור אידיאלי לחופשה פעילה בטבע, עם אינספור אפשרויות לטיולים רגליים בדרגות קושי שונות, רכיבה על אופניים, רפטינג, עלייה ברכבל לראשי ההרים והרפתקאות נוספות בטבע. מעט דרומה משם נמצא אגם גרדה, שבסביבתו הקרובה אפשר ליהנות, בנוסף לטיולים בטבע ונופים יפים, גם מאטרקציות לכל המשפחה – פארק השעשועים גרדלנד שהוא פארק השעשועים המוביל באיטליה; פארק עולם הים, שבו אקווריומים ומופעים של חיות מים; פארק המים והקולנוע Canevaworld  ופארק הספארי Parco Natura Viva. עוד על צפון איטליה למשפחות תוכלו לקרוא בכתבה הבאה >>


אגם גרדה בצפון איטליה הוא אחד המקומות האהובים על משפחות מטיילות

אפשרות נוספת, קצת פחות צפויה אך לא פחות מוצלחת, היא חופשה עם הילדים בחבל אומבריה. זהו חבל ארץ ירוק (במיוחד באביב), שופע מים ועשיר באוצרות תרבות, שמציע נופים יפים לא פחות (אם לא יותר) מטוסקנה, השכנה המיוחצנת ממערב. באומבריה יש המון אפשרויות לבילוי משפחתי: טיול למפלי מרמורה (מפלי השיש) המרהיבים ביופיים, ביקור במפעל השוקולד פרוג'ינה (זהו המקום בו מייצרים, בין היתר, את שוקולד קינדר) בעיר פרוג'ה, שייט בסירה באגם טרזימנו, משחק בנסיכות ואבירים בטירות הרבות של האזור, רפטינג בנהר הנרה והשתתפות בפסטיבלים הרבים שמתקיימים באומבריה באביב. 


חבל אומבריה הסמוך לטוסקנה. הפריחה האביבית מוסיפה לו חן מיוחד

טיפ: באיטליה מומלץ למשפחות לטייל טיול כוכב – להתמקם במקום אחד וממנו לצאת מדי יום לטיולים במרחק שלא עולה על שעתיים נסיעה. לא חייבים ללכת על בית מלון – הלינה בווילות או בדירות נופש מספקת למשפחות תנאים נוחים במיוחד – דירות מרוווחות עם כמה חדרי שינה, מטבח ולעיתים גם פינוקים נוספים כמו חצר או בריכה, במחיר שלא עולה על מחירה של לינה משפחתית במלון. כדאי לשים שאת רבות מהוילות ודירות הנופש ניתן לשכור למינימום של שבוע, משבת עד שבת, ולתכנן את הטיסות בהתאם. 

כרתים: אל ההרים הלבנים
אפריל הוא רק תחילת עונת התיירות בכרתים, רבים מבתי העסק עדיין סגורים ומזג האוויר לא אידיאלי לחופשת בטן-גב. אבל זהו זמן מצוין ליהנות מהטבע היפה של כרתים, שנמצא במיטבו באביב: על פסגות ההרים עדיין ניתן לראות כתמי שלג, במורדותיהם יש פריחה נהדרת והמים בנחלים  זורמים במלוא השצף. 


האתר הארכיאולוגי קנוסוס מסעיר את הדמיון לא רק של המבוגרים אלא גם של הילדים

אזור מערב כרתים יפה במיוחד בעונה זו: אפשר לשוט בסירת משוטים באגם קורנס, לטייל בסמטאות העיר העתיקה של חניה שבאביב היא הרבה פחות חמה והרבה פחות צפופה, לטייל אל הכפרים הקטנים שבהרים הלבנים וליהנות משיטוט בחופים הריקים כמעט מאדם (חוויה לא מוכרת בקיץ), וגם אם קר מדי להיכנס למים, אפשר לאסוף צדפים, לבנות ארמונות בחול וליהנות מהשמש האביבית המלטפת. גם אזור מזרח כרתים יפהפה באביב, כשרמת לאסיתי מתכסה בפרחי בר. במרכז כרתים אסור להחמיץ את אתר העתיקות המינואי קנוסוס, שעם הכוונה מתאימה יסעיר את דמיונם של הילדים. ביום גשום אפשר לבקר באקווריום AquaWorld בחרסוניסוס. על חופשה משפחתית בכרתים תוכלו לקרוא בכתבה הבאה >>


אגם קורנס בכרתים. אפשר לשוט בסירה ולהאכיל את הברווזים

טיפ: אם אתם נוסעים במסגרת חבילת נופש, כדי לוודא שכל המתקנים במלון אליו אתם נוסעים פתוחים. מלונות רבים שנראים מאוד מפתים על הנייר מתגלים כאכזבה גדולה כשמגיעים אליהם ומגלים שהבריכות, מועדון הילדים והמסעדות סגורות. אפשרות נוספת היא לנסוע באופן עצמאי ולנצל את מזג האוויר האביבי דווקא לחופשה בהרים.

2. חופשה עירונית

ברצלונה: אמני רחוב, מזרקות קסם וכדורגל
ברצלונה היא יעד מושלם לחופשה משפחתית עירונית. בניגוד לערים אירופיות אחרות, באביב מזג האוויר בברצלונה בדרך כלל נעים וחמים ושמשי, ולמרות שגשמים עלולים לרדת, אפשר לבלות זמן רב בחוץ. ברצלונה היא עיר אטרקטיבית במיוחד לילדים בכל הגילים (וכמובן גם להורים שלהם). יש בה אטרקציות מיוחדות לילדים, כמו גן  החיות או פארק השעשועים המוצלח פורט אוונטורה, הנמצא במרחק של כשעה ורבע נסיעה ברכבת.


הנמל של ברצלונה. לצד מרכז קניות ובתי קפה יש פה גם אקווריום שילדים ימצאו בו עניין רב

אבל מה שבאמת נחמד בברצלונה הוא שיש בה המון אתרים שהם חלק ממסלול התיירים הרגיל שמספקים מידה שווה של הנאה לילדים ולהוריהם: שדרת לה רמבלה שוקקת החיים, על  שלל אמני הרחוב שבה, מזרקות הקסם המרשימות בכיכר אספניה, עמוד קולומבוס והנופים הנפלאים שנשקפים ממנו, פארק המצודה הירוק והשליו, הנמל התוסס והאקווריום שבו ואפילו הארכיטקטורה של גאודי, שהצבעוניות שלה תכבוש גם את ליבם של הילדים. וכמובן, חובבי הכדורגל שבכם יתמוגגו מקמפ נואו, איצטדיון הכדורגל של קבוצת בארסה, האהובה על ישראלים רבים. גם אם לא תזכו לראות את מסי מבקיע גול, תוכלו להצטרף לסיור באיצטדיון, הכולל הצצה לתאי ההלבשה, לתא העיתונאים וליציע הכבוד.  עוד על ברצלונה עם ילדים בכתבה הבאה >>


פארק גואל בברצלונה. גם ילדים יתלהבו מהארכיטקטורה הצבעונית והמושכת של גאודי 

טיפ: בברצלונה יש הרבה מוזיאונים ידידותיים לילדים שמהווים בילוי נהדר ליום גשום: מוזיאון השוקולד, מוזיאון המדע, המוזיאון הארכיאולוגי, המוזיאון הימי ומוזיאון השעווה הן רק כמה מהאפשרויות. ואם לא די בכך, במרחק נסיעה קצרה מברצלונה, בעיר פיגראס, נמצא מוזיאון סלבדור דאלי, ואף שלא מדובר במוזיאון לילדים, רבים הילדים שיוכלו להתחבר ליצירות של האמן הסוריאליסטי. 

לונדון: בשמש ובגשם
האביב בלונדון עשוי להיות מתעתע – יום שמש יפה עשוי להפוך במהירות ליום גשום וסוער, ולהיפך. אבל אחד מהיתרונות הגדולים של לונדון, כמו גם של ערים גדולות אחרות, טמון בכך שאפשר לבלות בה נהדר עם הילדים בכל עונה ובכל מזג אוויר. יש בה מגוון עצום של אטרקציות משפחתיות, שרבות מהן נמצאות מתחת  לגג: הגלגל הענק שתאיו מקורים, האקווריום של לונדון, וכמובן ההיצע המסחרר של מוזיאוני העיר, שברובם הכניסה חופשית – מוזיאון הטבע, מוזיאון המדע, מוזיאון הילדות, מוזיאון השעווה ומוזיאונים ייחודיים נוספים, וזה עוד לפני שהזכרנו את המוזיאון הבריטי ואת מוזיאוני האמנות הרבים, שבחלקם גם ילדים יכולים ליהנות. 


לונדון איי, הגלגל הענק של לונדון, מאפשר תצפית נפלאה על העיר מתוך תאים סגורים (מצוין ליום גשום)

כשהשמש מחייכת אפשר ליהנות מפיקניק באחד הפארקים הירוקים בעיר, לעשות קניות בשוק קמדן, לבקר בגן החיות, לשוט על נהר התמזה, לצפות בטקס חילופי משמר המלכה ופשוט ליהנות מטיול רגלי בעיר המרתקת. עוד על בילויים משפחתיים ביום גשום בלונדון, בכתבה הבאה >>

טיפ: בביקור אביבי בלונדון אל תחמיצו בילוי בפארקים ובגנים היפים של העיר. גני קיו מתכסים בעונה זו של השנה במרבדים של כרכומים, נרקיסים ופעמוניות, מזג האוויר הנעים מאפשר ליהנות מדיווש על אופניים בפארק ריצ'מונד, בהייד פארק אפשר ליהנות מפיקניק בשעת צהריים ומשייט בסירה באגם סרפנטין, ובאזור הביצות ווטלנד סנטר אפשר לראות אווזונים וברווזונים מתוקים שאך בקעו מהביצה.


הפארקים של לונדון הם מקום נפלא לבילוי אביבי

פריז: לטפס על מגדלים, לבקר בפארקים
ממש כמו לונדון, גם פריז, על שלל האטרקציות שלה, היא יעד קלאסי לחופשה משפחתית בכל עונה. באביב יש לפריז קסם מיוחד: הגנים נמצאים בשיא פריחתם, התורים קצרים יחסית לאלו של יולי-אוגוסט ואפילו הפריזאים ידידותיים יותר… יש כמה פעילויות שחופשה משפחתית בפריז לא תהיה שלמה בלעדיהם: עלייה למרפסת התצפית בקומה השלישית של מגדל אייפל (הסובלים מפחד גבהים יכולים להסתפק בעלייה לקומה הראשונה או השנייה), שייט על נהר הסן, בילוי בדיסנילנד פריז (מומלץ החום לא להגיע בחגים מקומיים או בסופי שבוע), טיפוס לראש מגדל הפעמונים בקתדרלת נוטרה דאם וטיול לאורך שדרות השאנז אליזה.


ארץ התגליות (דיסקברילנד) בדיסנילנד פריז. מומלץ לא להגיע לכאן בסופי שבוע

אפשר בהחלט לשלב גם מוזיאון או שניים – ילדים ישמחו לחפש את המונה ליזה במוזיאון הלובר, ייהנו מטיפוס במדרגות הנעות השקופות של מרכז פומפידו בזמן שההורים מתרשמים מיצירות אמנות מודרנית, ויבלו שעות של הנאה במוזיאון המדע של עיר המדעים והתעשייה או במוזיאון הטבע. כמו כן, אל תוותרו על ביקור בפארקים היפים של פריז: גני טיולרי, גני לוקסמבורג, יער בולון שבו יש גם פארק שעשועים מקסים לילדים ועוד. ובין לבין, אפשר ליהנות מסיבוב על הסחרחרות שנמצאות תחת כל עץ רענן ולאחר מכן להתפנק בבית קפה מקומי, עם ספל שוקו חם ועוגה משובחת. ומה עם יורד גשם? המלצות לפעילויות נהדרות עם ילדים בפריז בימים גשומים, בכתבה הבאה >>


כשמבקרים בפריז עם ילדים אפשר לטפס לראשו של מגדל אייפל ולהשתעשע בגנים הירוקים

טיפ: כדאי מאוד לשלב יום או שניים של טיול מחוץ לעיר, במיוחד באביב, כשהכל ירוק ופורח. ארמון ורסאי, שנמצא במרחק נסיעה קצרה מפריז, הוא הבחירה המובנת מאליה. אולם המראות, השנדלירים העצומים שמשתלשלים מהתקרות, שפע הזהב וכמובן הגודל – כל אלה יותירו רושם עז על הילדים. אחרי הביקור אסור לפסוח על סיור בגני ורסאי המרהיבים שמקיפים את הארמון. אפשר להתרשם מן הגינון, הפסלים והמזרקות, לשוט בסירה ואפילו לפגוש חיות בחווה הקטנה שהקימה מארי אנטואנט. טיול מומלץ נוסף, במיוחד באביב, הוא לבית ולגנים של קלוד מונה בז'יברני, במרחק נסיעה של כשעה ברכבת מפריז. הגנים, שמפורסמים בבריכות חבצלות המים ובגשר היפני, מתכסים באביב בפריחה של צבעונים, נרקיסים, פרחי אמנון ותמר ועוד.

3. יעדים רחוקים

פלורידה: פארקי שעשועים זאת רק ההתחלה
אורלנדו, על אינספור פארקי השעשועים שלה, היא היעד מס' 1 בעולם לחופשה משפחתית, עם פארקים שיגשימו כל גחמה ופנטזיה. לביקור באורלנדו עשויים להתלוות כמה חסרונות – התורים הארוכים, הצפיפות, החום והלחות עשויים לפגום בהנאה. מכל אלה אפשר להימנע אם מבקרים באורלנדו באביב ולא בשיא העונה. הפארקים שהכי מזוהים עם אורלנדו הם פארקי השעשועים של דיסני: ממלכת הקסם, מרכז אפקוט, דיסני הוליווד סטודיוז וממלכת החיות. בנוסף, אפשר לבלות באורלנדו בפארקי השעשועים הפופולריים של אולפני יוניברסל ולקבל הצצה אל מאחורי הקלעים של סרטים מפורסמים, לצפות במופעים של דולפינים ואריות ים בעולם הים, לבלות בפארקי מים מהמסעירים בעולם, ולצפות בערים אמריקאיות מפורסמות שבנויות בלבני לגו בפארק לגולנד.


עולם הים. אורלנדו היא היעד מס' 1 בעולם לחופשה משפחתית

לאורלנדו כדאי להקדיש חמישה ימים עד שבוע, כששבוע נוסף כדאי להקדיש לאטרקציות הנוספות של פלורידה, כמו הפארק הלאומי אוורגליידס, שבו אפשר לשוט בביצות, בין צמחיית מנגרובים ותנינים. כדאי להקדיש ימים אחדים למיאמי מלאת החיים ולסיים את החופשה בנופש משפחתי מפנק בפלורידה קיז -שרשרת האיים בדרום פלורידה שמתהדרת בחופים יפים ומציעה מגוון גדול של אפשרויות ספורט ימי, צלילה ושנירקול.

טיפ: אחד מפתרונות הלינה הכי נוחים ומשתלמים למשפחות באורלנדו הוא מלון דירות. מלונות הדירות מציעים למשפחות סוויטות מרווחות ומאובזרות עם כמה חדרי שינה, סלון ומטבחון מצויד, ופעמים רבות יש במתחם גם בריכת שחייה שמשותפת לכל הדיירים. המחירים במלונות הדירות לרוב נמוכים מאלה של בתי המלון, והתמורה – גבוהה יותר.


בפארק הלאומי אוורגליידס שבפלורידה אפשר לשוט בביצות, בין צמחיית מנגרובים ותנינים

מערב ארצות הברית: אל הטבע הבראשיתי
אפשרות רחוקה יותר, שמתאימה למשפחות חובבות טבע שרוצות לבלות בחו"ל את משך כל תקופת החופשה של בית הספר, היא הפארקים הגדולים בדרום-מערב ארה"ב, ובעיקר באריזונה וביוטה. האביב הוא עונה מושלמת לטיול באזור, אחרי הקור הגדול של החורף ולפני החום הגדול של הקיץ. זהו טיול שמחייב שכירת רכב (או אפילו קרוואן). הבסיס לטיול כזה הוא העיר לאס וגאס, שכבר הרבה שנים היא משמשת, לצד עיר החטאים, כיעד לכל המשפחה. מלונות העיר מציעים המון אטרקציות גם למי שלא מתארח בהם, חלקן לגמרי בחינם: מופעי קרקס ופארק שעשועים במלון סירקוס סירקוס, מופע מזרקות מרהיב במלון בלאג'יו, רכבת הרים מסחררת במלון ניו יורק ניו יורק, אקווריום מרהיב עם כרישים במלון מנדליי ביי, מופע פיראטים במלון אי המטמון ועוד.

נופי הגרנד קניון יפעימו גם את הצעירים שבחבורה

בסביבות לאס וגאס יש אתרי טבע מרשימים כמו קניון הסלע האדום, אגם מיד וסכר הובר. משם ממשיכים בנסיעה לעבר אתרי הטבע של אריזונה ויוטה – הפארק הלאומי גרנד קניון, עם הקניון הגדול בעולם, מוניומינט ואלי, על עמודי האבן המרשימים שבו, הפארק הלאומי ציון, ברייס קניון עם הסלעים הצבעוניים ופארק הקשתות על קשתותיו האדירות. בין לבין עוברים בעיירות שכאילו נלקחו מן המערב הפרוע, מכרות וחוות מבודדות, ועסקים בשלל פעילויות מסעירות בחיק הטבע, כמו שייט, רפטינג ורכיבה על סוסים.

טיפ: כדאי להתחיל או לסיים את הטיול בלוס אנג'לס, אליה יש טיסות ישירות מישראל. מומלץ להשאיר כמה ימים לבילוי בפארקי השעשועים הרבים שבעיר ובסביבתה, כמו דיסנילנד, אולפני יוניברסל, פארק רכבות ההרים מג'יק מאונטיין, נוטס ברי פארם ועוד.


עמודי הסלע המרשימים של מוניומנט ואלי | צילום: Moyan Brenn

תאילנד: איים, חופים ומים בששון
תאילנד היא יעד מוצלח במיוחד לחופשה משפחתית, בשל השילוב המנצח של עיר בירה תוססת וגדושת אטרקציות, נופים הרריים ירוקים ושופעי מים בצפונה של המדינה, חופים קסומים ושלווה למכביר בדרום המדינה, מפגש תרבותי מרתק, אוכל מצוין ומחירים נוחים להפליא. אפריל הוא תחילתה של העונה הרטובה והחמה בתאילנד, כך שעדיף להימנע מביקור בצפון תאילנד בתקופה זו, אבל באיים שבדרום תאילנד הטמפרטורות נמוכות יותר ואפשר בהחלט ליהנות מחופשה משפחתית רגועה על החוף. האיים הפופולריים ביותר הם פוקט וקוסמוי, שניהם מתאימים מאוד למשפחות בשל תשתיות תיירות מפותחות, והיצע גדול של מלונות נוחים בכל הרמות לצד חנויות ומסעדות, כולל רשתות בינלאומיות של מזון מהיר לילדים שהאוכל התאילנדי החריף לא ערב לחיכם. בכל אחד מהאיים יש חופים עם חול לבן ורך, מי טורקיז צלולים וצמחייה טרופית ומגוון גדול של פעילויות ואטרקציות כמו ספורט מים, צלילה, גלישה, רכיבה על פילים, סיורים בג'ונגל, שייט לאיים הסמוכים ועוד.


תאילנד. חופשה משפחתית רגועה על החוף

בפוקט יש כמה אטרקציות שלא כדאי להחמיץ, כמו העיר פוקט עם המקדשים, השווקים והארכיטקטורה הייחודית לה ושמורת הטבע קאו פרה טאאו שבה יער גשם עם מפלים יפים. בקו סמוי כדאי לבקר במפלים נאמטוק הין לאט (Namtok Hin Lat) ונאמטוק נה מיואנג (Namtok Ne Mueang), בגן החיות לטיגריסים (בו ניתן גם להצטלם איתם), באקווריום של קו סמוי ובגן הפרפרים.

טיפ: אם אתם נמצאים בתאילנד ב-15-13 באפריל, אל תחמיצו את חגיגות השנה התאילנדית החדשה, הכוללות תהלוכות ססגוניות, עם במות נעות מקושטות, ריקודים ומוזיקה, וגולת הכותרת – פסטיבל המים. כל הנוכחים, תיירים ומקומיים, משפריצים זה על זה מים מאקדחי מים, בלונים, דליים וזרנוקים,  והשמחה גדולה. זוהי אחת החוויות המרעננות ביותר שאפשר להעלות על הדעת בחום ובלחות של אפריל, אבל יש להשגיח היטב על מצלמות, טלפונים סלולריים וציוד יקר ערך.

הצילומים בכתבה: אייסטוק, פליקר – Fabio AchilliBuzzPedro AntunesGreg Goebel

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

שתפו: