תפריט עמוד

חופשה משפחתית מושלמת בכפרי נופש בהולנד

חופשה בכפר נופש מרשת לנדל משלבת נוחות ופרטיות עם פעילויות ואטרקציות לכל בני המשפחה, והכל במחיר נוח. יש גם כמה כפרים הסמוכים לאמסטרדם, בהם אפשר ליהנות מהטבע ההולנדי לצד חוויות עירוניות

כשמתכננים חופשה משפחתית באיזור אמסטרדם צצות כמה התלבטויות הקשורות למבנה הטיול ומקום הלינה: איך לשלב בין הכיף שאמסטרדם מציעה יחד עם הרוגע והירוק של הולנד? וגם איפה נמצא מקום שיתאים לילדים הגדולים ולאחיהם הצעירים, ואיפה ההורים בכל העניין? את התשובה ניתן למצוא בכפרי הנופש מרשת לנדל Green Parks Landal – בכל רחבי הולנד ובמדינות נוספות באירופה.

ההתלבטות היא אם לבחור במלון באחת בערים המרכזיות או בכפר נופש. היתרון הגדול של כפרי הנופש של לנדל הוא בתחושת החופש, המרחב והפרטיות של בית נופש צמוד קרקע עם שניים או יותר חדרי שינה, סלון, גינה ומטבח מצויד היטב כך שאפשר לקנות מוצרים או להביא מהארץ את המוצרים המוכרים והאהובים על ילדיכם ולהכין ארוחות משפחתיות. גם למי שירצה לנפוש מעבודת המטבח, כפרי הנופש מציעים פתרונות – יש בהם מסעדה, בר ובתי קפה.

בשטח כפר הנופש תמצאו גם אטרקציות כמו בריכה, באולינג, מסעדות, בית קפה ועוד – והכל בסביבה ירוקה שמאפשרת לילדים לרוץ בחופשיות. הכפרים של לנדל פזורים ברחבי הולנד, ולפחות חמישה מהם נמצאים בקרבה של פחות משעת נסיעה מאמסטרדם. הכפרים אידיאליים לטיולי כוכב, כך שניתן להספיק לבקר בפארקי שעשועים, באטרקציות ובכפרים הידועים. אפשר לשוט על התעלות באמסטרדם, להתפעל מפארק האגדות אפטלינג, לבקר בתחנות רוח, בדולפינריום ובמדורודם, לטייל בנמל של רוטרדם ובחיטהורן, המכונה ונציה של הצפון ועוד ועוד.

מומלץ מאוד להשאיר לפחות יום אחד של מנוחה בכפר עצמו, לשכור אופניים ולגלות את האיזור הירוק, הכפרים האותנטיים ושמורות הטבע היפהפיות וליהנות מפנקייק במסעדה מקומית.

לחופשה משפחתית מדהימה בכפרי הנופש – לחצו כאן>>

חשוב לא פחות הוא המחיר, המשחק אף הוא תפקיד חשוב בשיקולי החופשה המשפחתית. עלויות השהות בכפר נופש אטרקטיביות וזולות בהרבה מהאלטרנטיבה של לינה בבית המלון.

יתרון בולט נוסף של כפרי הנופש של Landal הן יחידות הנופש העצמאיות והמרווחות. בחלק מכפרי הנופש ניתן לארח עד 12 נפשות ועדיין לא יהיה צפוף. כך שאם המשפחה המורחבת תרצה להיות יחד, לא תצטרכו להתרוצץ בין יחידות הנופש השונות – כולם יהיו ביחידת נופש אחת, ובכל זאת אפשר לשמור על פרטיות בחדרים הרבים.


כפרי הנופש של לנדל אידיאליים לטיולי כוכב, אבל אל תשכחו להשאיר יום או יותר כדי ליהנות משלל האטרקציות והטבע היפה בכפר עצמו

כפרי הנופש של לנדל מציעים פעילויות גם לילדים הבוגרים יותר – בריכות שחיה, כמובן, אבל לא רק. אפשר, למשל, לדוג באפיקי הנחלים, לעסוק בפעילות מים בכפרים שיש לידם אגמים, בפעילויות ספורטיביות ועוד. ההורים והילדים הצעירים יכולים לנוח בצהרים, בזמן שהילדים הבוגרים יותר נהנים משפע של פעילויות מבלי שההורים יחששו מהמולת העיר, שכן אנו נמצאים בכפר נופש המשתרע בשטחים ירוקים ובו אין תנועה של מכוניות. כדאי, כמובן, לקבוע כבר בתחילת החופשה כללים ברורים באשר לדברים שמותר לילדים לעשות ללא לווי הורים, ולאחר מכן כולם יכולים ליהנות ללא חשש.

רשת כפרי הנופש לנדל, המיוצגת בישראל על ידי נויה הולידייז מקבוצת מגה תיירות, פופולרית מאוד בקרב משפחות ישראליות הודות לשילוב המנצח של המחיר האטרקטיבי עם יחידות הנופש המרווחות. רשת כפרי המשפחות של לנדל כוללת מבחר עצום של פארקים הפרוסים ברחבי הולנד, בלגיה, גרמניה, שוויץ, אוסטריה וצ'כיה. להלן שתי דוגמאות, מתוך רבות, של כפרי נופש של לנדל:

בלב יערות ירוקים
כפר הנופש לנדל ראביט היל Landal Rabbit Hill, שאהוב במיוחד על הקהל הישראלי, נמצא בלב היערות הירוקים של שמורת הטבע הגדולה של הולנד – דה ולווה (de Veluwe) ממש במרכז המדינה. הכפר נמצא בלב יערות ירוקים שבהם מתרוצצים סנאים, ארנבים ואפילו צבאים. הכפר ידוע ברמתו הגבוהה ובשירותים אותם הוא מציע לאורחים.


כפר הנופש Landal Rabbit Hill

בכפר תמצאו 280 וילות עם חניה צמודה. לרשות האורחים עומדים קפה-ביסטרו, בר חטיפים ו”טייק אווי”, פאב, מינימרקט הפתוח שבעה ימים בשבוע, בריכת שחייה מקורה עם מגוון אטרקציות מים, בריכת תינוקות, מיטות שיזוף, סאונה, חמאם תורכי, אולם כדורת, מגרש טניס, מועדון הפעלות לילדים והשכרת משחקים. כמו כן ניתן ליהנות מבריכת שחייה חיצונית עם בריכת תינוקות, מיני גולף, טניס שולחן, מגרש ספורט, מסלול קורקינט לילדים, מגרש משחקים, אינטרנט אלחוטי בקבלה, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, חדר כביסה ופינת חי (עם ארנבונים, כמובן).

אזור ה-Veluwe בו נמצא הפארק עשיר בחיי התרבות שבו. אל תפספסו את Paleis Het Loo או את האוסף הרחב במוזיאון המפורסם Kroller Moller . ואם זה לא מספיק, ניתן לבקר ב-Apenheul בגן החיות Burgers או בדולפינריום. מיקומו של הכפר הופך את ההגעה לאתרי החובה של אמסטרדם לעניין פשוט וקל. כך תוכלו לשלב ביקור בבית אנה פרנק ובשוק הפרחים, לצאת לשיט בתעלות העיר ועוד.


בריכה בלנדל רביט היל. בכפר יש גם מגרשי ספורט, מיני גולף, פינת חי ועוד

בין טבע לאטרקציות
לנדל קליין רווינקל Landal Klein Ruwinkel שוכן בעמק ה-Gelderse, בין גבעות אוטרכט (Utrecht Hill Ridge) לשמורת הטבע Veluwe. הפארק הנעים משמש בסיס מצוין לטיולים בסביבה, בין טירות, חוות, כפרים, מוזיאונים ועוד.

כפר הנופש הזה, המשתרע על שטח של כ-100 דונם, מצטיין באווירה של שלווה ורוגע יוצאי דופן. בתי האירוח גדולים, חדשים ומפוארים, וביניהם יש מרחב הנותן תחושת של פרטיות. טיול בשבילי הפארק הסלולים נותן טעימה של החיים בהולנד.


בית בכפר הנופש לנדל קליין רווינקל. אווירה של שלווה ורוגע

בפארק יש בית פנקייק הולנדי אותנטי בנוי מעץ, מסעדה גדולה לארוחת הערב, מזנון לאוכל מהיר וגלידריה. לילדים יש שפע של פעילויות, כמו קארטינג, מיני גולף, בריכה ופינת יצירה, והמבוגרים ייהנו ממגרשי הספורט ומהבר. יש הרבה אטרקציות בסביבה, לצעירים ולמבוגרים: הדולפינריום, גן החיות Burger, גן החיות Apenheul ופארק השעשועים עמוס רכבות ההרים Walibi World. כל אלה יעבירו את חופשתכם בנועם ויבטיחו שלא תשתעממו לרגע.

החבילות להולנד כוללות: טיסות שכר, שהייה בת שבוע בכפר הנופש, השכרת רכב ללא הגבלת ק"מ, מע"מ מקומי, ביטוח נזק וגניבה, ביטוח החזר השתתפות עצמית ונהג נוסף.

לחופשה משפחתית מדהימה בכפרי הנופש – לחצו כאן>>

____

הכתבה באדיבות נויה הולידייז


מטעמים הולנדיים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהולנד

הולנד לנוסע העסקי
הולנד לנוסע העסקי

לעבוד עם הולנדים? לכאורה זה דבר פשוט ומתאים מאוד לישראלי, זאת מדינה מערבית שבינה לבנינו יש פער ההתנהגותי קטן יחסי. נכון, הוא קטן ביחס לתרבויות אחרות, אבל עדיין יש פערים והבדלים, וניתן ליפול למלכודות ולקלקל את הפעילות המשותפת. ...

סיור קולינארי באמסטרדם
סיור קולינארי באמסטרדם

הסיור הקולינארי באמסטרדם הוא טיול לאורך תולדותיה. הוא מתחיל בראשיתה של ההתיישבות באזור זה, אחד האזורים העניים ביותר באירופה עד סוף ימי הביניים. ממשיך אל תקופת הפאר והתהילה של האימפריה המסחרית ההולנדית שהיא גם תקופת פריחת הנצרות הקלוויניסטית ...

ביקור באיינדהובן: הרבה יותר מכדורגל
ביקור באיינדהובן: הרבה יותר מכדורגל

איינדהובן שבדרום הולנד מהווה בסיס מצוין לטיולים באזור, אבל לפני שיוצאים לטיול, כדאי לבלות כמה ימים בעיר עצמה. איינדהובן, הנחשבת לבירת העיצוב של הולנד, מציעה מוזיאונים מצוינים, אוכל טוב, פארקים ירוקים וכמובן כדורגל משובח