תפריט עמוד

תאילנד עם ילדים: בים, באוויר וביבשה

תאילנד היא יעד נפלא לטיול עם ילדים. הנה שלוש הצעות לפעילויות ייחודיות ומרתקות – על היבשה, באוויר ובמים, שישמחו כל ילד.

בים: הקופים שלמדו לשחות

אחד האזורים האקזוטיים ביותר בתאילנד הוא מחוז סמוט סונגקראן (Samut Sngkhram) מחוז עשיר במים ויערות, הנמצא ממש על קו החוף של תאילנד (כשעה נסיעה מבנגקוק). בתוך היערות המנגרובים שנושקים למים ניתן לפגוש לעיתים את קופי מקאק, שלמדו לשחות בים מאי לאי בחיפוש אחר מזון. אם אתם נמצאים באזור עם ילדים למה שלא תראו להם את בעלי החיים חופשיים בטבע, לא בתוך כלובים או בתנאי ספארי מגבילים? ניתן להגיע למקום בשייט מאחד מכפרי הדייגים שבאזור וליהנות מביקור במושבת הקופים (מותר גם להאכיל אותם), ולנצל את המסע לארוחת צהריים בנופים הקסומים של האזור.


קוף במים. הקופים מחוז סמוט סונגקראן למדו לשחות מאי לאי | צילום רויטל חורש

באוויר: מעוף הגיבון
אין כמו מעט אדרנלין כדי להפיח בחופשה בתאילנד את רוח החופש והמרחבים. אחרי שראיתם קופים שלמדו לשחות, הגיע הזמן שאתם תלמדו לעופף: ב"מעוף הגיבון" (Flight of the Gibbon) תוכלו לרחף ולרקד באוויר במסלול אומגה הנמתח בגובה של עשרות מטרים על פני כעשרים תחנות שונות. האתר נמצא כארבעים דקות נסיעה מהעיר פאטיה (כשעה וחצי מבנקוק), ומזמין את המבקרים להתרשם מהנוף האקזוטי באזור ולערוך היכרות עם יערות הגשם מזווית חדשה ומרגשת, וללא פגיעה בחי ובצומח. שימו לב, הכניסה מותרת לילדים מגיל 8 או מגובה 1.20 מ'. ניתן להזמין שירות הסעות ישירות מבית המלון.


אמא, אני עפה! אומגה במעוף הגיבון | הצילום באדיבות Flight of the Gibbon

ביבשה: אמץ פיל
בחוות הפילים פטרה (Patara Elephant Farm) הסמוכה לצ'יאנג מאי בצפון תאילנד תוכלו "לאמץ" פיל אישי למהלך היום, וביחד תוכלו לצאת לטיול ביער, להתרשם מהנוף ולעשות מקלחת לחבר החדש בנהר (מומלץ להביא בגדים להחלפה). כדי לשמור על תנאי המחייה של הפילים הענקיים שמסתובבים בחווה, הכניסה מותרת רק לקבוצה קטנה של מבקרים בכל יום, ומומלץ להזמין מקומות מראש.

רחצה משותפת עם פיל מחוות פטרה | הצילום באדיבות Patara Elephant Farm

הכתבה באדיבות Otherways

שוק בעלי החיים בבנגקוק

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.