תפריט עמוד

דבלין: הפאבים והמועדונים הטובים ביותר

איפה מנגנים מוזיקה מסורתית ואיפה יש ריקודים סוערים, לאן כדאי ללכת אם רעבים והיכן אפשר להתחכך באוהדי כדורגל מקומיים - עשרה פאבים ומועדונים מומלצים בדבלין

1. The Mezz
אחד המועדונים הוותיקים בדבלין ו
המקום הטוב ביותר להתחכך בצעירים מקומיים. מדי ערב מתקיימות פה הופעות חיות של להקות פאנק, רוק, אלטרנטיבי והופעות של זמרים-יוצרים. על הקירות תלויים פוסטרים מקוריים משנות השמונים, רמת הרעש בהחלט לא נמוכה. זהו בילוי נהדר לצעירים ולצעירים ברוחם, לא מתאים למי שמחפש ערב אינטימי ורומנטי. הכניסה בחינם.
כתובת: a23 Eustace Street(ברובע טמפל בר)
אתר אינטרנט

2. The Palace Pub
מקום חביב על אוהבי המוזיקה האירית המסורתית. הפאב הזה פועל כבר יותר מ-160 שנה, ומה שנהדר בו, בדומה לפאבים אחרים שבהם מנגנים מוזיקה אירית, הוא שהקהל מוזמן להצטרף לנגינה בכל כלי (כפות הן להיט גדול).
כתובת: a27 Fleet Street(ברובע טמפל בר)
אתר אינטרנט

3. Gogartys
הפאב נקרא על שם אוליבר ג'ון גוגרטי (1878־1957), משורר, סופר, רופא ואחד האינטלקטואלים המפורסמים של דבלין, שהיה חברם של ג'יימס ג'ויס ושל וויליאם בטלר ייטס. בפאב מנגנים בעיקר מוזיקה אירית מסורתית, ובקומה השנייה יש מסעדה שמגישה אוכל מסורתי. מומלץ מאוד לבקר כשיש משחק כדורגל גדול בעיר ולהצטרף לאוהדים העליזים.
כתובת:  Fleet Street and Anglesea Street
(ברובע טמפל בר)
אתר אינטרנט

פאב גוגרטיס. מוזיקה אירית ואוכל מסורתי | הצילום באדיבות פאב Gogartys

4. The Cobblestone
הקבלסטון שופע אווירה דבלינאית מסורתית מאוד. הופעות מוזיקה אירית בחינם של נגנים מעולים – מכנרים בני שבע ועד נגני חלילית בני תשעים. לפעמים אפילו משפחות שלמות מנגנות יחד. אחרי כוסית הג'יימסון השלישית שלכם, סביר להניח שגם אתם תחושו רגשנות נוסטלגית (לשורשים האירים שאינם שלכם…). דוגמה למופע מוזיקה בקבלסטון תוכלו לראות ולשמוע בסרטון מתחת.
כתובת: 77 North King Street

אתר אינטרנט


5. Hughes
פאב נעים ומסביר פנים, עם אזור ישיבה (לאונג') רחב ידיים בחלקו הקדמי. גם כאן יש סשנים של מוזיקה וריקודים איריים כל לילה, ובלילות שישי – אפילו שני סשנים.
כתובת: a19 Chancery Street

6. The Globeו־Ri Ra
בשעות אחר הצהריים הבר־קפה גלוב הוא מקום חביב, המספק גלישה באינטרנט בחינם, וכן מציע שתייה ואוכל, הופעות מוזיקליות חיות ועוד. החל מהשעה 23:00 יושבי הבר מוזמנים להצטרף (בחינם) לאקשן במועדון רי־רה שנמצא מתחתיו. זהו אחד המועדונים החמים בעיר, וכאן תוכלו להתנועע לצלילי מוזיקת מועדונים לוהטת שמפיקים די.ג'ייז מקומיים ומכל העולם.
כתובת: a11 South Great Georges Street & Dame Court
אתר האינטרנט של הגלוב, אתר האינטרנט של הרי-רה

מבלים בפאב The Mezz, המקום הטוב ביותר להתחכך בו בצעירים מקומיים


7. The George
במעבר חד מהפאבים המסורתיים והמוזיקה האירית, הג'ורג' הוא מועדון הגייז הוותיק ביותר בדבלין. שתי קומות, עם בר בכל קומה, מופעי דראג, ערבי קריוקי ובינגו (שונים בתכלית מאלה המוכרים מהמתנ"ס השכונתי שלכם), מוזיקה חיה והמון בליינים, הומואים וסטרייטים, שלא מפסיקים לרקוד עד אור הבוקר.
כתובת: 89 South Great Georges Street
אתר אינטרנט

8. Gaiety Theatre
אחד התיאטראות הראשונים באירלנד. באמצע השבוע הוא מארח מחזות, מחזות זמר, קונצרטים והופעות פנטומימה, ובסוף השבוע חלקו מתפקד כמועדון. שני ברים עם הופעות חיות (בתחתון מנגנות להקות מוזיקה אירית) ורחבת ריקודים. חובבי הטריוויה ודאי ישמחו לדעת שבתיאטרון הזה התקיימה בשנת 1971 תחרות האירוויזיון, שבה זכתה זמרת ממונקו.
כתובת: South King Street
אתר אינטרנט

חביות בירה מחוץ לפאב. בערב הבירה תזרום פה כמים | צילום: איילת נעמן

9. Doyles Pub
פאב ותיק הפועל מאז 1880. אחת האטרקציות כאן היא מה שמכונה Ruby Sessions – סשנים המתקיימים מדי יום שלישי בערב וכוללים הופעות חיות של מיטב היוצרים והזמרים האירים, ואף מספקים במה ליוצרים ולזמרים בראשית דרכם. בזמן שלא מתקיימות הופעות אפשר לצפות על גבי מסכי טלוויזיה גדולים באירועי ספורט שונים, בהם כדורגל, רוגבי, גולף ומירוצי מכוניות.
כתובת: 9 College Street (מול שער הכניסה של טריניטי קולג')
אתר אינטרנט

10. Fagans Bar
פאב שכונתי נעים הנמצא בבניין ויקטוריאני נאה בשכונת דרומקונדרה שבצפון דבלין. זהו מקום חביב בעל אווירה חמימה ואוכל מצוין, שמחירו סביר. אין כאן מופעי מוזיקה, אבל בהחלט אפשר להעביר פה ערב מוצלח.
כתובת: 146 Lower Drumcondra Road
טלפון: 1-8369491


אחרי ששתיתם וחגגתם, איפה תעבירו את הלילה? המלצות לינה בדבלין:

לינה בדבלין
לינה בדבלין
בדבלין יש מגוון מקומות לינה שיענו על כל צורך ועל כל תקציב: מהוסטלים לתרמילאים, דרך מלונות בוטיק לחופשה רומנטית, ועד למלונות יוקרה. הנה שבעה מקומות לינה מומלצים בעיר

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.