תפריט עמוד

קניות בקפריסין – שווקים, חנויות וקניונים

בין אם אתם מחפשים מלאכות יד מסורתיות או רוצים לקנות מותגים בינלאומיים במחירים נוחים, קפריסין מציעה אפשרויות שופינג מגוונות שמתאימות לכל טעם ולכל כיס

קפריסין מציעה אפשרויות רבות ומגוונות לקניות – משווקים ססגוניים שבהם אפשר לקנות תוצרת מקומית טרייה, ממתקים מסורתיים, דבש וריבות מתוצרת בית ועוד, דרך חנויות שמציעות מלאכות יד כמו רקמות, קרמיקה וכדומה ועד למרכזי קניות חדישים עם מותגים בינלאומיים מוכרים. וכיוון שקניות הן חלק בלתי נפרד מההנאה בחופשה, הנה מדריך קצר לאפשרויות שופינג בכמה ערים קפריסאיות מרכזיות:

ניקוסיה

בין אם אתם מחפשים עבודת יד ייחודית או רוצים לקנות מותגים פופולריים במחירים נוחים מאוד, ניקוסיה, בירת קפריסין, מספקת שלל אפשרויות שופינג מהנות המתאימות לכל כיס ולכל טעם. האזור המרכזי לקניות בניקוסיה הוא שדרות מקריוס (Arch Makarios Avenue) והאזור סביב רחוב לדרה (Ledra). אפשר לרכוש כאן מוצרי פולקלור מקומיים כמו רקמות, כלי חרס ועבודות יד נוספות, לצד פרטי אופנה, בשמים ואלכוהול, והכל במחירים נמוכים מבערים אירופיות אחרות. חובבי מותגים יוקרתיים ימצאו את מבוקשם ברחוב סטדיקרטוס (Stasikratous) שבו יש בוטיקים וחנויות אקסקלוסיביות עם בגדי מעצבים וכן מסעדות ובתי קפה רבים.

חנות מזכרות בניקוסיה | צילום: F. Cappellari

חנות מזכרות בניקוסיה | צילום: F. Cappellari

בלב העיר העתיקה, באזור המיועד רק להולכי רגל, אפשר לשוטט בנחת בין החנויות הרבות. באזור Laiki Yitonia המשופץ ישנם בעלי מלאכה ואמנים רבים ואפשר להתרשם מהעבודות שלהם. באזור יש מסעדות מסורתיות המציעות מנות ממיטב המטבח הקפריסאי. מלאכות מסורתיות אפשר לראות גם במרכז המקומי למלאכת היד, Cyprus Handicraft Centre Nicosia, שבשדרות Athalassas. במרכז תוכלו לראות אומנים עוסקים במלאכתם ולרכוש פריטים ייחודיים.

קניות מסוג אחר תוכלו לעשות בקניון הגדול בקפריסין – The Mall of Cyprus – שבו יש מגוון גדול של חנויות המוכרות מותגים בינלאומיים לצד בתי קפה, דוכני מזון מהיר וסופרמרקט. בקניון יש גם בית קולנוע חדשים עם חמישה אולמות שבהם מקרינים סרטים שזה עתה יצאו לאקרנים.

לימסול

לימסול מלאת החיים מציעה מגוון גדול במיוחד של חנויות – מדוכנים קטנים שבהם אפשר לקנות תכשיטים ומוצרי עור מקומיים ועד לקניון מודרני משופע בחנויות עם מותגים בינלאומיים. רחובות הקניות המרכזיים בלימסול הם Aneksartisias ,St Andrew ושדרות מקריוס.

חנות ברחוב סנט אנדרו, אחד מרחובות הקניות המרכזיים של לימסול

חנות ברחוב סנט אנדרו, אחד מרחובות הקניות המרכזיים של לימסול | צילום: F. Cappellari

בעיר מתקיימים שני שווקים שבהם אפשר למצוא פריטים מיד שנייה במחירי מציאה: שוק הפשפשים, שפתוח בסופי שבוע (שבת וראשון), ושוק המציאות, שמתקיים מדי שבת מהבוקר ועד הצהריים.

הקניון של לימסול | הצילום באדיבות My Mall Limassol

הקניון של לימסול | הצילום באדיבות My Mall Limassol

הקניון של לימסול (Limassol Shopping Mall) הוא מרכז קניות מודרני עם חנויות אופנה, מותגים בינלאומיים מוכרים, בתי קפה ומסעדות של מזון מהיר. בקניון יש גם זירת החלקה על הקרח.

לרנקה

רחוב הקניות המרכזי של לרנקה, Zenon Kitieos, מקביל לטיילת הדקלים ולאורכו פזורות שלל חנויות – רשתות בינלאומיות, חנויות תכשיטים וחנויות מזכרות. בקצה הרחוב ישנו שוק עם דוכני ירקות ופירות מעוררי תיאבון. גם ברחובות הסמוכים תמצאו חנויות אופנה רבות. בתום מסע הקניות, גשו לטיילת הדקלים ושבו באחת המסעדות או בתי הקפה להרגעת הרעב ולצפייה בעוברים ושבים.

ברובע העתיק של העיר, באזור Laiki Geitonia, תמצאו בעלי מלאכה ואומנים רבים העוסקים במלאכות יד מסורתיות. ברובע הזה, ברחוב Kosma Lysioti, נמצא גם המרכז הרשמי למלאכת יד קפריסאית.

פאפוס

גם העיר היפה במערב האי פאפוס מציעה מגוון רחב של חנויות – מבוטיקים ייחודיים, דרך חנויות לממכר מלאכות יד מסורתיות ועד לקניון ענק וחדיש. אם התאהבתם בתחרת לפקרה המפורסמת, תוכלו למצוא אותה לצד כלי קרמיקה ועבודות עממיות נוספות במרכז למלאכות יד של פאפוס – The Place, שבשדרת Apostolos Pavlos . באזור הנמל ולאורך הטיילת יש חנויות מזכרות רבות שבהן אפשר להצטייד במתנות לנשארים בבית.

קניון מודרני גדול מאוד נפתח לפני שנים אחדות בכניסה לעיר, במיקום נוח למגיעים לא רק מפאפוס אלא גם מחלקים אחרים של האי (הוא נמצא סמוך לכביש המהיר המחבר בין פאפוס ללימסול). מרכז הקניות הזה מציע מגוון רחב של חנויות אופנה של רשתות בינלאומיות לצד בתי קפה ומסעדות.

בנוסף לכל אלה, ברחבי האי פזורים שווקים שבהם אפשר להתרשם ולטעום מהתוצרת הכי טרייה והכי טעימה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.