תפריט עמוד

טנריף – החופים הכי טובים

חורף. אפשר לפנטז על חופשה בחוף ים שטוף שמש ואפשר לנסוע לטנריף. מזג האוויר הנפלא השורר בטנריף כל השנה מזמין ליהנות מהחופים הנפלאים של האי, בהם חופים טבעיים עם חול שחור שנוצר מהתפרצויות געשיות וחופים מלאכותיים ועטורי דקלים עם חול רך וזהוב

Playa de las Teresitas, סנטה קרוז זה טנריף
אחד החופים הפופולריים בטנריף, ממוקם במרחק 7 קילומטרים מסנטה קרוז. החוף עבר מתיחת פנים רצינית ב-1973, אז הורחב עם חול שיובא במיוחד מהסהרה. בנוסף נשתלו בחוף דקלים ועצים נוספים שמקנים לו מראה טרופי. זהו חוף רחב המוגן בשובר גלים, מה שהופך אותו לבטוח עבור ילדים. 1.5 הקילומטרים של החוף משובצים בברים ומסעדות דגים פשוטות שמגישות אוכל נפלא. מי שרוצה לתפוס את הדגים בעצמו מוזמן להצטרף לדייגים שמוציאים טיולי דיג בסירותיהם תמורת תשלום לא גבוה. גם חובבי הספורט ימצאו כאן את מבוקשם עם מגוון פעילויות כמו אירובי וכדורעף חופים.

Playa de la Arena, סנטיאגו דל טיידה
חוף טבעי ויפהפה עם חול שחור. בנוסף להיותו חוף יפהפה, החוף הוא מהנקיים בספרד, וזוכה שנה אחרי שנה ב"דגל הכחול" של האיחוד האירופי, תואר הניתן לחופים הנקיים, השמורים והמוגנים ביותר בעולם. החוף מתאים במיוחד אם אתם רוצים לתפוס קצת צבע, שכן זו האזור שנהנה מהכי הרבה שמש בטנריף. החוף מאוד מסודר ויש בו מלתחות ומקלחות, גנים, וכן אפשרות להשכיר שמשיות, מיטות שיזוף וסירות פדלים תמורת תשלום לא יקר. לאורך קו המים יש ברים ומסעדות. El Medano, גרנדילה
באזור גרנדילה נמצאים כמה מהחופים החוליים הטובים ביותר בטנריף. הרוחות השוררות כאן הופכות את El Medano לפופולרי במיוחד בקרב העוסקים בספורט מים ובמיוחד בגלישת רוח. אפשר גם להשכיר כאן גלשן ולהשתתף בשיעורי גלישה. אפשר ליהנות כאן מרצועת החוף הארוכה ביותר בטנריף (2 קילומטרים) וכן ממלתחות, מקלחות מסעדות וברים. למרות זאת מדובר בחוף שקט ונעים. חלק מהחוף הוא חוף נודיסטים.

Costa Martinez, פוארטו זה לה קרוז
אחת מהאטרקציות המובילות בטנריף. מדובר בקומפלקס יפהפה שכולל חוף ים, אגם מלאכותי עם מי ים, ארבע בריכות למבוגרים ושלוש בריכות לילדים, צמחייה מקומית ופסלים. בנוסף יש במקום מסעדות, ברים ואפילו מועדון לילה השוכן מתחת לפני הים. העציוב המרשים הוא פרי עבודתו של האמן סיזר מנריק מהאי השכן לנזרוטה.

Playa Los CRISTIANOS
אחד החופים הפופולריים בטנריף הוא Playa Los CRISTIANOS. האזור, שהיה בעבר כפר דייגים שליו, הוא היום כפר נופש הומה, עם רצועת חוף רחבה שכוללת כמה חופים מלאכותיים. אורכו של אחד היפים בהם, בו חול לבן ורך, הוא 400 מטר, ורוחבו 100 מטר, מה שהופך אותו לבטוח עבור המשתזפים ובעיקר עבור ילדים.

Playa de las Americas
רצועת חוף הפופולרית באי, עם הרבה חופים קטנים ומקסימים המוגנים בשוברי גלים. החופים נקיים והמים צלולים ולכן וכה המקום לתואר "הדגל הכחול". זה לא המקום להתבודד בו, אבל זה בהחלט המקום להתנסות בו בסוגים שונים של ספורט מים, בהם סקי מים, אופנוע ים, מצנח ים, צלילה וגלישה.

Playa de Los Gigantes
חוף קטן, טבעי ויפה עם חול וולקני שחור, השוכן בחוף המערבי של טנריף לרגלי צוקים ענקיים. בסמוך לחוף יש מרינת יאכטות עמוסה. החוף שקט ולא צפוף ומתאים במיוחד למשפחות.

 

קטלוניה: מסע תרבותי

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.