תפריט עמוד

מלונות מפנקים בטבע

ג'קוזי בין צמרות העצים בקוסטה ריקה, בריכת טבילה פרטית בלודג' אפריקאי, הוט טאב ליד מפל שוצף בקנדה - חמישה מלונות ברחבי העולם שמציעים חופשה בלב הטבע הפראי בתנאי חמישה כוכבים

מלונות טובים, אפילו מצוינים, שמציעים שלל פינוקים לא קשה למצוא. גם מקומות לינה בחיק הטבע נפוצים ברחבי העולם. אבל השילוב של לינה בלב הטבע הפראי בתנאים של חמישה כוכבים הוא ללא ספק שילוב מנצח. הנה כמה מלונות, שלא מתפשרים על פינוקים והנאות וכולם מצטיינים במיקום מושלב בחיק הטבע. אז איפה אתם אוהבים את הג'קוזי שלכם – ביער טרופי, בסוואנה אפריקאית, מוקף בדקלי קוקוס או אולי במפרץ מבודד ששום כביש לא מוביל אליו? כל האופציות הללו אפשריות, צריך רק לדעת איפה למצוא אותן:

Wolgan Valley Resort & Spa, אוסטרליה
רכס ההרים הכחולים שבניו סאות' ויילס באוסטרליה, מציע נופים דרמטיים של הרי שולחן המכוסים בעצי אקליפטוס, נהרות, ביצות, מישורי עשב, צוקים מערות ויערות עבותים, שמהווים בית למינים רבים של בעלי חיים וציפורים. Wolgan Valley Resort & Spa שוכן בקצה המזרחי של העמק, למרגלות ההר שנושא את אותו שם. המלון מורכב מארבעים בקתות עץ ואבן רחבות ידיים, שכל אחת מהן מוקפת בגן יפה שגדולים הסיכויים לפגוש בו קנגורו מקפץ. בריכה פרטית, חלונות ענק מהם נשקפים הנופים היפים של העמק, אח, חדרי רחצה מעוצבים ומערכת קולנוע ביתית הם חלק מהפינוקים שמחכים בפנים הבקתה. משקפות ושני זוגות אופניים הם גם חלק מהחבילה והם יסייעו להתמזג עם הטבע ביתר קלות. מהמלון אפשר לצאת לטיולים רגליים, טיולי רכיבה על סוסים וטיולי ספארי בטבע. להשלמת החופשה הפעילה יש גם מגרשי טניס, בריכה חיצונית וחדר כושר, ויש גם ספא שבו אפשר לשחרר את השרירים אחרי יום מלא בפעילות. מסעדת המלון מגישה אוכל גורמה עונתי, מקומי ואורגני.
הלינה במקום היא במסגרת חבילת אירוח שכוללת, בנוסף ללינה, גם שלוש ארוחות ביום, משקאות ופעילויות בטבע כמו רכיבה על סוסים וטיולי ספארי.
אתר אינטנרט


בריכה פרטית וחלונות ענק לנוף הם חלק מהאבזור הסטנדרטי של החדרים ב-Wolgan Valley Resort and spa

Rancho Pacifico, קוסטה ריקה
קוסטה ריקה, על שפע יערותיה, היא הממלכה הבלתי מעורערת של המלונות הירוקים, שמציעים קרבה מקסימלית לטבע והרבה פינוקים. אחד המלונות המיוחדים בקוסטה ריקה הוא Rancho Pacifico, ששוכן בדרום מערב קוסטה ריקה. המלון שוכן בתוך שמורת טבע מיוערת בה חיים מינים רבים של בעלי חיים, ציפורים ופרפרים, וניתן לצאת ממנו לטיולים רגליים ביער הגשם. במלון יש עשרה חדרים בלבד, שחלקם שוכנים על פלטפורמות מוגבהות בין העצים. קרבה גדולה מזו לטבע לא תמצאו. קירות מזכוכית מכניסים את הטבע לתוך החדר, ובדק שבחוץ יש ערסלים וג'קוזי זוגי שמהם נשקף נוף מרהיב של הג'ונגל והים. יש גם וילות שאמנם שוכנות על הקרקע אבל מציעות לאורחיהן בריכה פרטית שטובלת בצמחייה טרופית ומשקיפה לנופים קסומים. מסביב אפשר ליהנות מכל הטוב שלקוסטה ריקה יש להציע – חופים מרהיבים ביופיים בהם ניתן לשוט, לצלול ולשנרקל; יערות גשם בתוליים; רכיבה על סוסים; צפייה בציפורים; גשרי חבלים ואומגות ועוד. בתום יום של טיולים ביום אפשר להירגע בספא של המלון, שמוקף בצמחייה טרופית ומציע בריכות יפות, בריכות עיסוי ומגוון גדול של טיפולים.
אתר אינטרנט


פינדה מאונטיין לודג'. חופשה פעילה ומפנקת בטבע

Phinda Mountain Lodge, דרום אפריקה
השמורה הפרטית פינדה שבמחוז קואזולו נטאל בדרום אפריקה היא אחת מהמגוונת המדינה. יש בה שבע מערכות אקולוגיות שונות, ונופי הרים, יערות, ביצות, ונהרות. בשמורה אפשר לפגוש את חמשת הגדולים של אפריקה – אריות, נמרים, פילים, בופאלו וקרנפים, לצד למעלה מ-400 מינים של ציפורים. ישנן דרכים רבות ליהנות מהעושר של השמורה – נסיעה ברכב ספארי וטיולים רגליים שמתקיימים בלוויית ריינג'ר מנוסה, התחקות אחר עקבותיו של הקרנף השחור הנדיר, שיט בסירה או בקאנו שבמהלכו צופים בציפורים, צלילת סקובה, דיג ועוד. בשמורה יש שישה לודג'ים מפנקים, אחד מהם הוא Phinda Mountain Lodge שמציע את כל הפעילויות הללו. בתום יום גדוש בפעילויות אפשר להתרווח בהנאה בבריכת הטבילה הפרטית שבמרפסת החדר, ממנה נשקפים הנופים עוצרי הנשימה של רכס הרי אובומבו. 25 הסוויטות של הלודג', שנראות מבחוץ כמו בקתות אפריקאיות אותנטיות, מציעות עוד כמה פינוקים, כמו מקלחת במרפסת, ליד הבריכה; אח ואמבטיה שעומדת בחלל החדר. לאלה יש להוסיף את הבריכה היפה שסביבה פזורות מיטות שיזוף, את השירות המצוין ואת האוכל המשובח.
הלינה בכל הלודג'ים של שמורת פינדה היא על בסיס הכל כלול והמחיר כולל, בנוסף ללינה, גם שלוש ארוחות ביום, משקאות, טיולי ספא והליכות מודרכות בטבע.
אתר אינטרנט


טיולים רגליים בטבע והליקופטר פרטי, חלק משגרת היום ב-Nimmo Bay

Nimmo Bay Resort, קנדה
אין כבישים שמובילים ל-Nimmo Bay, וזה חלק מסוד הקסם של הלודג' ששוכן במפרץ המבודד הזה במערב קנדה. ניתן להגיע למקום רק בטיסת הליקופטר שיוצאת מהאי וונקובר ומחירה כלול במחיר הלינה בלודג'. בדרך, עם קצת מזל, אפשר לראות דולפינים ולווייתנים. כשמגיעים ללודג', הנשימה נעתקת בשל היופי שמסביב, שכולל חופים מבודדים, קרחונים, יערות גשם, נהרות, פלגי מים ומפלים. כל שנותר הוא להתלבט לגבי הדרך בה תבלו את הימים הקרובים. כמה מהאפשרויות המוצעות הן הלי-פישינג (דיג בנהרות ובנחלים כשהליקופטר צמוד מנחית את הדייגים במקומות הטובים ביותר); טיסה בהליקופטר מעל הנופים הקסומים של האזור עם עצירות לטיולי הליכה, שחייה, רפטינג ועוד; שיט קיאקים; טיפוס סלעים; צפייה בדובים; וגם פעילויות רגועות יותר כמו יוגה וצילום. בלודג' יש תשע בקתות בסך הכל, חלקן ממש על המים וחלקן מתחבאות בין העצים, ליד הנחל. הבקתות מציעות הרבה פינוקים קטנים כדי שהחופשה תהיה מושלמת, כמו עוגיות וטראפלס תוצרת בית, יינות, חלוקי רחצה ומצעים מכותנה מצרית. אחרי יום מלא בהרפתקאות אפשר להתרווח בנחת בבריכת הטבילה או בהוט טאב שממוקמים בקרבת מפל שוצף, ליהנות מעיסוי מרגיע, ליהנות ממשחק סנוקר ליד האח שבחדר המשחקים ולהתענג על ארוחות גורמה.
אתר אינטרנט


בקתות על המים ב-Nimmo Bay Resort

Jean-Michel Cousteau Fiji Islands Resort, פיג'י
איי פיג'י הם גם עדן לצוללנים, ואחד המקומות הטובים ביותר ליהנות בהם מחופשת צלילה שמלווה בהרבה פינוקים הוא Jean-Michel Cousteau Fiji Islands Resort. את אתר הנופש המפנק הזה הקים ז'אן מישל קוסטו, בנו של ז'אק קוסטו שנחשב לאבי הצלילה המודרנית. 25 בקתות מסורתיות פזורות בתוך מטע קוקוס לחוף האוקיינוס השקט. בבקתות אמנם אין טלוויזיות וגם לא טלפונים, אבל יש בהן ריהוט מראטן, מיטות נוחות במיוחד ודק עם ערסל שממנו אפשר להשקיף על האוקיינוס. ממש בקרבת החוף יש עולם תת ימי עשיר ושניות אלמוגים צבעוניות, וכמה מאתרי הצלילה הטובים בפיג'י, כמו שארק אלי והביג בלו, נמצאים ממש בסמוך. חסרי ניסיון בצלילה יוכלו להשתתף בקורסי צלילה שמעביר מועדון הצלילה המצוין של המלון. אפשר גם לשנרקל, לשוט בסירה עם קרקעית זכוכית, לחתור בקיאק או לדוג. במלון מציעים גם פעילויות יבשות יותר כמו טיול בשמורות המנגרובים וביער הגשם הסמוך לאתר הנופש, ביקור בכפרים הסמוכים ובשוק המקומי, קטיף קוקוסים, שיעורי יוגה ועוד. אפשר גם להתבטל ליד הבריכות היפות של המלון או בתוכן. הספא של המלון מציע טיפולים אקזוטיים עם שמות כמו "גן עדן של קוקוס ואננס". הארוחות במסעדת המלון נחשבות לטובות ביותר בפיג'י, עם הרבה דגים, פירות ים ופירות טרופיים.
אתר אינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.