חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל PassportCard זכתה באחרונה בשני פרסים יוקרתיים בתחרות שקיים מגזין ITIJ – International Travel & Health Insurance Journal עבור הישגיה בשנת 2016. החברה זכתה בפרס ספק השירות המומחה הטוב ביותר ובפרס קמפיין השיווק הטוב ביותר של השנה. בנימוקי השופטים נאמר כי "החברה הציגה חידוש מרגש, אשר עשויה להיות לו השפעה ניכרת על הטיפול בתביעות ביטוחי-נסיעות לחו"ל". על הקמפיין השיווקי של החברה אמרו השופטים כי: "הפרס מהווה הכרה בחדשנות, יצירתיות ושיטות עבודה מומלצות בקמפיין שיווקי מוצלח." יואל אמיר, מנכ"ל PassportCard ישראל, אמר: "אנו גאים לקבל פרסים אלו כאות הערכה מתעשיית הביטוח העולמית עבור הפתרון החדשני שלנו. 2016 הינה שנה יוצאת דופן עבור PassportCard – בישראל הצלחנו להגיע לנתח שוק משמעותי ובולט. 2016 הייתה שנה יוצאת דופן גם בפעילותנו בחו"ל, ובפרט – עבור מטיילים מגרמניה וקנדה אשר החלו להפיק תועלת מן הגישה החדשנית שאנו מציעים, ובזמן אמת." תחרות ITIJ היוקרתית מתקיימת זו השנה ה-14, ובמסגרתה אלפי גולשים נדרשו לדרג את החברות שהגיעו לפסגת ההישגים העולמית מבחינת "מצוינות וחדשנות בתעשיית ביטוח נסיעות ובריאות", בשנה החולפת. בתחרות זכו חברות אשר תרמו תרומה יוצאת דופן לתעשיית ביטוח הנסיעות והבריאות העולמית בשנה האחרונה, במספר קטגוריות: ספק השירות המומחה של השנה, חברת ביטוחי הבריאות הטובה ביותר, ברוקר השנה, ספק אמבולנס-האוויר של השנה, חברת ניהול התביעות של השנה, ספק הבריאות של השנה, וקמפיין השיווק הטוב ביותר. PassportCard עוסקת בביטוחי נסיעות לחו"ל – ביטוח הנסיעות שמציעה החברה הוא היחיד המשלם למבוטח את החזר ההוצאות במקום ובזמן אמת (באמצעות כרטיס ייעודי נטען), וללא השתתפות עצמית. החברה פועלת כיום בישראל, ובגרמניה וקנדה בשיתוף עם תאגיד הביטוח העולמי Allianz . כחלק מאסטרטגיית החדירה הגלובלית שלה, PassportCard מרחיבה את פעילותה לשוק הנסיעות בבריטניה, סקנדינביה ושווקים משמעותיים אחרים. |