תפריט עמוד

קוד המנצח – סדנה להצלחה מעשית

לפני כתשעה חודשים, בעיצומו של חודש שמיני להיריון, העוברית החליטה להפתיע ועברה ממצג ראש למצג עכוז. הלו, גברת, מה קרה? התבלבלת בכיוון… נדהמתי לשמוע מהרופא שיש סיכוי קטן שהיא "תחליט" לחזור למצג ראש מיוזמתה. מבחינתי, לא יכולתי לראות אפשרות אחרת חוץ מלידה טבעית. מאותו רגע עשיתי כל מה שביכולתי על מנת להמשיך ולפעול לפי התוכניות שלי. הקטנה התהפכה כמו גדולה למצג ראש, ואני נרגעתי – עד שהתחילו הצירים. לאחר כמעט יממה של צירים החלטנו בן זוגי ואני לנסוע לבית החולים, ולאחר כמה שעות שלחו אותנו הביתה בטענה שעדיין לא הגיע הזמן. פחות מחמש שעות לאחר השחרור מבית החולים מצאתי את עצמי במושב האחורי של הרכב, מתחברת לכוחות "האין סופיים" שלי, מאפשרת למחשבה להנהיג את הרגש המתפרץ, ועושה משהו שמבחינתי היה אחד הדברים המופלאים והחזקים ביותר שחוויתי מעודי: להוליד את בתי בכוחות עצמי, ועוד במושב האחורי של האוטו.

מה הקשר בין סיפור הלידה שלי לסדנת קוד המנצח? את הסדנה חוויתי כמה חודשים אחרי הלידה, אז איך הכול מתחבר? את זה גיליתי במהלך סדנת קוד המנצח. לסדנה הגעתי בעקבות המלצה חמה של בן משפחה, שסיפר כי זוהי חוויה מעצימה מאוד ושאני חייבת להתנסות בה. לקחתי את המלצתו והלכתי לבדוק על מה מדובר.


סדנת קוד המנצח. להבין את הדרך להשיג תוצאות פורצות דרך בכל תחומי החיים

סדנת קוד המנצח היא סדנה להעצמה עצמית, המאפשרת להבין את הצורה והדרך להשיג תוצאות רצויות ופורצות דרך בכול תחום בחיינו. במהלך הסדנה, שנמשכת שלושה ימים, לומדים להבין איך העולם עובד, מה הם חוקי המשחק ואיך אנחנו פועלים בתוכם, ובעיקר – כיצד לפרוץ את הגבולות המוכרים ולייצר מערך של הרגלים מנצחים קבועים, שיהפכו לדרך חיים עבורנו.

על הבמה עלו יוצרי קוד המנצח ומנחי הסדנה, אלון אולמן וערן שטרן. אלון אולמן הוא מנטור עסקי ומומחה להצלחה מעשית, לפריצת גבולות והשגת יעדים מרחיקי לכת. מרצה באקדמיה והמאמן  המנטלי של נבחרת ישראל בכדורגל. לפני שנים אחדות, בהיותו קצין בכיר בחיל הים, עבר פעמיים אירוע נדיר של קריסת ריאה, והיה על סף מוות. הוא הפך את הנחישות ואת פריצת הגבולות הפיזיים והמנטליים לאורח חיים, והחל להשתתף בתחרויות "איש הברזל". ומאז, הוא התחיל באמת לחיות, ובעוצמה. ערן שטרן הוא מנטור עסקי, סופר ומרצה, שעבד כמנהל בכיר בחברת אינטל העולמית, ניהל פעילויות בינלאומיות במיליוני דולרים והנהיג צוותים ברחבי העולם. בשיא הקריירה, הרגיש שאינו ממצה את עצמו יותר, והחליט לעזוב את כלוב הזהב של ההיי-טק ולממש את ייעודו על ידי ליווי אנשים להגשמת החלומות והיעדים הנועזים שלהם.


אלון אולמן וערן שטרן, מנחי הסדנה

השניים משלימים אחד את השני להפליא, והחיבור ביניהם מהפנט, מעורר מחשבה, ובעיקר נותן לנו להבין שאנו האחראים הבלעדיים והשחקנים הראשיים בהצגת חיינו, ולא שחקני משנה כמו שרובנו רגילים להתנהל. הסדנה מתובלת בהומור ואנרגיה גבוהה, שסוחפת למחוזות חדשים, וגורמת לרצות ליישם באופן מיידי את הכלים שנרכשו בה.

במהלך הסדנה ואחריה היו לי תובנות משמעותיות לגבי עצמי, הסובבים אותי, המטרות שלי והדברים מקדמים או מעכבים אותי. הבנתי שחווית הלידה היתה דוגמה לפריצת גבולות אצלי. משהו דומה קורה לנו (במידה שאנו מאפשרים זאת) במהלך הסדנה – מתרחשת פריצה תודעתית ביחס למה שאנו חושבים שאנו יכולים. פריצה הגבולות מתרחשת במרחב התודעה שבו "אני יודע שאני לא יודע", כלומר במחוזות שמעבר לתחום המוכר. ועוד "אסימון" שנפל בזמן שישבתי עם שאר משתתפי הסדנה, שגם הם, כמוני, חיפשו דרך מעשית למימוש הפוטנציאל האישי שלהם: אנחנו לא יכולים לבחור כל אירוע בחיינו, אבל יש ביכולתנו לבחור איך להתייחס אליו, וזה מה שעשה את ההבדל. החלטתי שאשתמש בארגז הכלים העצום שרכשתי בסדנה על מנת להיות כל יום טובה יותר מהיום הקודם ולחיות את חיי בתשוקה ובלהט.


אלון אולמן בפעולה. "מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה?"

כל אחד יכול להתייחס לעצמו כאל ההשקעה הטובה ביותר בחייו, ובתמורה יזכה לחיות את חייו במלואם. או אם לצטט את אולמן: "להשגת כל מטרה, יעד או חלום, השאלה הרלוונטית היא לא האם אני יכול, אלא מה אני מוכן לעשות כדי שזה יקרה?".

לפרטים על הסדנאות הקרובות- לחצו כאן >>

לפרטים נוספים ורישום לאירוע הקרוב של קוד המנצח-לחצו כאן>>


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.