תפריט עמוד

מסעות לימודיים: שלום כיתה א'

לימודי Raw food

כל מי שמסתובב בין הסירים ומצהיר שהוא יודע לבשל לא יכול שלא ללמוד דבר או שניים על הטרנד העולמי החדש בתחום המזון – ה-Raw food – יחד עם אופנת איכות הסביבה תפחה ועלתה הפופולריות של ה-Raw food – רואו פוד – דהיינו אוכל "חי" או "טבעי". בבסיס התפיסה עומד הרעיון שחימום אוכל פוגע באנזימים שלו ואוכל מבושל שווה למעשה לאוכל מת שלא תורם דבר ולפעמים אפילו מזיק. הגישה פותחה כבר מתחילת המאה הקודמת, אבל כאמור תופסת תאוצה רבה היום בזכות המודעות לחיים בריאים יותר. יפים ויפות נועצים שיניים מושלמות ב- Raw food המוגש במסעדות יוקרה בניו יורק וכל שף שמכבד את עצמו ידע לפחות במה מדובר. אחד המקומות הקסומים ללמוד על מזון גולמי הוא חוות התבלינים שבגלבוע. חוות התבלינים היא מסעדה המגישה אוכל מגוון ומשקיפה על נוף מרהיב. בעלת המקום פנינה מס – היא שפית שהתחילה את דרכה במטבחו של רוז'ה וורז'ה, מגדולי השפים הצרפתים – והתאהבה במטבח ה- Raw food
פנינה תלמד אתכם כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש כאשר כל הרצאה מלווה בטעימות למכביר. הלימודים נעשים אך ורק בתאום מראש וזאת מכיוון שיש צורך בהנבטות והכנות מיוחדות.

פנינה מס
חוות התבלינים שבגלבוע
נא לתאם מראש בטלפון: 052-3364714

התעמלות מוחית
אף אחד לא רוצה להיות סנילי ובטח לא לסבול מאלצהיימר. רובנו משתוקקים להאט את תהליך ההזדקנות של המוח, לייעל את החשיבה ואת היכולת לפתרון בעיות. מסתבר שאת כל הדברים האלו ויותר יש לנו סיכוי להשיג אם נצטרף לתוכנית הלימודים – "ממוח חושב למוח אוהב" בהנחיית ניר ברוש ותמר טובלי – סדרת תרגולים מיוחדת תחדש לנו את המוח תשפר את רמת ההקשב ותעצים את יכולת ההיענות לאתגרי החיים. בסדנה עובדים עם טכניקות שונות לפיתוח המוח שמקורן, לדברי המנחים, במזרח העתיק ובמערב של המאה ה-21. בנוסף מבטיחה הסדנה התנסות בטכניקה "שיחות של טרנספורמציה" שפיתח המורה הרוחני שי טובלי. שיטה שלדברי המנחים מאפשרת למוח להיות רענן, קשוב וצלול.

לפרטים נוספים והרשמה
תמר 052-2683134
ניר 052-3730014
פרטים נוספים באתר הבית של תמר וניר

פאנג שואי

אם מישהו היה נכנס לבית של סבתא שלי ואומר לה – "הספה שלך עומדת במקום לא נכון" – אין ספק שהיא היתה מעיפה אותו מכל המדרגות. אבל הזמנים השתנו ואם אין לך מושג מינימלי בעיקרי הפאנג שואי תהיה חשוף להתקפות מכל מי שכף רגלו תדרוך בטירתך. לכן יהיה זה מעשה נבון ביותר לקחת לפחות קורס בסיסי בפאנג שואי. למי שלא היו בעשור האחרון על כדור הארץ נאמר שמדובר בשיטה סינית עתיקה לארגון חפצים ומבנים על מנת להגיע להרמוניה עם הטבע. כמובן שהנושא מורכב ומסובך ויש המון אסכולות ופירושים. כדאי ללמוד ולו רק בשביל לא לצאת טמבלים ולהגיב בבורות כשתראו את המזרקה של השכנים בסלון. כן, לפי פאנג שואי מזרקה בבית זה טוב. מקום מעולה להתחיל ללמוד מי נגד מי או מה בנושא המורכב הזה הוא אצל דר' ירון זפרן שארגן לנו כאן בארץ ישראל בית ספר מרשים לנושא.

טנטרה
סקס תמיד העסיק ומעסיק את כולם, אפילו את המתנזרים. מי שלא עסוק בסיפור אהבה משכר ובכל זאת החליט שלא להפרד מעולמנו ללא חקירה מאסיבית ואינטנסיבית של אחת מהאנרגיות המרתקות ביותר יכול להרגע, גם לו תהיה עדנה והוא יוכל ללמוד, לחקור ולהתנסות במסתרי העולם המיני. אחת הדרכים לעשות זאת ביסודיות ובנחת היא להרחיק לקנדה שם ניתן ללמוד את הנושא ברצינות. שם גם לא מכירים אתכם.

בישול צרפתי
לא לסגפנים ואוכלי גרגרים – כן מסתבר שנותרו מקומות ספורים על הפלנטה בהם חמאה היא לא מילה גסה ועוגות קרם מתקבלות בכבוד וברצינות הראויה. זה המקום בשבילכם, כל מי שחבש סינור מטבח וקישקש בסירים. כל אחד ואחת מאיתנו שראו את עצמם, אפילו לרגע, זוכים לשכשך באורו של שף צרפתי אמיתי. החדשות טובות – ניתן להגשים את הפנטזיה. בפריז ובערים רבות אחרות אפשר להשתתף בקורסים קצרים של בית הספר האגדי לאמנויות המטבח ה- LE CORDON BLEU, קודש הקודשים של המטבח הצרפתי משם יצאו דורות של שפים גאונים שרקחו בשבינו פנטזיות קולינריות.

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.