תפריט עמוד

צימרים ווילות בצפון – המלצות

חופשה בצפון מתאימה לכל מי שרוצה להתאוורר, לטייל, להכיר אתרים חדשים ולחזור למקומות אהובים ומוכרים, לאכול טוב, לנוח ולהתנסות בהרפתקאות בטבע. בקיצור, חופשה מושלמת שלא מצריכה לקנות כרטיס טיסה יקר או להיתקע בתורים בנתב"ג. ואיפה כדאי להתארח? יש לנו כמה המלצות לצימרים ווילות בצפון

סיימתם שבוע עבודה מאומץ, סגרתם את הפרויקט הענקי שהעסיק אתכם יותר מחודש, הילדים מטפסים על הקירות בחופש הגדול ומיציתם את סבב הסבים והסבתות שישמרו עליהם? מגיע לכם לנוח, להתרחק מהכל, להתאוורר, לבלות כמה ימים, אפילו שבוע ויותר, רחוק מהבית, במקום נעים וירוק, עם הרבה אפשרויות לטיולים ברגל, ברכב, באופניים ואפילו, אם אתם נועזים – על גב סוס או בריינג'ר שדוהר בשטח. הכי רחוק מהמטלות שאף פעם לא נגמרות, מהארוחות שלא בא לכם לבשל (כי מי בכלל יכול לעמוד בחום הזה ליד סירים מבעבעים?), מהרביצה המשמימה מול הטלוויזיה.

במילים אחרות: אתם צריכים חופש. הכי חופש שאפשר, אבל בלי התורים בנתב"ג, חצאי ימים שמתבזבזים בטיסות מתישות, האוכל המקומי שהילדים מסרבים לאכול והפקקים בכבישים שאתם לא מכירים ושממש לא מתחשק לכם לנהוג בהם.

אגמון החולה. תוכלו ליהנות מהיופי הזה בנסיעה קצרה מהצימר או הווילה

אגמון החולה. תוכלו ליהנות מהיופי הזה בנסיעה קצרה מהצימר או הווילה

אז מה עושים? נשארים בארץ ונוסעים צפונה. צימרים בצפון הם הפתרון האידיאלי בשבילכם, בין אם אתם נוסעים בהרכב זוגי או עם הילדים. גם בעיצומו של הקיץ הגליל מציע הרבה מסלולי טיול ואטרקציות שיוציאו אתכם החוצה – שמורות טבע ירוקות, מעיינות שכיף לשכשך בהם, חורשות מוצלות לפיקניק בטבע, יקבי בוטיק שבהם תוכלו לטעום יינות מצוינים, אוכל נהדר מהמטבח הגלילי (יש דבר כזה, כשתטעמו – תבינו) והמון אטרקציות והרפתקאות משמחות לילדים. כל אלה נמצאים במרחק קצרצר מהצימר, מספקים שלל אפשרויות של בילוי, כיף והתרגעות.

אחרי או לפני הטבילה בבריכה בצימר או בווילה, תמיד אפשר לבלות בכנרת

אחרי או לפני הטבילה בבריכה בצימר או בווילה, תמיד אפשר לבלות בכנרת

ואם אתם יוצאים לחופשה בהרכב רחב יותר: עם המשפחה המורחבת או כמה זוגות של חברים, או שאתם מחפשים מקום לאירוע מיוחד באווירה אינטימית כדאי לכם לבחור באפשרות אחרת – וילות בצפון. הווילה תעניק לכם מתחם פרטי שבו תוכלו לבלות יחד בבריכה, לבשל ולאכול ארוחות משותפות (כך תגלו שכשמבשלים ביחד, פתאום חום התנור הרבה פחות מעיק…), לשבת בסלון המשותף לשיחות נפש או משחקי חברה, ובלילה – כל אחד פורש לחדר משלו. היש טוב מזה?

כדי לעזור לכם, בחרנו כמה צימרים וכמה וילות, שבכל אחד מהם תוכלו ליהנות מחופשה מושלמת, בכל הרכב שתרצו.

צימרים בצפון – כמה המלצות

חלומות נפתלי – כשמו כן הוא, כפר נופש חלומי בשדה אליעזר עם שלל מתקני נופש, ארוחות מפנקות והנופים הכי שווים בצפון. בין השאר תמצאו כאן בריכת שחיה, ג'קוזי זרמים, מתחם ספא, מתקני ברביקיו, שולחנות משחק, מתחמי הפעלה לילדים, שערי קטרגל ועוד. המתחם כולל 9 סוויטות מרווחות הנהנות מפרטיות, חלקן מתאימות לזוגות ואחרות למשפחות. וגם המיקום אידיאלי: 10 דקות נסיעה מאגמון החולה ו-20 דקות מהכנרת.

חלומות נפתלי | צילומי הצימרים והווילות באדיבות אתר weekend

חלומות נפתלי | צילומי הצימרים והווילות באדיבות אתר weekend

נופי הבשן – מתחם אירוח מטופח בקיבוץ להבות הבשן שבעמק החולה. במקום יש 27 יחידות המתאימות לאירוח של זוגות ומשפחות, חצר ירוקה, בריכת שחייה הפתוחה כל השנה, מתקנים לילדים, ג'קוזי חיצוני, מתחם ספא שבו אפשר ליהנות מעיסויים וטיפולים אלטרנטיביים, ובעיקר – אווירה שלווה ורגועה, בדיוק מה שצריך כשיוצאים לחופשה.

נופי הבשן

נופי הבשן

אודם הגולן – מתחם סוויטות פסטורלי בין כרמים ושדות, למרגלות הר אודם. במתחם המטופח יש שלוש סוויטות מעוצבות, המתאימות לזוגות ומשפחות, חצר נעימה וירוקה, נוף משגע ואווירה אירופית, ממש כאילו אתם נופשים בחו"ל, בלי לעזוב את הארץ…

אודם הגולן

אחוזת ברש – במושב ברק שבחבל תענך בעמק יזרעאל תמצאו אחוזת נופש נהדרת, המתאימה לאירוח של זוגות ומשפחות. במקום יש שמונה יחידות אירוח, בריכה הפועלת כל השנה, ג'קוזי חיצוני גדול, מתחם טיפולי ספא והרבה פינות שלוות מול הנוף להתרגעות, קריאת ספר טוב ומנוחה – כל מה שייחלתם לו לפני שיצאתם לחופש.

אחוזת ברש

בוסתן ציפורי – ארבע בקתות כפריות לאירוח של זוגות ומשפחות בישוב ציפורי, בלב הנוף הגלילי, בין עצי פרי ושיחי צבר. בחצר המטופחת תמצאו ג'קוזי ספא גדול, ערסלים מול הנוף, אזור פיקניקים וברבקיו. במושב עצמו יש בריכה גדולה (הכניסה לאורחים בחינם), חוות סוסים, חוות צמחי מים, מחלבה, חוות תוכים ועוד, ובמרחק קצרצר נמצא הגן הלאומי ציפורי ובו האתר הארכאולוגי המרהיב.

בוסתן ציפורי

בוסתן ציפורי

וילות בצפון – כמה המלצות

יוקרה בגליל – וילה מרווחת ומעוצבת, עם שבעה חדרי שינה ושישה חדרי רחצה, שלושה סלונים ושלושה מטבחים מאובזרים להפליא. בקיצור – כל מה שצריך כדי ליהנות ביחד וגם לחוד. אידיאלי לציון אירוע מיוחד או פשוט כשמתחשק לצאת לחופשה בחבורה גדולה.

וילה יוקרה בגליל

אחוזת יוסף – מתחם אירוח יוקרתי ומרווח שבנוי כווילה בעלת שלושה מפלסים, המכילה ארבע סוויטות מפוארות. במתחם יש סאונה פינית, ג'קוזי ספא, שולחן סנוקר למשחקים משותפים, שתי בריכות, אחת מהן על הגג, מול נופי הגליל המשגעים. הווילה נמצאת בחצור הגלילית, במרחק קצרצר מהאתרים ושמורות הטבע של הגליל העליון.

אחוזת יוסף

אחוזת יוסף

וילה גרנד פאלאס – וילת נופש מפוארת בישוב נוף כנרת בגליל העליון, מתאימה לאירוח של זוגות, קבוצות ומשפחות עד 20 איש. בווילה עצמה תמצאו חמישה חדרי שינה, כל אחד עם חדר רחצה צמוד, סלון מעוצב באווירה ביתית, מטבח מאובזר ועוד. ובחצר הירוקה יש בריכה מקורה (מחוממת בחורף), ג'קוזי ספא, שולחנות משחק, פינת ברבקיו ועוד – והכל מול נופים גליליים נפלאים.

וילה לה קאסה – בישוב שתולה בגליל המערבי תרגישו כאילו הגעתם לטוסקנה: וילה בסגנון כפרי, עם חמישה חדרי שינה מרווחים וחמישה חדרי רחצה, סלון מעוצב עם אח וחימום רצפתי בחורף ומטבח מאובזר בכל טוב. בחצר היפה תגלו גינת תבלין שאפשר ללקט בה תבלינים להשביח את התבשילים, בריכת שחייה (מחוממת בחורף), ג'קוזי ספא מול הנוף הגלילי, פינות ישיבה וערסלים, טאבון ומנגל אבן.

וילה לה קאסה

וילה לה קאסה

 

ולאן מטיילים בצפון?

קבלו, על קצה המזלג, הצעות לכמה מקומות שווים במיוחד בגליל ובגולן:

הגליל העליון – שמורת תל דן, שמורת טבע נחל חרמון (הבניאס), שמורת החולה, אגמון החולה, שמורת הר מירון, נחל ראש פינה, צוק מנרה, דרך נוף הרי נפתלי, אתר השחזור בראש פינה, חצר תל חי ועוד ועוד.

הגליל המערבי – נחל כזיב, נחל בצת, מבצר מונפורט, מערת הקשת, ראש הנקרה, חופים יפהפיים (אכזיב, שבי ציון, בצת), המוזיאון הפתוח בתפן, הגנים הבהאים מצפון לעכו, עכו העתיקה ועוד ועוד.

הגולן – חמת גדר, מעיינות רבים (עין שוקו, עין פיק, עין איה, עין דבשה ורבים נוספים), ברכת המשושים, מפל גמלא, נחל ג'ילבון, פארק וולקני אביטל, יער אודם, החרמון (יפה בכל עונות השנה), מבצר נמרוד ועוד ועוד.

 

 

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהגליל המערבי

מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל
מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל

בין המושבים היהודים אלקוש ואבן מנחם, הכפר הערבי נוצרי פסוטה, מצפה אבירים והכפר הדרוזי הגדול חורפייש נמצא אחד האזורים המרתקים ביותר בארץ ישראל בכלל ובגליל בפרט. זהו אזור של חורש ים תיכוני צפוף וקוצני, ובו בליל של שמורות ...

אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב
אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב

הגליל המערבי מציע לא רק נופים מרהיבים ואתרים היסטוריים, אלא גם מפגשים רב תרבותיים, מיזמים קולינריים, סדנאות עם בעלי מלאכה ועוד המון הפתעות. פסטיבל אביב בגליל המערבי הוא הזדמנות נהדרת להיחשף לכל העושר שיש לאזור להציע

בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי
בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי

בגליל המערבי קיימות מספר "ערים אבודות" - ישובים עתיקים והרוסים המבצבצים מהיער המקנה להן מראה מסתורי ומסקרן. יואב יעקובי לוקח אותנו לכמה מהן, לטיולים רכובים עם קטעי הליכה קצרים. מתאים גם למשפחות