תפריט עמוד

מצפה רמון: ויברציות בקערות טיבטיות

מדי שבוע נציע כאן פינוקים דרומיים. איפה אפשר להרגיש את הטבע הדרומי מלטף אותנו? והפעם: ריפוי באמצעות קערות טיבטיות

לבית של אננה לב אור נכנסים רק בגרביים. את הנעליים משאירים בחוץ. "אני מרגישה שהבית הוא מקום קדוש, והנעליים הם אחד הדברים שמבדילים בין קודש לחול", היא אומרת במבטא ארגנטינאי כבד. לב אור, אשה ללא גיל, אומרת שהיא הולכת על פי האינטואיציה שלה. "אי אפשר לצאת מהחיים האלה בלי להגשים חלום", היא אומרת ומניחה על הרצפה קערות טיבטיות בגדלים שונים, עשויות מתכת. היא מתיישבת על המחצלת בעיניים עצומות, אוחזת במקל קצר מעץ, מקישה בו על הקערות והחדר מתמלא בצלילי גונג רכים. "כשאני עושה טיפולים", היא מסבירה, "אני מניחה את הקערות על המטופל, וכך נוצרות בגוף ויברציות וזרימות נעימות".

אחר כך היא נוטלת לידיה נבל ביתי, פורטת אינטואיטיבית על המיתרים ומשמיעה צלילים ענוגים. "באמצעות הנבל אני מתחברת לרוח שנושבת במכתש, וברוח יש המון עוצמה ומסרים", היא אומרת. "באיזשהו שלב, המכתש, השקט והבדידות נכנסים פנימה, לתוך הבית. למדבר יש כוח אדיר, של אוויר נקי, של אנרגיה, של אור".
היא גם מטפלת בילדים היפראקטיביים, מייעצת בנושאי פאנג שוואי ועומדת לחנוך אתר חדש בשם "אור המדבר" סמוך לפארק גולדה שליד קיבוץ רביבים, שבו תקיים סדנאות מדיטציה בטבע.

אננה לב אור
ריפוי באמצעות קערות טיבטיות, גונגים, צלילי קול ונבל, שחזור גלגולים באמצעות צלילים, מדיטציות בטבע ועוד.
טלפון:  0508-629614/5.
כתובת: רחוב עין שביב פינת נחל פארן, השכונה החדשה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.