תפריט עמוד

המצפה התת-ימי

טעם החופש הוא גם בילויים. המגוון עצום ובל פעם נחשוף כאן עוד סודות שמסגירים מקומות בילוי מצוינים בדרום. והפעם: המצפה התת ימי באילת

מבחינות רבות זהו הפיתרון האידיאלי עבור הרוצים להישאר יבשים. במצפה אפשר ליהנות משני העולמות – לראות מה קורה מתחת למים ולשמור על יובש מוחלט, מבלי שטיפת מים אחת תיגע בנו. המצפה נמצא שבעה קילומטרים דרומית לאילת ואפשר להגיע אליו במכונית פרטית או באוטובוס (קו 15). העונג הגדול ביותר כאן הוא פשוט להתייצב מול אחד החלונות הגדולים ומבלי כל התלאות של מסיכה, או בקבוקי אוויר דחוס ליהנות ממראה מרהיב של קרקעית הים, שונית האלמוגים, הדגים ובעלי החיים האחרים שחיים כאן. יש משהו בחוויה שמזכיר ספרי מדע בדיוני. המחשבה על לחץ המים האדיר בעומק שישה מטרים ועל חלונות הזכוכית שעוביים שמונה סנטימטרים אמנם מנקרת בראש המבקר מדי פעם, אבל החוויה מסעירה ומרתקת מספיק כדי להחזיק אל מול חלונות התצפית גם את החששנים הגדולים ביותר. אטרקציות נוספות הן בריכת הכרישים ובריכת צבי הים וחתולי הים. בשתיהן יש אפשרות להתבונן במשך זמן ממושך ובשלווה גדולה בבעלי חיים מרתקים, שמפגש עימם נדיר למדי.

הנמרצים ביותר יכולים לטפס לאחר מכן אל ראש מגדל התצפית ולהתבונן בנוף המפרץ המקיף את המצפה. במוזיאון הימי ניצבים 38 אקווריומים ובהם יותר מ-500 מיני דגים, אלמוגים ובעלי חיים אחרים שבית גידולם הוא הים האדום.

ילדים וגם מבוגרים ייהנו מהאושנריום – סימולטור המדמה צלילה באתרים המרהיבים ביותר בעולם. אטרקציה נוספת שמציע המקום היא שיט ב"קורל 2000", ספינה עם חלונות זכוכית הממוקמים כ-1.5 מ' מתחת לפני הים.

מחירים: כניסה – 79 ש"ח למבוגר, 69 ש"ח לילד ולפנסיונר. תוספת לאושנריום: 10 ש"ח. תוספת לשיט בקורל 2000: 35 ש"ח למבוגר ולפנסיונר, 29 ש"ח לילד.
טלפון: 08-6364200.
אתר אינטרנט

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.