תפריט עמוד

23 שגרירים יגיעו לתערוכת התיירות בתל אביב

עשרות שגרירים ובכירים מרחבי העולם יגיעו לתערוכת התיירות, IMTM שתתקיים ב12-11 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב. זוהי השנה ה-26 לתערוכה, המיועדת לאנשי מקצוע ולגופים העוסקים בתחום התיירות בארץ ובעולם

23 שגרירים ועשרות בכירים מרחבי העולם יגיעו לישראל כדי להשתתף בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM, המתקיימת זו השנה ה-26. בין השגרירים הצפויים להגיע לתערוכה, שתתקיים בתאריכים 12-11 בפברואר 2020: שגריר וייטנאם, שגריר אלבניה, שגריר סרביה, שגריר רואנדה, שגריר בלרוס, שגריר זמביה ורבים אחרים.

IMTM הוא האירוע השנתי של ענף התיירות בישראל והוא מיועד לעוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן גורמי תיירות מחו"ל. בתערוכה משתתפים מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת  תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים ובמסגרתה מגיעים מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

אייל שמואלי, מו"ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM אמר כי "המספר הגבוה של המשתתפים מצביע על הצלחתה וחשיבותה של התערוכה בתור נקודת המפגש המרכזית של ישראל עם העולם בענף התיירות. מדובר על ערך משמעותי וחשוב עבור ישראל, שכן התערוכה מקדמת את התיירות על כל גווניה… כשהמספר הגבוה של נציגויות העולם מדגיש את מדינת ישראל בעולם התיירות ואת חשיבותו של התייר הישראלי".

יריד התיירות נערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת התעופה אל על והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.