תפריט עמוד

מלונות של פעם בחיים

יש מלונות שהם הרבה יותר ממקום להתארח בו ללילה. בקתות על המים, מלון רדוף רוחות, מלון מתחת לאדמה - הנה כמה מלונות שכל אחד מהם מספק חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים

 לצד הנופים שרואים בטיול והאנשים שפוגשים לאורך הדרך, המלונות שבהם מתארחים מהווים חלק חשוב מהחוויה הכוללת. וכדי להעצים את החוויה הזאת, מומלץ מדי פעם לוותר על מלונות נופש סטנדרטיים לטובת מלונות ייחודיים, כאלה שיהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת. לפעמים אלו מלונות מפנקים במיוחד או מעוצבים להפליא, ופעמים אחרות אלו מלונות עם משהו מיוחד שהופך אותם לשונים כל כך. ליקטנו עבורכם עשרה מלונות שמספקים חוויה של פעם בחיים:

גן עדן על המים: Four Seasons Bora Bora, בורה בורה
אם אתם נוהגים לחלום על החופשה המושלמת, סביר להניח שהפנטזיה שלכם נראית כך: בקתות עץ עם גגות קש שעומדות על כלונסאות בתוך ים טורקיז ומציעות את כל הפינוקים שבעולם, כולל טיפולי ספא מענגים וארוחות גורמה מול השקיעה. זה בדיוק מה שמציע מלון ארבע העונות בבורה בורה. הבקתות מרוהטות בריהוט מסורתי מעץ טיק וצוידות במרפסת עם מיטות שיזוף ממש מעל המים, מול נוף חלומי של ים והרים ירוקים. חדרי הרחצה מפנקים במיוחד עם אמבטיה רחבת מימדים, ובחלק מהבקתות יש גם בריכת טבילה פרטית במרפסת.


הספא של מלון Four seasons בבורה בורה

ואם לא די בכל אלה, מחוץ לבקתות מחכים לכם חוף עם חול לבן ורך עטור בצמחייה טרופית, בריכה יפהפייה, שהקצה שלה נראה כמתמזג עם הים, ספא מפנק מוקף בצמחייה טרופית שמציע טיפולים עם שמות אקזוטיים, מסעדות משובחות שמגישות אוכל פולינזי וצרפתי (יש אפשרות לארוחת שף רומנטית על החוף), ובר שמגיש קוקטיילים טרופיים מול השקיעה.

להשוואת מחירים במלון Four Seasons Bora Bora לחצו כאן >>

קפסולה משודרגת: The Capsule Hotel, טוקיו
גם אם אתם מטיילים ביפן בתקציב בלתי מוגבל, אל תוותרו על לילה במלון קפסולה, אחת מאותן חוויות יפניות שאסור להחמיץ. במקום חדרים מלונות הקפסולה מציעים תאי שינה קטנים, שמגידירים מחדש את המונח אינטימיות. גובהם של התאים לרוב לא עולה על ,1.25 כך שאי שאפשר לעשות בהם הרבה, מלבד לישון. אבל אם תרצו לקרוא ספר במיטה או לצפות בטלוויזיה, שקבועה בתקרת התא, זה אפשרי. השירותים והמקלחות המשותפות נמצאים מחוץ לחדר.


מלון הקפסולה Cosmo Plaza Akabane בטוקיו. לישון בתא קטנטן

המלונות האלה משמשים בעיקר יפנים שאיחרו את הרכבת האחרונה לביתם או כאלה ששתו הרבה אלכוהול ולא יכולים להגיע בבטחה הביתה, אבל ביפן, שמחירי הלינה בה יקרים מאוד, הם מהווים גם פתרון זול לתיירים שממילא מבלים את מרבית שעות היום מחוץ למלון. אם כבר בוחרים במלון קפסולה כדאי לנסות את Capsule Hotel and Sauna Cosmo Plaza Akabane, בטוקיו, שמציע לאורחיו גם לאונג', הוט טאב וסאונה. כמו רבים ממלונות הקפסולה, גם המלון הזה מיועד לגברים בלבד.

להשוואת מחירים במלון קפסולה בטוקיו לחצו כאן >>

מלון רדוף רוחות: The Stanley hotel, קולורדו
ברחבי ארצות הברית פזורים לא מעט מלונות שמסעירים את דמיונם של המבקרים בהם בשל סיפורים על רוחות עבר שמסתובבות בשטח המלון. אם אתם אוהבים סרטי אימה, הביקור במלון כזה הוא חוויה בלתי נשכחת. מלון רדוף רוחות מומלץ במיוחד הוא The Stanley Hotel באסטס פארק בקולורדו. המלון נפתח ב-1909, ומאז ביקרו בו, כך מספרים, רוחות רבות, החובבות בעיקר את אולם הנשפים. לא מעט אורחים ועובדים דיווחו על כך שנגינת פסנתר נשמעה מהאולם בעת שהיה ריק, ויש הטוענים כי הפסנתרנית היא פלורה סטנלי, אשתו של מייסד המלון, שהלכה לעולמה לפני שנים רבות. אבל זה עוד לא הכל – אורחים מספרים על חפצים שזזים מעצמם, אורות שנדלקים וכבים, אנשים שצצים לפתע בחדר באמצע הלילה ואז נעלמים, ואומרים כי בקומה הרביעית אפשר לשמוע ילדים רצים במסדרונות וצוחקים, גם בשעה שהמסדרון ריק. אין פלא, אם כך, שהסופר סטיבן קינג, שהתארח במלון, בחר למקם בו את עלילת ספרו "הניצוץ".


חדר במלון סטנלי. אנשים צצים לפתע באמצע הלילה ונעלמים כלעומת שבאו

במהלך השנים המלון הזה אירח לא מעט מפורסמים, בהם הנשיא האמריקאי תיאודור רוזוולט, קיסר יפן וכוכבים הוליוודיים רבים. מלבד היותו רדוף רוחות, יש עד כמה סיבות טובות להגיע למלון הזה – המיקום, עם נוף נפלא להרי הרוקי, העיצוב האלגנטי, הריהוט העתיק, גן הפסלים והספא.

להשוואת מחירים במלון סטנלי בקולורדו לחצו כאן >>

מתחת לאדמה: The Desert Cave Hotel, אוסטרליה
העיר קובר פאדי (Coober pedy), שנמצאת בדרום אוסטרליה, משמשת כמרכז לכריית אבן החן אופל, וחלקה הגדול נמצא מתחת לפני האדמה. בחללים שמתחת לאדמה חצובים בתי התושבים, בתי ספר, כנסיות, מרכזי קניות וגם כמה מלונות. אחד המלונות המומלצים בעיר הוא The Desert Cave Hotel. למרות שהוא כולל גם חדרים מעל לפני האדמה, החדרים שמתחתיה, עם קירות אבן הגיר, מספקים חוויית לינה ייחודית. החדרים קרירים גם ללא מיזוג אוויר, מרווחים ועם תקרות גבוהות. כיוון שלא נכנס אליהם אור טבעי, הם אידיאלים לשנת לילה מוצלחת במיוחד.


חדרים מתחת לאדמה ב-Desert Cave Hotel

אבל אל תיתנו למיקום התת קרקעי להטעות אתכם – בחדרים יש את כל הפינוקים הנחוצים, כולל טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי ומיני בר. במלון עצמו יש מסעדה, בית קפה, בר תת קרקעי, בריכת שחייה ומרכז קניות תת קרקעי שאפשר לקנות בו אבני אופל ותכשיטים.

להשוואת מחירים במלון Desert Cave לחצו כאן >>

חדר לכל חלום: Fantasyland Hotel, אדמונטון, קנדה
מלון Fantasyland הקנדי מציע מגוון כל כך עצום של אטרקציות משפחתיות עד שממש לא תרגישו צורך לצאת מהמלון: יש בו פארק שעשועים מקורה, הגדול מסוגו בעולם, עם מגוון רב של מתקנים, כולל רכבת הרים עם שלושה לופים, פארק מים עם בריכת הגלים המקורה הגדולה בעולם ו-17 מגלשות, זירת החלקה על הקרח, אקווריום ענקי עם שלל יצורים ימיים, פארק חבלים מקורה, מיני גולף ואפילו מופע מיוחד של אריות ים.


פארק שעשועים בתוך מלון Fantasyland

גם החדרים במלון הזה לא שגרתיים: לצד החדרים הסטנדרטיים יש גם סוויטות נושאיות שיכולות לענות על כל פנטזיה. סוויטת הספורט עצומת המימדים כוללת ג'קוזי ענק, מתקני כושר וסל לקליעה, בסוויטה ההוליוודית יש מיטה רחבה במיוחד מוקפת באורות מנצנצים בסגנון וגאס, טלוויזיה עם מסך של 52 אינץ', מוט ריקוד ועוד הרבה הפתעות. יש גם סוויטת איגלו, סוויטה פולינזית, סוויטה רומית ועוד.


חדר במלון Fantasyland. לפעמים חלומות מתגשמים

להשוואת מחירים במלון פנטסילנד לחצו כאן >>

הכל כלול, הגרסה המקסיקנית: Azul Beach Hotel, מקסיקו
חופשת הכל כלול היא משהו שכדאי לנסות לפחות פעם בחיים: חופשה רגועה ונטולת דאגות, שבה הכל נמצא במרחק צעדים ספורים מהחדר – חופים שטופי שמש, בריכות, הפעלות, הופעות וכמובן אוכל מסביב לשעון. ואם כבר יוצאים לכזאת חופשה, למה לא לעשות את זה בסטייל? מלון Azul Beach Hotel בקנקון, שבחצי האי יוקטן בדרום מקסיקו, שוכן על רצועת חוף טרופית יפהפייה, ויש בו בריכות שחייה (כולל בריכת ילדים), ג'קוזי, מועדון לילדים, ספא מצוין וכמה מסעדות וברים.


Azul Beach Hotel. חופשה נטולת דאגות על חוף טרופי

השהות כאן כוללת שלוש ארוחות ביום, חטיפים ומשקאות (גם אלכוהוליים) ללא הגבלה ומיני בר שמתמלא מחדש מדי יום בבירות ומשקאות קלים. לרשות האורחים עומדות ארבע מסעדות – בינלאומית, אסיאתית, מקסיקנית ואיטלקית, בר חטיפים וארבעה ברים שמגישים מגוון משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים. החבילה כוללת גם פעילות ספורט (כולל ספורט ימי לא מוטורי), הפעלות לילדים ומופעי בידור.

להשוואת מחירים במלון אזור ביץ' בקנקון לחצו כאן >>

פנטזיה קריבית: Rosewood Little Dix Bay, ורג'ין גורדה
עוד חופשה חלומית מחכה לכם ב-Rosewood Little Dix Bay, מלון בוטיק על רצועת חוף יפהפייה בוירג'ין גורדה, אחד מאיי הבתולה הבריטיים. כל החדרים משקיפים לים הקריבי ומציעים הרבה פינוקים, אבל אם יש לכם תקציב לא מוגבל, מוטב לבחור באחד מבתי החוף של המלון, ששוכנים במפרץ שקט וכוללים מרפסת ענקית עם גישה ישירה לחוף, בריכה פרטית, מקלחת חיצונית ואמבטיה נפלאה לטבול בה.


בריכה במלון Rosewood Little Dix Bay. חופשה חלומית על החוף

גולת הכותרת של המלון היא הספא המפנק, ששוכן בקצה מצוק ומציע תצפית על נוף עוצר נשימה. בספא יש בריכת שחייה, שהקצה שלה נראה כמתמזג עם הים הכחול, חדר כושר, מרכז יוגה ומגוון רחב של טיפולים אקזוטיים, כמו קרצוף הגוף בקוקוס ובתבלינים ולאחריו עיסוי מפנק תחת כיפת השמיים, מול נופי האוקיינוס.

להשוואת מחירים במלון Rosewood Little Dix Bay לחצו כאן >>

לישון עם ציורים: Bohem Art Hotel, בודפשט
בשנים האחרונות טרנד המלונות האמנותיים הולך וצובר תאוצה ברחבי אירופה, בעיקר בערים הגדולות. במקום חדרי מלון משעממים וחדגוניים, במלונות האלה כל אחד מהחדרים מעוצב בסגנון שונה, על ידי אמנים מוכרים או בתחילת דרכם, עם ציורי קיר, ריהוט בצבעים עזים, אבזור לא שגרתי ועוד הפתעות.


Bohem Art Hotel. עיצוב לא שגרתי

אחד מהמלונות האלה הוא Bohem Art Hotel ששוכן במרכז בודפשט בבניין היסטורי, ששימש בעבר כמפעל. כל אחד מהחדרים מעוצב בסגנון שונה, עם יצירות ענק שתלויות על הקירות ותאורה ייחודית. לצד כל אלה תמצאו גם ציוד מועיל כמו מיני בר, כספת וטלוויזיה במסך שטוח. במלון יש גלריה לאמנות של אמנים מקומיים צעירים.

להשוואת מחירים במלון Bohem Art בבודפשט לחצו כאן >>

אקולוגיה עם פינוקים: Six Senses Samui, קו סמוי, תאילנד
טרנד נוסף שרווח בשנים האחרונות ברחבי העולם הוא לודג'ים אקולוגיים, שמוקפים בטבע פראי ולמרות השמירה הקפדנית על הסביבה הם לא מוותרים על  שלל פינוקים. בדרך כלל המקומות האלה מקפידים על בנייה ירוקה, שימוש בחומרים ממוחזרים, מחזור מים, ייצור אנרגיה סולרית, גידול ירקות אורגניים ותרומה לקהילה.


Six Senses Samui. לודג' אקולוגי מפנק

מלון Six Senses Samui שוכן על חוף מרהיב ביופיו בקצה הצפוני של האי קו סמוי, ומעבר להקפדה על כל העקרונות הירוקים שצוינו כאן, זהו מלון מפנק להפליא. יש בו 66 וילות מרווחות, שמוקפות בצמחייה טרופית ומשקיפות למפרץ מקסים. בכל וילה יש מרפסת נוף עם מקלחת חיצונית, חדר רחצה עם אמבטיה גדולת מימדים, נגן דיסקים ודי.וי.די, ובמרביתן יש גם בריכה פרטית. לרשות אורחי המלון יש כמה מסעדות מצוינות וספא מהחלומות.

להשוואת מחירים במלון Six Senses Samui לחצו כאן >>

אפריקה באורלנדו: Disney’s Animal Kingdom Lodge
מעט מאוד חוויות יכולות להתחרות בריגוש שמרגישים כשמתעוררים בבוקר ורואים מחלון חדר השינה פילים וג'ירפות. אפריקה היא המקום הטוב ביותר לעשות זאת, אבל אם לא מתאים לכם לקחת את הילדים לאפריקה, אתם יכולים לעשות את זה בסגנון אמריקאי בדיסני וורלד שבאורלנדו. Disney's Animal Kindom Lodge מעוצב בסגנון לודג' אפריקאי המשקיף לנופי הסוואנה המקומית, כשמסביב מסתובבים חופשי בעלי חיים כמו זברות, ג'ירפות, צבאים ופלמינגו.


ג'ירפות מול חלוני. דיסני אנימל קינדום לודג' | צילום: 
Darren Wittko, flickr

בחדרים תוכלו למצוא הסברים על בעלי החיים במקום, ומי שרוצה להעמיק קצת יותר, יכול להצטרף לתוכנית מודרכת על ידי זואולוג שמאפשרת להכיר טוב יותר את בעלי החיים. כמיטב המסורת של מלונות דיסני, גם כאן יש המון אטרקציות לכל המשפחה: בריכה ענקית שמעוצבת כחוף טבעי, בריכה עם מגלשות מים ושלל שעשועי מים לילדים, מועדון ילדים מושקע במיוחד, מחנה שבו מדליקים מדורות מדי ערב, עם מרשמלו על האש וסרטי דיסני תחת כיפת השמים ועוד ועוד.

להשוואת מחירים ב-Disney's Animal Kindom Lodge לחצו כאן>>

 

ההמלצות באדיבות HotelsCombined

לקריאה נוספת:

מלונות בוטיק מומלצים 
מלונות בוטיק מומלצים
מלונות בוטיק ייחודיים, עם עיצוב יוצא דופן ומיקום מעולה, הם חלק לא מבוטל מההנאה בטיול בחו"ל. אבל איך תדעו איזה מלון ראוי באמת לתואר בוטיק? לשם כך ליקטנו עבורכם המלצות לכמה מלונות בוטיק מצוינים ברחבי העולם
מלונות ידידותיים לסביבה - הכי קרוב לטבע 
מלונות ידידותיים לסביבה – הכי קרוב לטבע
קשה לחשוב על חוויה נעימה יותר מאשר להתארח במלון מקסים בחיק הטבע, שלא רק משתלב בסביבתו אלא גם דואג לשמר אותה ואת התרבות המקומית. הנה כמה מלונות מצוינים ברחבי העולם, שבהם הדאגה לסביבה הולכת יד ביד עם עיצוב מוקפד וים של פינוקים

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.