תפריט עמוד

פורטוגל – עשרת המומלצים

את הביקור בפורטוגל מומלץ להתחיל בעיר הבירה ליסבון ואחר כך מומלץ לבקר בעיירות הקטנות, ולא לשכוח לקנח בסיור באחד מיקבי הפורט המקומיים. רשימת עשרת האתרים המומלצים בפורטוגל

אתרי החובה
1. רובע בלם בליסבון
כאן שוכנים האתרים החשובים בעיר: מנזר ז'רונימוש, אנדרטת המגלים, מוזיאון הכרכרות, מגדל בלם ועוד. את היום מסיימים במאפייה הוותיקה "פשטייש דה בלם" שמתמחה במאפה הקרם האהוב על המקומיים.

2. טיול לאורך נהר דואורו
הנהר נשפך לים ליד פורטו אחרי שזרם בין יקבים שמייצרים יין פורט ומזמינים מטיילים לסיור וטעימות.

3. אתרי סינטרה
ליד ליסבון נמצאת סינטרה, חביבתם של מלכים, אצילים וידועי שם אחרים שהקיפו אותה בארמונות, טירות ויערות והפכו אותה לפנינה. אם אין זמן וצריך לבחור – אל תחמיצו את ארמון פנה.

4. אובידוש
עיירה מקסימה של סמטאות ציוריות, חומות עתיקות, בתים לבנים ושיחי בוגנוויליה סגולים. מאז המאה ה-13 נהגו מלכי פורטוגל להעניק אותה כמתנת נישואין למלכתם.

5. כביש החוף לדרום
מליסבון יוצא דרומה כביש שעובר בחוף המערבי, לאורך האוקיינוס המתנפץ על מצוקים וולקניים, מעל סלעים הבוקעים מהמים, בין מפרצים אינספור וכפרים קטנטנים.

המיוחדים
1. מדיירה
האי השייך לפורטוגל מציע גיחה מהיבשת אל טבע ירוק, טיולים הרריים, שפע כפרים וגאווה מקומית.

2. כדורגל
הכדורגל היפה של פורטוגל הביא אותה לגמר יורו 2004, ולא במקרה. שווה להצטרף לחוויית המשחק הסוחפת של אחת הקבוצות הגדולות – בנפיקה, ספורטינג ופורטו.

3. יער בוסאקו
היער ננטע במאה ה-16 על ידי נזירים כרמליתים ונחשב היפה בפורטוגל. השלווה במקום מזמינה לצאת מהרכב ולשוטט ברגל בין 700 מיני העצים שלו ובמנזר שהפך לארמון ואחר כך לפוסאדה.

4. ללון בפוסאדה בבלמונטה
רשת הפוסאדות מציעה לינה במבנים עתיקים ויפהפיים שהוסבו לבתי מלון יוקרתיים ומפנקים. מפוסאדה דה בלמונטה המקסימה קל גם להגיע לביקור באתרים היהודיים של הכפר.

5. ארוחת שבלולים ובירה בזמבוז'יירה
את המטעם האופייני אפשר לנסות בכל מקום בפורטוגל, אבל מומלץ להתיישב לארוחת שבלולים וכוס בירה בכפר הקטן זמבוז'יירה דו מאר, ואם כבר – אז בשקיעה.

הרצאת וידאו: פורטוגל

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.