תפריט עמוד

במיאמי החיים מתנהלים בחוץ, ויש לה המון פעילויות חינמיות להציע למבקרים בה – מבילוי בחופים היפים של העיר, דרך טיול בשמורות טבע מקסימות, ועד לפסטיבלים ואירועי תרבות שמתקיימים בעיר לאורך כל השנה. וגם בפנים יש למיאמי מה להציע, עם הרבה מוזיאונים שמציעים כניסה חופשית במועדים מסוימים.

אמנות ומוזיאונים
מוזיאון האמנות Perez art Museum Miami מציג אוסף גדול של אמנות מודרנית ועכשווית, בעיקר של אמנים אמריקאיים, כמו פרוויס יאנג, ג'וזף קורנל, פרנק סטלה, קיקי סמית ואחרים. המוזיאון פתוח בחינם בשבת השנייה בכל חודש וביום חמישי הראשון בכל חודש.
כתובת: 1103 Biscayne Blvd
אתר אינטרנט

Wolfsonian Flu הוא מוזיאון ששוכן באוניברסיטה הבינלאומית ואוספיו מתמקדים בפריטים מתקופת המהפכה התעשייתית ועד סוף מלחמת העולם השנייה, כולל ריהוט, פריטי עיצוב תעשייתי, עבודות זכוכית, קרמיקה, ציורים, טקסטיל, ספרים ועוד. הכניסה בחינם בימי שישי בשעות 21:00-18:00.
כתובת: 1001 Washington Avenue
אתר אינטרנט

מוזיאון מסוג אחר לגמרי הוא המוזיאון היהודי של פלורידה, שכולל תצוגה על החיים היהודיים בפלורידה מאז 1763, לצד תערוכות מתחלפות שעוסקות ביהדות מזוויות שונות. הכניסה בחינם בימי שבת.
כתובת: 301 Washington Avenue
אתר אינטרנט


המוזיאון היהודי של פלורידה

בשדרת Ponce de Leon בקורל גייבלס מתקיים ביום שישי הראשון בכל חודש ליל הגלריות, שבמהלכו הגלריות הרבות בשדרה נשארות פתוחות עד השעה 22:00 ולעיתים אף מאוחר יותר, מארחות מומחות אמנות ומציעות למבקרים גבינות ויין. אם אתם לא מעוניינים לצעוד, ישנו אוטובוס שנוסע בין הגלריות בחינם.

חופים
החופים היפים ושטופי השמש הם אחת הסיבות העיקריות להגיע למיאמי, ולמרבה השמחה, הכניסה אליהם בחינם. החוף הכי מפורסם במיאמי הוא סאות' ביץ' (South Beach) שבקצה הדרומי של מיאמי ביץ'. אם אתם מחפשים חוף להתבודד בו, זה לא המקום הנכון – החוף גדוש במקומיים ותיירים בכל שעות היום והלילה, עם אינספור מועדונים, מסעדות, מסיבות ומקומות בילוי. כמובן שבמיאמי וסביבתה יש עוד חופים רבים, חלקם פופולריים והומים וחלקם מציעים מפלט שליו מהמולת העיר. נסו את Bal Harbour, חוף יפה ששוכן מצפון לרצועת החוף המרכזית של מיאמי ביץ', עם חול לבן ומי טורקיז צלולים; את North Shore Open Space Park Beach שמציע הרבה שבילי טיול לצד שקט ושלווה בשפע; Halouver Beach שמשמש בחלקו כחוף נודיסטים, לא עניין של מה בכך בארה"ב הפוריטנית; ואת החופים היפים של קי ביסקיין.


הפארק הלאומי ביסקיין. גן עדן לאוהבי טבע

הפארק הלאומי ביסקיין
הפארק הלאומי ביסקיין (Biscayne National Park) ששוכן במפרץ ביסקיין מדרום למיאמי הוא גן לצוללים ולאוהבי הטבע, עם יערות מנגרובים, חופים יפים ועולם תת ימי עשיר. חלק מהפעילויות בפארק כמו שייט או השכרת ציוד לצלילה או שנירקול, עולות כסף, אבל הכניסה לפארק בחינם. בחודשים ינואר-אפריל, בשבת השנייה בכל חודש, מתקיימת במקום חגיגה למשפחות עם משחקים, הפעלות וסדנאות. אתר אינטרנט

פסטיבלי ואירועי תרבות
מיאמי היא עיר מלאת חיים וכמעט בכל רגע נתון מתקיימת בה חגיגה. לאורך השנה מתקיימים בה פסטיבלים ואירועי תרבות חינמיים, בחרנו כמה אירועים בולטים:

בשכונת האיטי הקטנה מתקיים ביום שישי השלישי בכל חודש פסטיבל Big Night in Little Haiti שכולל הופעות, מוזיקה, ריקודים, אוכל, פעילויות לילדים ועוד. אתר אינטרנט

ברחוב אוצ'ו בשכונת הוואנה הקטנה מתקיים ביום שישי האחרון בכל חודש, בשעות 23:00-19:00, "יום שישי תרבותי". בתכנית: תערוכות אמנות, הופעות מוזיקליות, הצגות תיאטרון, מופעי מחול, הקראת שירה, הקרנות סרטים וסיורים מודרכים בשכונה – הכל בחינם. פרטים נוספים באתר האינטרנט


חוגגים ברחוב אוצ'ו

בהוואנה הקטנה מתקיים מדי שנה במרץ Carnaval on the Mile, עם הופעות של מוזיקה לטינית, תערוכות חוצות, פעילויות לילדים, דוכני עבודות יד, דוכני מזון ואווירה שמחה. שבוע לאחר מכן מתקיים בשכונה פסטיבל המוזיקה החינמי Calle Ocho, עם הרבה הופעות.

יוגה
בעיר מלאת התרחשויות עמו מיאמי, רק מתבקש שהתושבים יעשו יוגה, והרבה, בניסיון להאט את קצב החיים. גם תיירים שמגיעים לעיר, ומתקשים לוותר על התרגול השבועי (או כאלה שרוצים להתנסות במשהו חדש), מוזמנים להצטרף לשיעורי יוגה בחינם בכמה מקומות בעיר, כולם מציעים נוף לים. בפארק Bayfront שבדאון טאון מיאמי מתקיימים שיעורי יוגה חינמיים בימים שני ורביעי בשעה שש בערב ובימי שבת בשעה 21:00 בערב. השיעורים נמשכים שעה ורבע ומועברים על ידי מדריכי יוגה מוסמכים. על המדשאות של פארק Kennedy בקוקונט גרוב מתקיימים שיעורי יוגה חינמיים בימי שני ב-18:30 ושבת ב-21:30. בפארק Margaret Pace מתקיימים שיעורי יוגה בחינם בימי שני ורביעי בשעה 19:00 בערב ובשבת בשעה 9:30 בבוקר.

מפת מיאמי:


לקריאה נוספת:

פלורידה - מחוץ למסלול המוכר
פלורידה – מחוץ למסלול המוכר

פלורידה היא לא רק פארקי השעשועים של אורלנדו, חיי הלילה של מיאמי, והחופים של הפלורידה קיז. יש לה עוד הרבה מה להציע: ערים נפלאות, שמורות טבע יפות וחופים שנמצאים מחוץ למסלול המוכר. כמה הצעות

צילומים בכתבה: מפליקרSmart Destinations, Bruce Tuten, Bob B. Brown

לחצו להגדלה

לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.