תפריט עמוד

ישראייר משיקה יעדים חדשים

שתפו:

ישראייר הודיעה על השקת קו טיסות חדש לאודסה, החל מחודש יולי, וכן על שיווק טיסות לברלין כחלק משיתוף פעולה עם חברת התעופה האיטלקית נאוס

עודכן 18.1.20

חברת התעופה ישראייר הודיעה על פתיחת קו טיסות צ'רטר לאודסה החל מ-15 ביולי 2019. הקו יופעל פעמיים בשבוע, בימים שני ורביעי וכרטיס טיסה יעלה החל מ-289 דולר, כולל כבודת יד במשקל 8 ק"ג. חבילה ל-5 לילות באודסה במלון 3 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר תעלה החל מ-627 דולר לאדם.

אודסה, העיר הרביעית בגודלה באוקראינה, שוכנת על שפת הים השחור ונהנית מרצועת חוף ארוכה מאוד. מלבד בילוי בחופים ועיסוק בספורט מים, המבקרים בעיר יכולים ליהנות מאתרי תרבות, מונומנטיים היסטוריים, סצינת אוכל מגוונת, קניות במחירים נוחים במיוחד וחיי לילה תוססים.

בנוסף, ישראייר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה האיטלקית נאוס לשיווק טיסות וחבילות לברלין. הטיסות יצאו בימי חמישי ושני, כרטיס טיסה יעלה החל מ-329 דולר עם כבודת יד במשקל 8 ק"ג. חבילה לארבעה לילות במלון 4 כוכבים תעלה החל מ-518 דולר לאדם.

גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות של ישראייר, אמר כי פתיחת הקווים באה בעקבות הביקוש הרב לחבילות קצרות. "אודסה הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי התיירות החדשים הפופולריים ביותר באירופה ואהובה על ידי הישראלים. העיר מציעה שילוב של חופשת בטן-גב, היסטוריה יהודית, תרבות  וחיי לילה". הוא הוסיף כי חתימת הסכם שיתוף הפעולה בין ישראייר לחברת התעופה נאוס נעשה במסגרת הרחבת היעדים לטובת נוסעי שתי החברות.

בתמונה הפותחת: בית האופרה של אודסה, צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

שתפו: