תפריט עמוד

צימרים בחד נס

היישוב חד נס שברמת הגולן הוא מעצמת צימרים, עם מקומות אירוח מוצלחים במיוחד, שמציעים אווירה פסטורלית, נוף לכנרת ואינספור מסלולי טיול ואטרקציות בסביבה הקרובה. קבלו המלצות לכמה צימרים בחד נס ופעילויות שאפשר לעשות באזור

יש לא מעט צימרים בצפון, אבל הכפר הקהילתי חד נס שברמת הגולן הוא מעצמת צימרים אמתית. כמעט לכל משפחה ביישוב יש מתחם צימרים ועיקר הכלכלה של היישוב מבוססת על תיירות. זה לא מפתיע – הכנרת שנשקפת כמעט מכל פינה, האווירה הפסטורלית ושפע האטרקציות ומסלולי הטיול בסביבה הופכים את המקום לאטרקטיבי במיוחד. הצימרים של חד נס איכותיים ומפנקים במיוחד, כאלה שעונים על כל הדרישות לחופשה מושלמת. הנה כמה המלצות:

אביב בלב

מתחם האירוח אביב בלב כולל ארבע בקתות עץ שמתאימות לזוגות ולמשפחות עם עד שלושה ילדים, כולן ממוקמות בחצר פורחת ונושאות שמות של אמנים גדולים: פיקאסו, לאונרדו, מיכלאנג'לו ורפאל. בכל הבקתות יש חדר שינה נפרד, סלון בו ניתן להלין ילדים, מטבחון מאובזר ומרפסת דק פרטית. פיקאסו ולאונרדו הן בקתות רומנטיות במיוחד, הודות למיטת האפיריון בחדר השינה. החצר המטופחת, המשותפת לכל הבקתות, היא הדובדבן שבקצפת, עם צמחייה ירוקה, ערסלים, נדנדות, פינות ישיבה ובריכת שחייה בנויה ומגודרת שסביבה מיטות שיזוף. ארוחת הבוקר העשירה, שמוגשת לבקתה, משלימה את החוויה.

בקתות העץ של אביב בלב ממוקמות בגינה פורחת עם ערסלים ופינות ישיבה

בקתות העץ של אביב בלב ממוקמות בגינה פורחת עם ערסלים ופינות ישיבה

פרדייז ברמה

מתחם האירוח פרדייז ברמה מציע ארבע סוויטות עץ ואבן המיועדות לזוגות ולמשפחות ומתחם חיצוני עתיר פינוקים. הסוויטות הבנויות כחלל אחד גדול כוללות מיטה זוגית, מיטות נוספות בהתאם לצורך, פינת ישיבה, ג'קוזי פינתי, מטבחון מאובזר (כולל מכונת קפה) ומרפסת פרטית. מתחם החצר כולל מדשאות מטופחות, בריכת שחייה גדולה (מקורה ומחוממת בחורף), מיטות שיזוף, פינת ברביקיו מקצועית, בר ובעיקר נוף מרהיב לכנרת, לגולן ולעמק הירדן. בתוספת תשלום אפשר ליהנות מארוחת בוקר המוגשת ישירות לסוויטה.

הסוויטות של פרדייז ברמה מרווחות ומאובזרות בכל הפינוקים

הסוויטות של פרדייז ברמה מרווחות ומאובזרות בכל הפינוקים

חד נס 229

מתחם האירוח חד נס 229 מציע סטנדרט חדש, גבוה ומוקפד של אירוח. המתחם מחולק לשני מפלסים. במפלס התחתון יש שתי סוויטות המיועדות לזוגות ומבודדות זו מזו, בכל אחת מהן יש בריכה אקולוגית פרטית מחוממת ומרפסת שמשקיפה לנוף. במתחם העליון יש סוויטה רחבת ידיים שמתאימה לזוגות ולמשפחות, ויש בה מטבח מאובזר ויציאה ישירה לבריכה אקולוגית ענקית (משותפת) המוקפת בצמחייה ותצפית עוצרת נשימה על הכנרת והגולן. בסוויטות ניכרת הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים: ג'קוזי זוגי בחלל החדר, מצעי כותנה מצרית, חדר רחצה מעוצב, מכונת אספרסו ומיני בר המצויד בהרבה פינוקים קולינריים, כמו שתייה, עוגיות ביתיות ושוקולד. בבית הקפה של המתחם מוגשת ארוחת בוקר מצוינת (רק לאורחי המקום). בערב הופך בית הקפה לבר אלכוהול עשיר. בתוספת תשלום מוגשות ארוחות ברביקיו.

חצר ובריכה אקולוגית פרטית בחד נס 229. סטנדרט חדש של אירוח

חצר ובריכה אקולוגית פרטית בחד נס 229. סטנדרט חדש של אירוח

מה בסביבה?

היישוב חד נס נמצא במיקום אידאלי, קרוב לאינספור אטרקציות ואתרי טיול. במרחק כשני קילומטרים נמצא פארק הירדן, אחד מאתרי הטבע היפים בצפון. הפארק, שמשתרע על שטח של כאלף דונם בבקעת בית צידה, ממזרח לנהר הירדן, כולל פלגי מים, בריכות ומעיינות, צמחייה עבותה, שרידי טחנות קמח ואמות מים ושרידים ארכאולוגיים נוספים. זהו מקום נהדר לפיקניק, אבל ההמלצה שלנו היא ללכת באחד מחמשת מסלולי ההליכה שבמקום, המותאמים לרמות קושי שונות.

שרידי טחנת קמח בפארק הירדן | צילום:Hanay, CC BY-SA 3.0

שרידי טחנת קמח בפארק הירדן | צילום:Hanay, CC BY-SA 3.0

מדרום לפארק הירדן נמצאת שמורת הטבע מג'רסה (בקעת בית צידה), אחת מהשמורות הייחודיות בארץ. בשמורה נפגשים כמה מנחלי הגולן רגע לפני שהם נשפכים לכנרת ויוצרים דלתא שופעת מים וצמחייה. יש אפשרות ללכת במסלול הרטוב שעובר כולו בתוך המים, חוויה מרעננת ביום חם, או במסלול יבש לצד המים, שמציע הרבה שלווה.

אתר ייחודי נוסף, המרוחק כשישה קילומטרים מחד נס, הוא בריכת המשושים, חלק משמורת יהודיה. הבריכה העמוקה מוקפת בעשרות עמודי בזלת משושים שיוצרים נוף מרשים וחווית רחצה מיוחדת במינה.

בריכת המשושים, מוקפת בעשרות עמודי בזלת משושים שמקנים לה מראה מרשים

בריכת המשושים, מוקפת בעשרות עמודי בזלת משושים שמקנים לה מראה מרשים

מלבד אלה תמצאו במרחק נסיעה קצרה אתרים ארכאולוגיים, כמו שמורת גמלא ובית הכנסת העתיק עין קשתות, נקודות תצפית מרהיבות, כמו מצפה אופיר ומצפה השלום, מטעים לקטיף עצמי, חוות סוסים, טיולים בטרקטורונים ורכבי שטח ועוד ועוד. וכמובן, לא שכחנו את חופי הכנרת, שנמצאים במרחק נסיעה קצרצרה.

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

  1. בעלי צימר הגיב:

    אנחנו בעלי צימרים מחד נס ורוצים לספר שהמצב של הצימרים לא כמו שהיה פעם אבל מי שיודע לעשות אחד ועוד אחד ולשנות דברים כמו להצטרף לבוקינג ואיר בנב וכו יצליח להשאיר את הראש מעל המים. אנחנו משתמשים באיזיגו תוכנה לניהול צימרים ומאוד מרוצים, המערכת מסנכרנת את היומנים והכל עובד בקלות

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מגולן וחרמון

עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר
עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר

מבין ארבעת הכפרים הדרוזיים בגולן, עין קנייא הוא הפחות מוכר. יואב יעקובי ממליץ לא לוותר, ולהתרשם מזרימת נחל סער (בחורף), מהטראסות החקלאיות (בזמן הפריחה), מהגראפיטי הצבעוניים ופסלי האבן, ומהאתרים הרבים סביב הכפר. בתכנון בקרוב: שביל המעיינות, בין התצפיות ...

מבוא לנדודים 61: הקיקלופים באים הרפאים באים
מבוא לנדודים 61: הקיקלופים באים הרפאים באים

"מתחת לחורשה המשקיפה לכנרת בה חונה הקרוואן שלי כבר חמישה חודשים תמימים, לא רחוק מעין תאנה ומעל נחל סמך, מתנוססת גבעה זעירה חסרת שם, מוקפת בחומה קיקלופית קדומה, שורה של אבני שדה גדולות, עד שלושה נדבכים גובהה. הקיקלופים ...

מצפה השלום – נוף בלי סוף
מצפה השלום – נוף בלי סוף

כפר הנופש מצפה השלום מציע את הנוף הכי יפה בארץ, מסלולי טיול במרחק הליכה מהבקתה, ארוחות מפנקות וטיפולי מים מרגיעים להשלמת חוויה. באמת שלא צריך יותר מזה לחופשה רגועה