תפריט עמוד

נוף תבור – בין שדות להר

בלב עמק יזרעאל, חבל ארץ כפרי ופסטורלי כשעה וחצי נסיעה מהמרכז, ממוקם מלון נוף תבור. 120 חדרי אירוח זוגיים וחדרי משפחה ממוזגים ומאובזרים משקיפים לנוף העמק ולהר תבור. רשת אינטרנט אלחוטית מהירה מאפשרת מפגשים עסקיים בלובי בר רגוע ומושקע או בגינת הפטיו השלווה בחצר האחורית. המלון שקט ואינטימי, שירות אישי וזמין, מתאים לאירועים עסקיים ולחברות.
לשרות האורחים מסעדת המלון מזרע גריל (לא כשרה) המציעה מגוון בשרים במנות גדולות במיוחד, בריכת שחייה חיצונית (בעונה), פינת חי, מתקני ספורט ושעשועים במרחק הליכה מהמלון בקיבוץ מזרע הסמוך. המחירים נוחים.

בסביבת המלון תיירות כפרית מפותחת, אטרקציות ואתרים היסטורים, ואזורים של תעשיית היי טק מתקדמת. במרחק נסיעה קצר מומלץ להגיע אל חניית גן לאומי הר תבור, ומשם להמשיך ברגל במעלה ההר אל מסלול יפהפה שעובר בחורש ים תיכוני של עצי אלון ואלה ונמשך כשעה וחצי (כשני קילומטרים) עד לפסגה, משם נשקף נוף מרהיב של עמק יזרעאל והגליל התחתון.

בריכת השחייה במלון נוף תבור


שתי כנסיות מקבלות את פנינו במתחם הפסגה. האחת יוונית אורתודוקסית, אליה לא ניתן להיכנס, והשנייה קתולית, מבין החשובות והמרהיבות בארץ. את הכנסייה תכנן ב-1924 ברנרדו ברלוצ'י, האדריכל האיטלקי שתכנן את כנסיית הר האושר בירושלים. בעונת הסתיו הדרך מהנה ומגוונת בצבעי שלכת, בחורף תיהנו מפריחה מרהיבה של נוריות, כלניות, רקפות, דבורניות ועוד. המסלול מתאים לכל המשפחה.

למרגלות ההר אפשר לבקר בכפר תבור ולטייל בין בתי האבן ובאתרים העתיקים של הכפר מראשית המאה – בית הכנסת, בית הספר, רחוב המייסדים ועוד. מומלץ לבקר גם במוזיאון חצרות האיכרים המשחזר את התקופה באופן ממשי ואותנטי. גם מוזיאון המרציפן הוא חוויה מומלצת לילדים, כמו גם הסיור ביקב תבור שמייצר 70,000 בקבוקים בשנה.

מלון נוף תבור, טלפון: 04-6408000, אתר אינטרנט


צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהגליל התחתון

מבוא לנדודים 47: ערבים רוקדים
מבוא לנדודים 47: ערבים רוקדים

צעדים ספורים מובילים מבית הקרוואן שלי בחצרה של עדינה אל המצפור של הר כמון, הגבוה בהרי הגליל התחתון. במבט דרומה אני צופה אל בקעת סכנין. נוף ירוק של חורש ים תיכוני עוטף את הבקעה ואת הגבעות התמירות שבה. ...

מבוא לנדודים 46: גליל תחתון – חלק ראשון
מבוא לנדודים 46: גליל תחתון – חלק ראשון

בשלהי האביב הגיע רונן רז עם הג'יפ והקרוואן אל היישוב כמון השוכן על הפסגה הגבוהה ביותר של רכסי הגליל התחתון. "הגעתי עם כוונה להכיר את הגליל התחתון על הרכסים והבקעות שביניהם", הוא מספר. בדרך בין הנופים והכפרים חיפש ...

נצרת וציפורי – טיול גלילי רב קסם
נצרת וציפורי – טיול גלילי רב קסם

נצרת מספקת למטיילים בה אינספור חוויות, מפגשים מרתקים, טעמים נהדרים ומקומות לינה ייחודיים. ואחרי הטיול העירוני, אפשר לקפוץ למושב ציפורי הסמוך, ולהירגע עם יין מיקב בוטיק, שמני זית איכותיים מבית בד אורגני או טיול סוסים על גבעות ירוקות. ...