תפריט עמוד

שווקים בניו יורק: המלצות לשווקים לא מוכרים

ניו יורק מציעה אפשרויות שופינג מלהיבות, אבל לא חייבים להתמקד רק בחנויות או בבתי הכלבו. ברחבי העיר אפשר למצוא שווקים נפלאים - שוקי פשפשים, שוקי מעצבים ושוקי אוכל. הנה חמישה שווקים פחות מוכרים בניו יורק

ניו יורק היא גן עדן לאוהבי קניות, וגם מי ששיטוט בין חנויות בידיים עמוסות בשקיות לא מהווה חלק מהלו"ז שלו בחו"ל, לא יוכל שלא להתענג על המבחר. לצד חנויות יוקרה וחנויות מעצבים מגניבות, אחד מהתענוגות הגדולים של ניו יורק הוא השווקים שלה, ובהם שווקים גדולים ותיקים ומוכרים ושוקי רחוב קטנים שקמים חדשות לבקרים. המבחר עצום – שוקי פשפשים שבהם אפשר למצוא רהיטים ישנים, פריטים לבית, תקליטים ושלל פיצ'יפקעס, שוקי מעצבים שמציעים למכירה בגדים, תיקים, תכשיטים ונעליים, ושוקי אוכל שהביקור בהם הוא חוויה לכל החושים. בנוסף לקניות ולשיטוט בין הדוכנים, השווקים בדרך כלל מהווים בילוי לא רע, שכולל אווירה טובה, מוזיקה והופעות ואוכל טוב. לצד מנהטן שתמיד נמצאת בעניינים, גם ברוקלין, ובעיקר שכונת וויליאמסבורג המתחדשת והטרנדית, נפתחו בשנים האחרונות המון שווקים נהדרים שמושכים אליהם הרבה עולים לרגל.


הנה כמה שווקים נהדרים בניו יורק, מחוץ למסלול המוכר, מרביתם מקורים ומתאימים גם לבילוי חורפי:


דוכן של עוגות מעוצבות וססגוניות ב-Chelsea Market

שוק הפשפשים של ברוקלין (Brooklyn Flea Market)
שוק הפשפשים של ברוקלין, אחד מתוך רבים שנפתחו בשנים האחרונות ברובע, הוא שוק גדול ומגוון עם כ-150 דוכנים שמציעים מכל הבא ליד – עתיקות, ריהוט, פריטי אמנות, עבודות יד, בגדי וינטאג', תכשיטים, תקליטים (וגם פטיפונים), צעצועים נוסטלגיים ועוד. וכדי להשלים את החוויה, יש בשוק עשרות דוכני אוכל רחוב מצוינים. ברקע מתנגנת מוזיקה והאווירה טובה.


שוק הפשפשים של ברוקלין. המון דוכנים ואווירה טובה

השוק למעשה פועל בכמה מיקומים שונים ברחבי ברוקלין. בימי שבת הוא מתקיים בפורט גרין, ובימי ראשון בוויליאמסבורג, משם נשקפת תצפית נהדרת על ברוקלין. בחורף (בין נובמבר למרץ), השוק פועל בחלל ענק ומקורה ברחוב 1000 Dean, עם כמאה דוכנים קלאסיים של שוק פשפשים ועוד 25 דוכני מזון. בנובמבר-דצמבר אפשר למצוא פה גם מתנות לחג המולד.

מתי ואיפה? בקיץ השוק מתקיים בימי שבת בשעות 17:00-10:00 בפורט גרין, בכתובת 176 Lafayette Ave. , ובימי ראשון בשעות 17:00-10:00 בוויליאמסבורג, בכתובת 50 Kent Ave.
בחורף השוק מתקיים בימים שבת וראשון בשעות 17:00-10:00 ב-1000 Dean St.


דוכן בשוק הפשפשים של ברוקלין

 

Artists and Fleas
השוק הזה, שפועל מאז 2003 בשכונת וויליאמבורג בברוקלין, מארח מדי שבוע כמאה אמנים עצמאיים ומעצבים צעירים. כאן תיהנו מאווירה תוססת וטובה ותוכלו למצוא דברים ייחודיים באמת. בין היתר, מוכרים פה בגדי וינטג', חולצות טי שרט מצוירות, תכשיטים בעבודת יד, אריחים מעוצבים בהדפסי רטרו, תיקים וארנקים, מוצרי קוסמטיקה טבעית ועוד מוצרים ייחודיים, כשפעמים רבות תוכלו לצפות באמנים בעבודתם. בשנה האחרונה נפתח שוק נוסף של Aritsts and Fleas בשכונת צ'לסי במנהטן, קטן יותר אך עדיין שווה ביקור.

מתי ואיפה?
השוק בוויליאמסבורג פועל בימים שבת וראשון בשעות 19:00-10:00 בכתובת 70 North 7th
השוק בצ'לסי פועל בימי שני-שבת בשעות 21:00-10:00 ובימי ראשון בשעות 20:00-10:00, בכתובת 88 10th Ave @ W. 15th Street


דוכן ב-Artists and Fleas. שוק של אמנים ומעצבים שמוכרים את עבודותיהם

Arthur Avenue Retail Market
ברובע ברונקס, הרחק מהמוני התיירים, מסתתר אחד משווקי האוכל הטובים ביותר בניו יורק. ברובע, שידוע באוכלוסיית המהגרים האיטלקים הגדולה שבו, מתגאים בכך שכאן נמצאת איטליה הקטנה האמיתית, ולא במנהטן. שוק האוכל הפתוח בשדרות ארתור הוא אחת ההוכחות הטובות לכך. השוק הוותיק הזה הוקם על ידי ראש העיר לה גוורדיה בשנת 1940, ויש בו עסקים וותיקים רבים, כאלה שעברו בירושה מדור לדור, ואווירה איטלקית-אמריקאית אותנטית. כאן תושבי העיר האיטלקים נוהגים לערוך קניות וזה בהחלט אומר משהו. למרות שתושבי העיר מאוד אוהבים אותו, לא רבים התיירים שמגיעים אליו. מה הם מפסידים? עשרות דוכנים שמוכרים תוצרת איטלקית טרייה – נקניקים ובשרים, גבינות (אל תחמיצו את גבינת המוצרלה האמיתית), דגים, פסטות טריות בעבודת יד ורביולי בשלל מילויים, מאפיות שמציעות לחמים ופוקצ'ות טריות וריחניות, חנויות של קפה איטלקי משובח, מעדניות שמייבאות מוצרים מאיטליה, כמו שמני זית ורטבים, קונדיטוריות שממתמחות במתוקים מאיטליה והפתעות נוספות. לצד אלה, אחד ממוקדי המשיכה הבולטים של השוק ברחוב ארתור הוא המבחר המסחרר של מסעדות איטלקיות מצוינות, שמשלים את החגיגה הקולינרית.


דוכן גבינות ב-Arthur Avenue, איטליה הקטנה של ברונקס

The Market Nyc
השוק ששוכן בלב הגריניץ וילאג', הוא אחד השווקים המקורים הגדולים בעיר, והוא מציע עבודות של מעצבים צעירים והרבה אופנה אלטרנטיבית. המעצבים והאמנים הם גם המוכרים, כך שאפשר לצפות בהם בתהליך העבודה ולתפוס אותם לשיחה וללמוד על ההשראה שלהם. יש פה בגדים של מעצבים צעירים, תכשיטים, תיקים,פריטי עיצוב לבית, ספרי אמנות, מנורות, סבונים בעבודת יד, ציורים, פריטי אמנות ועוד, ואפשר למצוא פה הרבה פריטים ייחודיים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

מתי? רביעי עד ראשון, ד', ה', ו', א' – בשעות 20:00-12:00, שבת – 21:00-11:00.
איפה? 159 BLEECKER STREET


תיקים ועיצובים נוספים ב-The Market Nyc. פריטים ייחודיים של מעצבים צעירים

Chelsea Market
שוק האוכל המקורה הזה היה עד לפני שנים אחדות מיועד ליודעי דבר בלבד, אך בשנים האחרונות מדובר באתר חובה עבור כל תייר גרגרן שמגיע לניו יורק. באולם הגדול יש דוכנים וחנויות שיגרמו עונג רב לכל אוהבי האוכל –מאפיות שמוכרות לחמים טריים, קונדיטוריות עם קאפקייקס צבעוניים בעיצובים ססגוניים, סושי צמחוני, מיצים טבעיים, אוכל אסייתי, מרקים, שוק דגים ופירות ים, תבלינים, יוגורטים, שלגונים מפירות טריים, כריכים משובחים, אטריות ראמן, טאקוס, קפה, גבינות בוטיק, פירות אורגניים, ממתקים בעבודת יד, גלידה ביתית ועוד ועוד. הכל מעוצב ומוקפד כך שמדוברבחוויה שהיא לא רק קולינרית אלא גם אסתטית.

מתי? שני-שבת 21:00-7:00, ראשון 20:00-8:00
איפה? 75 9th Ave

הצילומים בכתבה: פליקר – Payton Chung, Jeannine4021, Incendiarymind, eliduke, wallyg, Anne helmond, Jason Lam

 

לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מניו יורק

ניו יורק: השכונות הכי שוות מחוץ למנהטן
ניו יורק: השכונות הכי שוות מחוץ למנהטן

מנהטן הוא אחד הרבעים המסעירים בעולם, אבל בשנים האחרונות גם הרבעים ברוקלין, קווינס וברונקס נמצאים בפריחה ומציעים מוזיאונים משובחים, גלריות לאמנות, אמנות רחוב, פארקים ירוקים, חנויות תקליטים ווינטג', בתי קפה והמון מסעדות מצוינות, והכל באווירה מקומית ובמחירים הרבה ...

בתי הקפה הכי שווים בניו יורק
בתי הקפה הכי שווים בניו יורק

תשכחו מהדימוי המוכר של קפה אמריקאי דלוח, תתעלמו ממאות סניפי סטארבקס הפזורים ברחבי ניו יורק. במקום זה, קבלו המלצות לבתי קפה ניו יורקים נהדרים, שבכל אחד מהם תיהנו מחוויית קפה איכותית במיוחד

המסעדות הכי משתלמות בניו יורק
המסעדות הכי משתלמות בניו יורק

ניו יורק מציעה מבחר כמעט אינסופי של מסעדות, ממסעדות אתניות מכל סוגי המטבחים ועד מסעדות ביסטרו טרנדיות. חלקן זולות ולא בהכרח איכותיות, באחרות תשלמו הון עתק. כדי שלא תיפלו בסעיף האיכות או המחיר, קבלו המלצות למסעדות ניו יורקיות ...