תפריט עמוד

פסח ב"טרמינל" מעלית הזמן

להיפגש עם שלמה המלך, להיכנס למעמקי גוף האדם, לבקר בהודו הקסומה, לטוס עד קצה היקום – "טרמינל" מעלית הזמן בירושלים מציע אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה במהלך הפסח

חופשת הפסח מגיעה וזה זמן מצוין לבלות עם כל המשפחה באטרקציות מלהיבות ב"טרמינל" מעלית הזמן ירושלים, וליהנות ממסעות רב חושיים בתלת מימד על גבי כיסאות נעים ואפקטים קוליים המשלבים בילוי חוויתי יוצא דופן עם ערך חינוכי מוסף.

למעוניינים בחוויה בלתי נשכחת ברחבי הזמן, מוצעים המסעות הבאים במהלך החג:

מעלית הזמן ירושלים (בדו מימד). מעלית הזמן, שהוקרן בהצלחה רבה גם באפקוט סנטר (דיסניוורלד, פלורידה) עושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של ירושלים. זהו מסע מסחרר אל מעמקי האדמה ומפגש מרתק עם האנשים שחיו ופעלו בירושלים לאורך ההיסטוריה העשירה שלה. במסע, בכיכובו של חיים טופול, מסיירים בבתי המידות מתקופת בית שני, ברחובות העמודים של איליה קפיטולינה, בארמונו הנסתר של המלך שלמה ובסמטאות העיר הביזנטית. הצופים מוזמנים להשתתף בחיפוש אחרי אוצרות אבודים במחילות נסתרות, למפגש עם סלאח א-דין, צדקיהו, המלך שלמה ואישים אחרים ולהמריא למסע אווירי עוצר נשימה בירושלים של מעלה.

מסע בגוף האדם (בתלת מימד). מסע מדהים הלוקח אותנו אל אחד מפלאי הבריאה – גוף האדם. בעזרת "אינפו" – קפסולת מצלמה חיננית, אנו נכנסים אל תוך גוף אישה וסורקים אזורים שונים בגוף. באמצעות הדמיות תלת ממדיות מרהיבות ומדויקות מטיילים באוזן, במוח, בשרירים, בריאות ואפילו ברחם.

מסע ביקום (בתלת מימד). מסע מרתק עד לקצות היקום המוכר לנו כיום, במהלכו מסיירים במערכת השמש שלנו, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות ונחשפים לתופעות שונות ונדירות, כמו חורים שחורים וחלקי ננו. במהלך המיצג, שביט טס מולנו, רוחות השמש נושבות לעברנו ואסטרואיד נוחת ממש לידנו! חלק מהצילומים הופקו במיוחד בסיוע נאס"א, סוכנות החלל האמריקאית, ו-BBC.


מסע בתלת מימד להודו

הודו המדהימה (בתלת מימד). מסע גיאוגרפי, היסטורי ותרבותי בהודו, בעזרת מכונת זמן מופלאה, ה"טיים וואלה". המסע כולל את סיפורו המרגש של הטאג' מהאל, אחד משבעת פלאי עולם החדשים, בכיכובו של אנופאם קאר, השחקן ההודי הנודע. התוכנית משלבת שחזורים תלת ממדיים של עתיקות שנמצאו בהודו, צילומי נוף מרהיבים ופיסות מציאות המציגות את המגוון יוצא הדופן של דתות, תרבויות וסגנונות חיים בהודו.

כתובת: בית אגרון, רח' הלל 37, ירושלים
שעות פתיחה בפסח: חול המועד 20:00-10:00, שישי וערבי חג 14:00-10:00, שבתות וחגים 18:00-12:00
מחיר: 54 שקל
לטלפון להזמנות בתיאום מראש ומידע נוסף: 02-6248381.
אתר אינטרנט

___

הכתבה באדיבות "טרמינל" מעלית הזמן


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.