תפריט עמוד

בראש פינה יש עשרות צימרים, והמושבה הקסומה זוכה לפריחה תיירותית כי יש לה המון מה להציע: טיול באתר השחזור של ראש פינה; מגוון גדול של מסעדות, בתי קפה, גלריות וחנויות מיוחדות; סיור בוואדי ראש פינה ונופים מרהיבים של עמק החולה והחרמון. יש משהו נוסף שמייחד את ראש פינה – בעוד שברחבי הגליל אפשרות הלינה הפופולארית היא בבקתות עץ, רבים מהצימרים בראש פינה שוכנים בבתי אבן עתיקים שמעניקים לחופשה ניחוח אותנטי. בחרנו כמה צימרים מוצלחים במיוחד בראש פינה, למשפחות ולזוגות.


פינה בלב. סוויטות יפהפיות ומלאות אווירה

פינה בלב
בבית האבן מסוף המאה ה-19, ששוכן במרחק הליכה קצרה מאתר השחזור של ראש פינה, יש ארבע סוויטות יפהפיות. סוויטה נוספת שוכנת בבוסתן. חמש הסוויטות נבדלות זו מזו בגודלן ובעיצובן, אבל כולן מפנקות, מצוחצחות ומלאות אווירה. העיצוב שומר על אופיו האותנטי של הבית, עם קירות משובצים אבן וקשתות וויטראז'ים צבעוניים בחלונות, יחד עם אבזור מהמאה ה-21: ג'קוזי רחב ידיים עם תאורה ליד המיטה, מכונת אספרסו במטבחון המאובזר, טלוויזית אל.סי.די גדולה מול המיטה, די.וי.די, אינטרנט אלחוטי ומקלחת עם ראש גשם וזרמי עיסוי לגב. גם על הפרטים הקטנים, כמו שוקולדים איכותיים, פירות, יין, נרות וסבונים מבית "סבון של פעם" חשבו כאן. הבית מוקף בבוסתן קסום עם עצי זית, רימון, חרוב, תות ועוד, פינות ישיבה, פעמוני רוח, כסאות נדנדה וערסלים, ובקיץ גם בריכת טבילה יפה, שבנויה מבזלת וחלוקי נחל ומוקפת בצמחייה ירוקה. בלב הבוסתן יש גם סאונה יבשה במבנה דמוי חבית ובריכת זרמים גדולה ומוצלת. ארוחת הבוקר המצוינת כוללת לחם שאור אפוי במקום, גבינות בוטיק, סלמון בעישון ביתי, גרנולה ביתית, ריבות נפלאות שקובי המארח מכין ופנקייקס מחיטה מלאה. הסוויטות מיועדות לזוגות בלבד, אך מקבלים גם תינוקות קטנים. בחופשת הקיץ ובחגי ישראל מארחים גם משפחות.

מחיר: 1100-800 שקלים ללילה לזוג באמצ"ש, 1,300-1000 ש"ח ללילה לזוג בסופ"ש (מינימום שני לילות). המחירים כוללים ארוחת בוקר.
כתובת: רחוב החלוצים, ראש פינה
טלפון: 04-6930970
אתר אינטרנט


בריכת הטבילה של פינה בלב

אחוזת המאירי
אחוזת המאירי התברכה במיקום נהדר, במקום הגבוה ביותר בראש פינה העתיקה, בצמוד לאתר השחזור, עם נוף עוצר נשימה להרי הגליל והגולן, החרמון ועמק החולה. במקום יש 9 יחידות אירוח וסוויטות מרווחות ששוכנות בבית אבן בן 120 שנה, עם קשתות אבן, חלונות ויטראז' ותקרה מקומרת. כל היחידות והסוויטות שונות זו מזו, חלקו מעוצבות בסגנון מרוקאי, אחרות בסגנון המזרח הרחוק, אבל כולן מרווחות מאוד ומאובזרות בג'קוזי גדול, ריהוט עץ, מצעי סאטן ושטיחים אפגניים. בקתת התאנה שוכנת במבנה נפרד ומציעה יותר בידוד ופרטיות. לכל הצימרים יש חצר משותפת עם שני מפלסים, ובה בוסתן גדול עם עצי נוי ופרי, צמחי תבלין, בריכת נוי שדגי זהב משייטים בתוכה, מפל מים וג'קוזי ספא ענק מול הנוף.

מחיר: 950-800 שקלים ללילה לזוג באמצ"ש, בהתאם לסוג החדר, 1200-900 שקלים ללילה לזוג בסופ"ש (מינימום שני לילות). המחירים כוללים ארוחת בוקר.
כתובת: החלוצים 1, ראש פינה
טלפון: 050-7503306
אתר אינטרנט


חדר באחוזת המאירי. קשתות אבן, חלונות ויטראז' ותקרה מקומרת

בית הסיסאם
כשתיכנסו לבית האבן העתיק שבלב ראש פינה הוותיקה, יש סיכוי טוב שתרצו להישאר לגור בו. הבית חמים ונעים, מתאים לשהייה משפחתית, ויש בו כל מה שצריך: סלון וחדר שינה, אח עצים, מזגן, ג'קוזי זוגי, מטבחון מאובזר ופינת אוכל, טלוויזיית אל.סי.די ואינטרנט אלחוטי. יש גם יין, נרות, פירות וקטורת, ואפילו על ספרים ומשחקים לילדים חשבו כאן. הכל נקי ומתוחזק היטב. גולת הכותרת היא החצר המקסימה והמוצלת שמקיפה את הבית, ובה בוסתן של עצי פרי ונוי, עם עצי סיסאם, הדר, תאנה, זית, תות, וגם גפן משתרגת. בבוסתן יש ערסלים ופינת ישיבה בהם ניתן לתפוס שלווה. הבית מרוחק דקות הליכה ספורות מאתר השחזור של ראש פינה.

מחיר: 600 שקלים ללילה לזוג באמצ"ש, 700-650 שקלים ללילה לזוג בסופ"ש, מיטה נוספת – 100 שקלים.
כתובת: החלוצים 18, ראש פינה
טלפון: 04-6936973, 050-5900240


בית הסיסאם. חמים ונעים

צימרים 1885 סוויטות אירוח
שלוש הסוויטות של גיל ומעיין שוכנות בבית אבן היסטורי שנבנה ב-1885 על ידי הברון רוטשילד עבור רופא המושבה. הבית עבר שיפוץ ושימור ששמר על אופיו המקורי, וב-2006 נפתחו בקומה העליונה של הבית שלוש סוויטות אירוח יפהפיות שלכל אחת מהן אופי ועיצוב ייחודי משלה. בסוויטת הקשתות יש קשתות אבן וחלונות עץ, לסוויטת הרוח הגלילית צמודה גינה קטנה ומטופחת, ובסוויטת נוף הרים יש חלונות אבן ועץ שפונים לנוף ומרפסת גדולה שמרוצפת באריחי טרה קוטה, וממנה נשקף נוף נפלא של החרמון, עמק החולה, ראש פינה העתיקה וואדי ראש פינה. הסוויטות מפנקות וניכרת בהן תשומת לב רבה לכל הפרטים, הגדולים והקטנים כאחד – מג'קוזי זוגי בחלל החדר, מסך פלסמה ומכונת אספרסו, ועד למזרנים נוחים במיוחד, מצעי כותנה נעימים, חלוקים רכים וסבונים טבעיים. בצד הקולינרי מחכה לאורחים מטבח מלא בהפתעות: יין, שוקולד, פירות, עוגיות, פיצוחים, קרקרים, גבינה וגם ומיני בר שמלא במשקאות קלים וחריפים, כמו וויסקי ואייריש קרים, ללא תוספת תשלום.

מחיר: 900-800 שקלים לזוג ללילה באמצ"ש, 1,200-1,000 שקלים לזוג ללילה בסופ"ש. המחיר כולל ארוחת בוקר.
כתובת: החלוצים 5, ראש פינה
טלפון: 052-4204090, 052-5400090
אתר אינטרנט


סוויטות 1885. קשתות אבן ואריחי טרקוטה | צילום: אן וסרמן

ראש פינת נוי
בראש פינה יש הרבה בתי אבן ברוח המקום, אבל גם חובבי בקתות העץ יבואו על סיפוקם בראש פינה. במתחם ראש פינת נוי בהרחבה ג' יש שלושה צימרים, ובהם שתי בקתות עץ רומנטיות שמיועדות לזוגות בלבד. הבקתות מלאות בפינוקים כמו ג'קוזי עגול וגדול שלצידו קצף אמבט ומלחי אמבט, חלוקי רחצה, מיטת אפיריון, קמין, מערכת קולנוע ביתית עם מבחר גדול של סרטי די.וי.די ומרפסת מקורה שצופה לנוף. יש גם סוויטה אחת שנמצאת מתחת לבית המארחים. הסוויטה המרווחות דומה באבזורה לבקתות העץ, אך יש בה מרפסת גדולה עם רצפת דק בכניסה, ופינת הרחצה שלה נמצאת בחדר נפרד, שבו יש מקלחון זוגי עם ראש גשם ענק וג'קוזי מלבני גדול. האורחים נהנים מחצר גדולה ומטופחת ובה מדשאה רחבה, ערסלים ופינות ישיבה.

מחיר: 600-500 שקלים לזוג ללילה באמצ"ש, 800 שקלים לזוג ללילה בסופ"ש (מינימום שני לילות).
כתובת: התורמוס 30, הרחבה ג', ראש פינה
טלפון: 04-6934613, 050-7459145
אתר אינטרנט


ראש פינת נוי. בקתות מלאות בפינוקים

אחוזה בראש
שלוש יחידות האירוח של אחוזה בראש אמנם לא שוכנות בראש פינה העתיקה אלא בשכונת הוילות הרחבה ד', אבל הבריכה היפה והנוף הנפלא שנשקף ממנה מהווים פיצוי הולם והופכים את המקום לאידיאלי לחופשה זוגית או משפחתית. סביב הבריכה הצלולה יש שמשיות, ערסלים ופינות ישיבה, וממתחם הבריכה ניתן להשקיף על נוף נפלא של הכנרת והרי גולן. יחידות האירוח נעימות ומרווחות וכוללות ריהוט עץ כבד, מיטות רחבות, טלוויזיה גדולה עם מסך שטוח, ג'קוזי זוגי, מטבח מאובזר, ופינוקים קטנים כמו יין, שוקולד, עוגיות, נרות וחלוקי רחצה.

מחיר: 800 שקלים ללילה לזוג באמצ"ש, כולל ארוחת בוקר; 900 שקלים ללילה לזוג בסופ"ש, כולל ארוחת בוקר. מחיר לילד – 180 שקלים ללילה כולל ארוחת בוקר.
כתובת: הרחבה ד', פינת הרחובות הורד והכלנית, ראש פינה
טלפון: 04-6930306, 050-8434388, 050-4801193
אתר אינטרנט


אחוזה בראש. בריכה מול הנוף | צילום: סשה אלכוב

שוורצימר
לתמי ועדי שוורץ, שהם דור חמישי ושישי למייסדי המושבה, יש שני בתי אבן פשוטים ויפים שמציעים אירוח בטעם של פעם. הבתים ממוקמים בהרחבה ג' ונשקף מהם נוף יפה של הגולן והחרמון. בצימרים יש ג'קוזי זוגי, טלוויזיה עם מסך אל.סי.די, די.וי.די, מטבח מאובזר, קמין ואינטרנט אלחוטי. האורחים נהנים מסלסלת פירות ומטעי המשפחה ושמן זית מתוצרת בית. האירוח במקום מתאים במיוחד למשפחות שמתעניינות בתיירות חקלאית, ובתיאום מראש עדי ישמח לקחת אתכם לסיור בטרקטור רתום לעגלה במטעים של המשפחה, בהם גדלים משמשים, נקטרינות, אפרסקים, שזיפים, אגסים ותפוחים. מהמקום גם אפשר לצאת לסיורי ג'יפים ולטיולים ברכבי תומקאר. הצימרים נגישים באופן מלא למוגבלים בתנועה.

מחיר: 700-650 שקלים לזוג ללילה באמצ"ש, 950-850 שקלים לזוג ללילה בסופ"ש. המחיר כולל ארוחת בוקר.
כתובת: הרחבה ג' 16, ראש פינה
טלפון: 04-6938556, 057-7590473, 052-5938556
אתר אינטרנט


אחוזת יסמין. נופש מפנק ליד הבריכה

אחוזת יסמין
אחוזת יסמין עם וילה יפה מאבן ששוכנת בשכונת מעלה כנען, על צלע ההר, ומתאימה במיוחד לנופש מפנק של כמה משפחות או קבוצת חברים שרוצים לבלות יחד (אך אידיאלית גם לזוגות שמעוניינים בחופשה רומנטית). בווילה יש כל מה שצריך כשיוצאים לחופשה בהרכב מורחב: לובי מרכזי ובו חלונות גדולים שפתוחים לנוף הכנרת, פינת ישיבה, אח, משחקי חשיבה ושולחן ומגזינים; מטבח מאובזר; טרקלין אוכל עם שולחן אבירים גדול; ולובי נוסף עם פינת ישיבה וספריה. בחצר יש בריכת שחייה רחבת ידיים שסביבה מיטות שיזוף, ג'קוזי ספא גדול וסאונה יבשה. הסוויטות מרווחות ומוארות, עם רצפת פרקט וגופי תאורה מעוצבים, ופינוקים כמו ג'קוזי גדול, מכונת אספרסו, טלוויזיה גדולה עם מסך שטוח, די.וי.די עם ספריית סרטים, מצעי כותנה מצרית ומיני בר ללא תוספת תשלום. בחלק מהסוויטות יש מרפסת עם ג'קוזי ובחלקן יש יציאה לחצר פרטית יפה. ניתן ליהנות מטיפולים ועיסויים במקום.

כתובת: הורד 39, מעלה כנען, ראש פינה
טלפון: 04-6396663, 054-6149887
אתר אינטרנט

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מגליל עליון ועמק החולה

צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות
צפת לקראת פסטיבל הכלייזמרים: יופי של סודות

הסמטאות של צפת מתמלאות בימים אלה בנגנים חדשים וותיקים, נגנים אשר גומעים קילומטרים רבים בסמטאות העיר ועושים שמח. אולם פסטיבל הכלייזמרים, לדברי המדריך, "הוא לא רק קשור לנגינה. יש בו מסר של פשטות. כולנו מוזמנים להגיע, לפשוט מעלינו ...

מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה
מהמולת "מחניודה" לאירוח אינטימי בראש פינה

סמטה מוצלת מובילה אל הבית המוקף בבוסתן המשתלב בגינת ירק ועשבי תיבול שהשף קוטף ומלקט מהם היישר למטבח. נוף פנורמי גלילי והחרמון באופק. בבית שני חדרי אוכל מרווחים. החללים והקירות משמשים רקע לאוסף חפצי אמנות וטעם משובח. השף ...

מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין
מבוא לנדודים 48: מערות ברכס פקיעין

"בעיצומו של קיץ, בחום יולי אוגוסט עליתי מהגליל התחתון אל הגליל העליון. הובלתי את הקרוואן בכביש הצר המטפס דרך הכפר ראמה, חלפתי על פני בית ג'אן וחרשים, ונכנסתי אל פקיעין". רונן רז חונה בגליל העליון, מכיר שכנים יהודים ...